Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2007 #1 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som kan anbefale meg/tipse meg om noen filmer som omhandler psykopati? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. juni 2007 #2 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ikke sett den, men hovedpersonen i "American Psycho" er vel rimelig forskrudd etter hva jeg har hørt. I og med at han torturere ofrene sine ganske grusomt, eller noe. Eller så virker vel Hanibal Lector rimelig psykopatisk? Man trenger jo ikke å være seriemorder for å være psykopat, men det var det jeg kom på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 6. juni 2007 #3 Del Skrevet 6. juni 2007 "Mors Hus" fra 1974 er like aktuell den dag i dag. http://www.imdb.com/title/tt0163109/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. juni 2007 #4 Del Skrevet 7. juni 2007 cape fear. jeg har ikke sett den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Del Skrevet 11. juni 2007 Farlig begjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå