waco Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå sitter jeg og ser på big brother og det er tydelig at Tv-norge har tenkt til å satse "kvinnevennelig", hvorfor må guttene dekke på bordet og oppbevarte til jentene? Er ikke det kvinnfolkarbeid? Lurer på hva slags oppgave BB gir jentene til gjengjeld...... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 9. mars 2003 "jeg synes politikerne er så feige, de slipper inn alt mulig rart, jeg er ganske stor i kjeften og har humor".... Jaha.... det var første kjerring inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det noen som gidder telle hvor mange reklameavbrytelser det er på BB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det noen som gidder telle hvor mange reklameavbrytelser det er på BB? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Så er det ei racerbilkjerring.... aaah.... Lurer på hvor dette kommer til å ende, synes synd på gutta i huset som ikke veit åssen damer som kommer inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Ok, ei ålesundbærte 21 år fri og singel "E gjør det E vil", som leses Eg gjør som DEVIL. - For meg så er det bare han og jeg ser ikke på andre.... jeg er jomfru og jeg kunne vært lesbisk sier Pia... fra oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Det kan umulig være sunt og sitte å se på reklamer på tv... man mister jo helt oversikt jo! Klarer ikke å skille den ene reklamen fra den andre.... f eks TAB reklamen eller hva det var med bikkjene som satt i kamphelikoptere som fløy avgårde... først trodde jeg det var dataspillreklame, deretter hundemat, så smertestillende og tilslutt var det TAB'en eller hva det var... AAh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Næmen, så negativ da du! Smiiil! Ang. BB, så var det stor variasjon på folket, og det er bra, huff, blir vel til at jeg må følge med iår og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. mars 2003 #9 Del Skrevet 10. mars 2003 Takkaj Waco :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mars 2003 #10 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg fikk liksom ikke helt med meg BB jeg da, skjønner jo at jeg har gått glipp av årets serie her! Skal skjerpe meg, slik at jeg også kan se på reklame og teite berter og irritere meg over det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #11 Del Skrevet 10. mars 2003 Fint at folk ser på noe de ikke kan fordra... husk, det er timer av ditt liv du aldri får igen... men er dte et mål, så værsågod. Jeg kan se på søppel på tv jeg også - men det er fordi jeg synes det er gøy. BB velger jeg bort for livet er for kort til å se på det som bare irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. mars 2003 #12 Del Skrevet 10. mars 2003 Må le litt...ser for meg Waco som ser på BB og skriver nye innlegg fortløpende ettersom ting irriterer ham Men er enig i at de har klart å samle en gjeng kålhuer, da. I en annen tråd her på KG blir det spurt om hva som er harry. Flesteparten av de som er inne i BB-huset er prototyper på harry, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. mars 2003 #13 Del Skrevet 10. mars 2003 Takk for at du ville dele dette med meg, Waco! Synes også at BB er søppel, men satt meg nå ned og kikket på det i går. Så lenge vi fritt har valgt å se på det (regner ikke med a det er noen som tvinger deg?), så er det jo rimelig teit å irritere seg over det, ikke sant? Kommer sikkert til å se på i dag og forresten. Selv om det er søppel, så er det jo litt morsomt å se hvordan 12 mennesker med totalt ulik bakgrunn kommer overens med hverandre. Den stunda de ikke bare sitter i sofaen og røyker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Nå sitter jeg og ser på big brother og det er tydelig at Tv-norge har tenkt til å satse "kvinnevennelig", hvorfor må guttene dekke på bordet og oppbevarte til jentene? Er ikke det kvinnfolkarbeid? Lurer på hva slags oppgave BB gir jentene til gjengjeld...... W Det var kanskje fordi det var kvinnedagen den dagen opptaket ble gjort...... Skulle vel gjøre litt ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Må le litt...ser for meg Waco som ser på BB og skriver nye innlegg fortløpende ettersom ting irriterer ham Ser det for meg jeg også... Men en ting Waco: hvis det er så mye som irriterer deg (som det tydeligvis er), hvorfor bruke tiden din til å se på det? Stor fan av irritasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #16 Del Skrevet 11. mars 2003 dekke på bordet og oppbevarte til jentene? Er ikke det kvinnfolkarbeid? NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. mars 2003 #17 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er også lei, er alt jeg ville si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå