Jinx Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 Måtte bare legge inn denne linken.. Synes det var så morsomt ... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=38914 Hm........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 For i nette-land - der kan alt gå an - - der er vi like rare alle mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Hmm, de sto spraydate i artikkelen, men siden som er oppe på dataen på bildet ser da ut til å være dagbladets blink...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. mars 2003 #4 Del Skrevet 10. mars 2003 Vi må tydelig være et innesluttet folkeslag når dette er eneste måten å komme i kontakt med naboen på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. mars 2003 #5 Del Skrevet 10. mars 2003 Min samboer, som jeg opprinnelig kom i kontakt med på irc var på den tiden min nabo... MEN, det visste vi hele tida altså, vi bodde på samme studenthjem, men skravla først på interne irc-kanaler, før vi møttes (tok jo ikke lang tid før vi møttes heller da) og etterhvert ble kjærester og samboere... Man finner kjærligheten på de mest finurlige steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mars 2003 Vi må tydelig være et innesluttet folkeslag når dette er eneste måten å komme i kontakt med naboen på! Tror ikke det er eneste måten å komme i kontakt med naboen på... Hvis jeg tenker litt på det, kan jeg kanskje komme på en annen måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars 2003 Vi må tydelig være et innesluttet folkeslag når dette er eneste måten å komme i kontakt med naboen på! Tror ikke det er eneste måten å komme i kontakt med naboen på... Hvis jeg tenker litt på det, kan jeg kanskje komme på en annen måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå