Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #21 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg elsker palmolive.. mm... Dove synes jeg blir litt ekkel-klissete.. ellers bruker vi alt mulig rart i dusjen.. sambo handler jo såpa inn ganske ofte også.. så da blir det variasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 11. mars 2003 #22 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har også brukt for det meste Palmolive for tiden, den rosa, som lukter roser, liker jeg best for tiden. (De har den på OBS) Men jeg begynner å bli litt tørr, spesielt på armene, så jeg skulle absolutt prøvd noe annet, men er ikke sikker på hva. Har tenkt litt på Biotherm siden jeg skal skaffe meg en fuktighets krem i det merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. mars 2003 #23 Del Skrevet 11. mars 2003 Palmolives aromatherapy dusjsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. mars 2003 #24 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg bruker Palmolives aromatherapy lilla og palmolives mandeltreoljeting? Den er iaffal hvit og lukter ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 11. mars 2003 #25 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg bruker Ceridal dusjsåpe, den er kjempe for tørr hud, ellers har jeg brukt en fra biotherm, den er turkisblå, og lukter nydelig, men alle de andre i huset synest og den luktet godt (mannen min brukte den ikke ), så den ble fort tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 11. mars 2003 #26 Del Skrevet 11. mars 2003 Akkurat nå har jeg Vaseline intensive care flytenede dusjsåpe og Asan underlivssåpe. Liker ikke alt for parfymerte såper, de tørker ut huden min. Har en fra Escape, men den går nok rett i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 11. mars 2003 #27 Del Skrevet 11. mars 2003 Veksler mellom Vaseline Intensive Care sin dusjsåpe,samt Lactacyd. Ble nysgjerrig på Ceridal. Har nemlig veldig tørr hud, spes. i vinterhalvåret. Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 12. mars 2003 #28 Del Skrevet 12. mars 2003 African Spa fra Body shop Body Shop har så masse såper og kremer som lukter naturlig godt, på en måte... Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #29 Del Skrevet 12. mars 2003 Huff, ja, jeg kommer på, jeg har en fra body shop også som jeg ikke husker hva heter som jeg fikk i julegave, og body lotion i samme, og det lukter FÆLT! (dessuten svir den kremen om man smører den på litt lettere sprukket hud som jeg hadde her og der) Såpa bruker jeg av og til, men den lotionen kommer jeg til å ha så lenge at jeg til slutt kaster den med begunnelse "dato utgått got 5 år siden", for jeg vil ikke vandre rundt og lukte så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå