anyvold Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 27. februar 2005 Tusen takk begge tre! .... Hmmm... jeg kom hit for å skrive noe i dagboken min men når har jeg jaggu glemt hva..... :oops: Får ta det senere, da.... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #42 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei du! Wow - synes invittene dine var lekre jeg! Elegante rett og slett! Og fine tekster...ligner litt på våre! Du har vært så flink så!!! :-) :-) :-) Ha en fin dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 12. mars 2005 #43 Del Skrevet 12. mars 2005 Så fine invitasjoner du har laget! Jeg elsker callaer... Hadde egentlig planer om å lage forseggjorte invitasjoner jeg også, men har feiga ut og kjøpt ferdige kort som jeg bare printer teksten på... PS! Jeg har endelig fått meg dagbok, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #44 Del Skrevet 12. mars 2005 Kjempefine innbydelser du har laga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 13. mars 2005 Tusen takk begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 13. mars 2005 #46 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei, hei! Måtte bare stikke innom med enda et likhetstrekk: sambo er 9 år eldre enn meg. Klarer du å finne flere? Lykke til med videre planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #47 Del Skrevet 13. mars 2005 Flotte inbydelser! Måtte bare innom og si takk for hjelpen! Lurt å skrive su: snarest, senest... (spør Betty) Tror jeg må adoptere den ideen der gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 20. mars 2005 På tide med noen lister føler jeg.... Ting som er ordnet: [*]Brudekjolen er i hus [*]Klær til brudgom er leid [*]Sko til brud er kjøpt [*]Kokken jobber med menyen [*]Lokalet er i orden [*]Kirken er selvfølgelig booket [*]Pappa tar seg av hotell på bryllupsnatten (Spennende!) [*]Pappa låner ut BMW 5serie [*]Invitasjoner er sendt ut [*]Mormors kusine baker bryllupskaka [*]Forhåpentligvis er solo-sangere i kirken i orden [*]Storbandet spiller utover kvelden [*]Liste over hvilke kaker vi skal ha er ordnet [*]Permer til meny/bordkort/sanger er kjøpt inn [*]Nødvendige skjemaer er sendt inn [*]Jeg styler meg selv [*]Toastmaster er ordnet [*]Brudepiker og svenner er i orden [*]. [*]. [*]. Ting som ikke er ordnet enda: [*]Brudgom manger sko og skjorte [*]Brud mangler undertøy [*]Blomster (calaer) må bestilles [*]Pynt til bordene samt lys må kjøpes [*]Hvem baker hva? [*]Engangskameraer må kjøpes [*]Drikkevarer handles nok helt fram til dagen [*]Venter på klarsignal fra fotograf [*]Kaffe må kjøpes [*]Brudevals-kurs gjenstår [*]Møte med presten må avtales. Salmer og skrifter må bestemmes. Kirkeprogram lages. [*]Serveringshjelp må ordnes. [*]Eventuelle avis-innslag må sendes inn. [*]Videokamere må skaffes. [*]Bryllupsreisen må bestilles. [*]. [*]. [*]. Lar det stå igjen noen dotter, for jeg har helt sikkert glemt noe på listene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 20. mars 2005 #49 Del Skrevet 20. mars 2005 Så kjekt at du også har satt opp liste, fant plutselig ut at min mangler brudevals-kurs, så det "låner" jeg. Ellers hadde jeg visst misforstått når det gjaldt jakken, den var ikke med i prisen. Men det er mulig å leie jakke til "Joanna"-kjolen på Kristins brudesalong, du kan jo ta en telefon og høre hvilke størrelser de har inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeh har kikket på de jakkene hos Kristins.. De har blitt gule og stygge... :-? Da får jeg heller sy ut jakken hvis ikke jeg snart får den jeg venter på da... Nå skal jeg løpe å kikke på listen din! