Gå til innhold

Han la meg til på facebook

Gjest Facebooker

Anbefalte innlegg

Gjest Mirina
Har du "venner" på din venneliste som du ikke har sendt noen meldinger til, bare har dem der?! Er ikke det litt merkelig da?

Når du føyer noen til som venner er det vel greit å si "hei" til dem, og har en slags relasjon, fremfor å bare ha dem til utstilling uten å egentlig ha kontakt?

Det er mange jeg gikk på barneskolen med o.l som har lagt meg til, som jeg ikke har hatt noen kontakt med på mange år. Jeg har sagt ja til alle sammen, men det er slett ikke alle jeg har kommunisert med over facebook nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg er selv i Facebook. Men spør likevel til de som har tenkt som deg over her:

Hva i all verden skal dere med masse "venner" som dere føyer til for så å ikke utveksle et "hei" med engang?

Ærlig talt, hvor fjortis er ikke det?

Greit at ikke alle venner er "venner" og at Facebook kan fort bli overfladisk, men det å føye til folk som en ikke utveksler noe med, helt uten mål og mening, det blir altfor dumt...latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg er selv i Facebook. Men spør likevel til de som har tenkt som deg over her:

Hva i all verden skal dere med masse "venner" som dere føyer til for så å ikke utveksle et "hei" med engang?

Ærlig talt, hvor fjortis er ikke det?

Greit at ikke alle venner er "venner" og at Facebook kan fort bli overfladisk, men det å føye til folk som en ikke utveksler noe med, helt uten mål og mening, det blir altfor dumt...latterlig.

Jeg skjønner poenget ditt. Selv oppsøker jeg ikke bekjente aktivt, men om folk har lyst til å stå på vennelista mi så gidder jeg ikke avvise dem med mindre jeg har et veldig vanskelig forhold til dem.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke til noen jeg ikke har noe å snakke om med. Men har vært på folkehøgskole og i Forsvaret, så da blir det en del på lista (over 200) etter hvert. Jeg har snakket med alle jeg har lagt til. Er det noen som legger meg til som jeg ikke har noe særlig forhold til, setter jeg bare restricted på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
har vært på folkehøgskole og i Forsvaret

Unnskyld avsporing, reagerte bare på at det sto "kvinne" i profilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Unnskyld avsporing, reagerte bare på at det sto "kvinne" i profilen?

Bryter inn her (leste tråden fordi jeg er i samme "han addet meg" situasjon)

Hva er det du reagerer på? Er kombinasjonen folkehøgskole/forsvaret kun forbeholdt den mannlige del av befolkningen??? Woops- da er vi faktisk ganske mange jenter som har ett aldri så lite identitetsproblem....

Men til ts: er i nogen lunne samme facebook situasjon som deg (men ikke med en harry trønder da (derimot en treig hedmarking- som meg selv))

I og med at han addet deg vil han jo fortsette å ha kontakt- så stå på (har i allefall jeg fått beskjed om av mine venninner)

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare si for min egen del, at hvis noen hadde skrevet det på min vegg, så hadde jeg blitt litt sur. Jeg er ikke interessert i at alle og enhver skal vite hvem jeg har hatt sex med, syns det er direkte frekt å poste slike kommentarer slik at alle kan se det..

Mulig jeg er prippen, men jeg er iallefall trønder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et one night stand med en hot trønderkar for noen uker siden. Nå har han lagt meg til på facebook. Er han interessert?

Jeg har tenkt å skrive dette på veggen hans:

"Hei kjekken! Thanks for the ride! Skal vi sees igjen"?

Hva synes dere?

Jeg hadde, i min enfoldighet, trodd at du hadde sitti på med han i bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg hadde, i min enfoldighet, trodd at du hadde sitti på med han i bil....

Samme her! Hadde jeg sett en slik melding ville jeg tenkt at hun hadde fått sitte på ham fra et sted til et annet i bil, slik at hun slapp å ta trikken eller drosje. Og at hun ble veldig glad og takket.

