Gå til innhold

Han la meg til på facebook

Gjest Facebooker

Anbefalte innlegg

Gjest Facebooker

Jeg hadde et one night stand med en hot trønderkar for noen uker siden. Nå har han lagt meg til på facebook. Er han interessert?

Jeg har tenkt å skrive dette på veggen hans:

"Hei kjekken! Thanks for the ride! Skal vi sees igjen"?

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirina

Du kan jo evt. legge han til, og hvis han tar kontakt er det jo sannsynlig at han er ute etter å treffes igjen. Forøvrig synes jeg ikke du skal skrive noe slik på veggen hans, det passer vel i grunn best på en privat melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg sa jo at han har lagt meg til, leste du ikke innlegget mitt????????????????????????????????????

Jeg har ingenting å skjule, hvorfor ikke skrive det på veggen hans? Da får han litt kred blant kompisene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirina

Jo, men hvis han sender deg en melding/skriver på wallen din er du jo helt sikker på at han ønsker mer kontakt. Det er mange jeg har på vennelisten min jeg ikke har skrevet noe til.

Jaja, du bestemmer selvsagt selv hva du vil skrive på veggen hans. Men jeg synes en slik post ville vært usannsynlig harry, men meg om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er harry, men han er jo trønder! De liker jo sånt.

Og jeg synes det er litt småfrekt og ertende, litt sånn at han får lyst på mer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hehe, sorry ass, tar i mot råd da. Men jeg brukte lang tid på å tenke ut den kommentaren, jeg liker at jeg litt subtilt sier takk for sexen, samtidig som jeg er hyggelig.

Hva ville dere skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel grunn til å bli en tanke irritert om du slenger ut noe slikt og han ikke har skjult wallen sin for alle andre, det er ikke sikkert han setter pris på at gud og hvermann på vennelista vet hvem han har hatt sex med en natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ville også skrevet det i en privat melding. Mulig kommentaren gir kred hos kompisene, men blant de han har på vennelista si kan det f eks være andre damer han har (hatt) noe på gang med. Dessuten, i disse tider hvor vi alle (også jeg) legger ut mye info om oss selv på nettet - hvorfor fortelle ALLE, også folk du ikke kjenner og aner noe om, at dere har hatt sex?

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt vil gi ham den beskjeden tror jeg det kan være smart å ta det på en privat melding. Internett er for evig, og det er ikke sikkert det er like stas litt fram i tid å ha merittlisten liggende ute på nett........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Devin_*

Neiii!!

Kan ikke skrive på noe slikt på veggen.. Ødelegger jo evt. opplegg han har satt..

send privat mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er harry, men han er jo trønder! De liker jo sånt.
Og alle trøndere er nødvendigvis "harry"!? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og alle trøndere er nødvendigvis "harry"!? :ler:

Vil ikke akkurat si forslaget er harry, men fjortis; ja. Ta det på privaten du, da virker det som du har humor og guts - samtidig som du er moden lissom. :tommel:

Hilsen harry trønder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annen facebooker..

Hvis han har lagt deg til etter aktivt å ha søkt etter deg, viser det jo en form for interesse. Hvis han hadde e-postadressen din fra før og har gjort et automatisk søk i adresseboken sin, er det ikke nødvendigvis sikkert han er fullt så interessert.

Uansett, så ville jeg også definitivt ha lagt det inn som privat melding. En ting er kompisene hans, noe helt annet er alle de andre man har som "venner", men som er mer perifere kontakter, som kollegaer, familie, kanskje nåværende flørter, osv osv. Jeg hadde slettet en slik melding relativt raskt fra min vegg i alle fall, hadde ikke likt at hele min facebook vennekrets ble informert om mine private og intime opplevelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jo, men hvis han sender deg en melding/skriver på wallen din er du jo helt sikker på at han ønsker mer kontakt. Det er mange jeg har på vennelisten min jeg ikke har skrevet noe til.

Jaja, du bestemmer selvsagt selv hva du vil skrive på veggen hans. Men jeg synes en slik post ville vært usannsynlig harry, men meg om det. ;)

Har du "venner" på din venneliste som du ikke har sendt noen meldinger til, bare har dem der?! Er ikke det litt merkelig da?

Når du føyer noen til som venner er det vel greit å si "hei" til dem, og har en slags relasjon, fremfor å bare ha dem til utstilling uten å egentlig ha kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...