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 25. mars 2005 På tide å poste BUDSJETT Middag 12 300 kr Drikke 8 000 kr Lokale 6 000 kr Solosang i kirken 2 000 kr Brudgommens klær 3 700 kr Klær og smykker til brud 10 000 kr Invitasjoner 1 000 kr Meny/sanghefte 500 kr Blomster 1 000 kr Annen pynt 1 000 kr Duk 400 kr Servietter 100 kr Engangskamera 10 stk 200 kr 46 200 Totalt 46 200 kr Vi har 40 000 kr til rådighet. Men dette er bare grovt regnet, vi håper vi klarer oss uten de 6 000 vi mangler... Vi blir 41 til middag, 26 til kaffe = 67 (Pluss et storband på 25) Og her kommer en redigert liste av hva som er ordnet og ikke ordnet. Orker ikke redigere den andre når jeg hadde denne utklipt allerede... ORDNET Klær til brudgom er leid Bruden har kjolen i orden Sko til brud er kjøpt Kokken jobber med menyen Lokalet er i orden Kirken er selvfølgelig booket Pappa tar seg av hotell på bryllupsnatten (Spennende!) Pappa låner ut BMW 5serie Invitasjoner er sendt ut Mormors kusine baker bryllupskaka Solo-sangere i kirken er i orden Storbandet spiller utover kvelden Liste over hvilke kaker vi skal ha er ordnet Permer til meny/bordkort/sanger er kjøpt inn Nødvendige skjemaer er sendt inn Jeg styler meg selv Toastmaster er ordnet Brudepiker og svenner er i orden Toastmaster er ordnet Fotograf er ordnet. Duk er ordnet Brud har undertøy. Blomster er kjøpt Brudgom har sko. Pynt til bord er kjøpt. Engangskamera er kjøpt inn. Serveringshjelp er ordnet. IKKE ORDNET Brudgom manger skjorte Lys må kjøpes Hvem baker hva? Drikkevarer handles nok helt fram til dagen Kaffe og frukt må kjøpes Brudevals-kurs gjenstår Møte med presten må avtales. Salmer og skrifter må bestemmes. Kirkeprogram må lages. Noen til å ta imot gjestene må ordnes. Gave-åpnere må ordnes. Eventuelle avis-innslag må sendes inn. Videokamera må skaffes. Bryllupsreisen må bestilles. Ringer må kjøpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 25. mars 2005 Og så var det kjolen, da. Etter å ha funnet ut at kjolen jeg har i skapet må syes opp og syes inn og syes ut, så har jeg bestemt meg for å selge den og leie istedet.... Dette har vært en forvirrende prosess! Jeg fant jo drømmekjolen på nett og kjøpte den. Trodde jeg... Dette var kjolen jeg fikk, en kjole som er nydelig! Men alt for stor til meg. str 12. http://external-beauty.com/winnie.jpg Damen jeg handlet av nektet å ta den tilbake, og hun hadde solgt den jeg egentlig hadde kjøpt av henne. Nå skal jeg selge den for 4000 kroner. Nypris var 18 000. Litt senere fikk jeg en henvendelse fra en brudesalong som kunne selge meg den kjolen jeg EGENTLIG ville ha. Nettopp denne, en Maggie Sottero i modellen Joanna. http://external-beauty.com/joanna.gif Denne kjolen er dessverre også for stor. str 10. Så nå skal jeg selge den også! Nypris var ca. 13 000, Jeg håper jeg får 6000 kroner for den. Og jeg håper jeg får solgt disse kjolene kjapt, sånn at jeg får råd til leie av ny kjole uten at det går ut over andre ting i bryllupet... Så nå begynner altså jakten på en ny kjole! Og jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt stressa... Men det skal nok gå bra! Her har jeg funnet fram noen av mine favorittkjoler. Det mange å velge i, så det bør ikke være noe problem å finne en... http://external-beauty.com/favoritter.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 1. april 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 1. april 2005 I dag fant jeg kjolen min! En nydelig Romantica-kjole! En kjole jeg ALDRI ville ha sett på ellers... Jeg har enda ikke funnet noe bilde av den på nett, da... :-? Jeg har også fått ordnet duken til middagen! Var rundt i oslos gater og lette etter billig nervøs fløyel. Prisene gikk fra 90 kroner, til 50 kroner, til 17 (!) kroner!! Så vi kjøpte 25 meter grønn nervøs fløyel, som vi måtte bære rundt i en sort søppelsekk! Vi skal altså ha grønn duk med hvitt servise, hvite lys og hvite blomster, og en og annen