Da vilel nok andre tenke at hun var overveldet, i og med at hun synes det var så stort at hun mptte skrive det på veggen hans. Da kan man tenke at det ikke skjer så mye i livet hennes for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorry ass, tar i mot råd da. Men jeg brukte lang tid på å tenke ut den kommentaren, jeg liker at jeg litt subtilt sier takk for sexen, samtidig som jeg er hyggelig.

Hva ville dere skrevet?

Man kan vel ikke kalle dette subtilt.. Jeg ville uansett skrevet det som privat melding. Jeg vet ikke hvor gamle dere er men jeg kan ikke tenke meg at noen av mine kompiser hadde sett på det som en kul måte å få "cred" på.. Tror heller de hadde syntes at du var ganske så harry.. Beklager men sånn hadde det nok blitt oppfattet her.. ;)

Hadde noen skrevet noe sånt til meg på wall'en hadde jeg blitt ganske sjokkert og j... irritert!

Hvis du bare er ute etter mer sex vil nok en slik melding privat være midt i blinken. Er du ute etter noe mer seriøst ville jeg vurdert å skrive noe annet. "Thanks for the ride" er ikke akkurat romantisk for å si det sånn... :ler: (men litt morsomt dersom dere har en fleipete tone kanskje..) :)

Hva med å bare bytte ut den setningen med noe sånt som: "Takk for sist. Det var veldig koselig. ;)" Og så resten av det du skrev. (Privat!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig vil jeg si det er svakt å lage en post som generaliserer trøndere, og ærlig talt kunne du funnet andre svakheter ved facebook...

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker egentlig på hvor gammel du er når du skriver dette innlegget???

Jeg har kun skrevet til et fåtall av folka på vennelista mi på facebook faktisk. Og syns ikke det er noe rart over det overhode, men så er jeg ikke hekta på facebook heller da.

Den meldingen kan du ta på privaten. Hadde jeg fått en sånn meld hadde jeg slettet den pronto!

Og det med at han får "kred" hos venna sine.... Seriøst fjortis opplegg :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg sa jo at han har lagt meg til, leste du ikke innlegget mitt????????????????????????????????????

Jeg har ingenting å skjule, hvorfor ikke skrive det på veggen hans? Da får han litt kred blant kompisene også.

Trur du heller skal finne deg noen søte små røde piller før du bikker over kanten!

Trur nok og du bør forfatte en privat melding i første omgang, ingen som liker og bli pressa eller flaua ut.

Kanskje du bare var en ons for han, det nytter ikke og hevne seg, dere var jo 2 om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får han litt kred blant kompisene også.

:overrasket:

Du har ons slik at han skal få kred hos kompisene....... Hvor er selvrepekten din? Greit nok med ons, men det er vel ikke noe man briefer for hos venner? Håper det er alderen din som gjør at du ikke skjønner hvor dumt dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare lurer...hva er kred???

Kredibilitet. Tror jeg da. Kan kanskje oversette det til verdi..? At man får høyere verdi/status i gjengen. Eller noe i den retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Hvis jeg hadde lagt til en one night stand på facebook og vedkommende hadde skrevet noe sånt på veggen min hadde det vært siste gang jeg hadde hatt kontakt med vedkommende noensinne, og det hadde blitt slettet fort som f. Det enkelte luringer glemmer er at folk gjerne har sjefer, slektninger, ekser etc på vennelisten også, og mange har åpne profiler.

Det at han skulle synes det var kult fordi det ga han kred hos kompisene (OMG han har hatt sex lizm) ser jeg på som høyst usannsynlig. Dessverre er sjansen større for at noen spør om hvem hun gale damen som annonserer sexen deres over hele veggen hans er. Det kan virke som en morsom idé men sjansen for at den der backfirer er helt enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:legrine: :legrine:

Bare tanken på at noen vurderer å skrive noe sånt på veggen til andre får meg til å lure på hva noen folk tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...