vinrød blomst innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. april 2005 #54 Del Skrevet 1. april 2005 *venter i spenning på bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 2. april 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg tror ikke det finnes noe bilde av den!!! Jeg har lett i mange timer og søkt i alle motorer jeg vet om og på både Romantica og på kjolenavnet som enten er Myrtel, Myrtle eller Myrte. Damen sa den het Myrtel, men på kjoleindeksen hennes stod det bare Myrte. Aner heller ikke hvilken årsmodell denne kjolen er og den finnes ikke på www.romanticaofdevon.co.uk Irriterer meg grenseløst... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 29. april 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 29. april 2005 I dag var jeg innom og prøvde kjolen min igjen! Den er helt fantastisk! Jeg liker den bare bedre og bedre.. I morgen skal jeg hente den! :-) Nå er det bare 1 mnd igjen! Helt utrolig hvor fort tiden går!! På tide å gå igjennom to-do lista igjen.... ORDNET Klær til brudgom er leid Bruden har kjolen i orden Sko til brud er kjøpt Menyen er satt Lokalet er i orden Kirken er selvfølgelig booket Pappa tar seg av hotell på bryllupsnatten (Spennende!) Pappa låner ut BMW 5serie Invitasjoner er sendt ut Mormors kusine baker bryllupskaka Solo-sangere i kirken er i orden Storbandet spiller utover kvelden Liste over hvilke kaker vi skal ha er ordnet Permer til meny/bordkort/sanger er kjøpt inn Nødvendige skjemaer er sendt inn Jeg styler meg selv Toastmaster er ordnet Brudepiker og svenner er i orden Fotograf er ordnet. Duk er ordnet Brud har undertøy. Blomster er kjøpt Brudgom har sko. Pynt til bord er kjøpt. Engangskamera er kjøpt inn. Serveringshjelp er ordnet. Hvem baker hva er i orden. Møte med presten er avtalt. Salmer og skrifter er bestemt. En kamerat filmer vielsen. Vi bruker forlovelsesringene våre inntil vi har råd til nye. IKKE ORDNET Servietter må brettes. Lommetørklær må broderes ferdig. Permer må skrives ut. Brudgom manger skjorte Lys må kjøpes Drikkevarer handles nok helt fram til dagen Kaffe og frukt må kjøpes Brudevals-kurs gjenstår Kirkeprogram må lages. Noen til å ta imot gjestene må ordnes. Gave-åpnere må ordnes. Eventuelle avis-innslag må sendes inn. Bryllupsreisen må bestilles. Huff... nå begynner jeg å bli litt stresset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #57 Del Skrevet 29. april 2005 Så ufattelig kjeeedelig med det kjolestyret!!! Det er jo helt sinnsykt av den damen å ikke ta tilbake kjolen og gjøre opp for seg, det er jo virkelig hun som har gjort en gedigen blopp! :o Uff, håper du får solgt kjolene - og det aller viktigste er jo nå at du har funnet DRØMMEN!!! :-) Er litt treig jeg da...for dette skjedde jo tydelig for en tid tilbake siden! :oops: Tenk, bare en måned igjen!!! P.S. Jeg er på jakt etter en til å sminke meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #58 Del Skrevet 29. april 2005 P.S. Jeg er på jakt etter en til å sminke meg jeg... hi hi...jeg tenkte akkurat på det samme for min del...eller egentlig mest på hva du tar for brudesminking...er sånt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 29. april 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg tar som regel 1000 kroner for alt. Dvs prøvesminke og selve dagen, i tillegg til at jeg da drar til deg, eller dit du vil ha meg, begge gangene! (Hvis det ikke er en dag å kjøre, da.. ) Hvis du kommer til meg kan jeg selvfølgelig slå av 200 kroner... Dette er selvfølgelig bare generell prat og ikke reklame eller kundeverving..! *kremt* (Send meg en pm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #60 Del Skrevet 29. april 2005 *host hark* Tok oppfordingen og sendte en PM jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå