'Lilly' Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 Å, jeg har så lyst til å lage noe god "snask" til kvelden, som er godt og lettvint, men er helt blank i hue.... Hva lager, jeg??????????????????????????????????? (Legger til at jeg ikke besitter så veldig mange ingredienser i dag, men fyr løs likevel....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Lag en vanlig rundstykkedeig, lag horn som du fyller med skinke og ost samt krydder du liker. Enkelt og godt. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 En omelett er både lettvint og godt. Kan fylles med hva du har. Selv foretrekker jeg og steke champinjoner (har alltid noen bokser med det stående). Annet som er godt er alle typer ost eller noen skiver pålegg (skinke o.l.), rester fra middeg, tomater, brocolli... nesten hva som helst, alene eller sammen. Ristet brød er godt ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva med: hvitløksflutes (små hvitløksbaguetter) som du deler, legger på langpanne, smører med pesto, ta på tomatskiver, dryss ost over, stek! spis! naaam! (og minimalt med oppvask)! Eller: brød m/ sennep (ev. dressing el. ketchup), løk, stekt bacon, ost, brød. Stekes i vaffelhjern. mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 11. mars 2003 #5 Del Skrevet 11. mars 2003 Eller bruschetta: mariner tomater i olje, basilikum og balsamico i en time, og rist brødskiver til! Nydelig og kjempebillig.... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2003 #6 Del Skrevet 11. mars 2003 Pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 11. mars 2003 #7 Del Skrevet 11. mars 2003 pitabrød med pizzafyll oppå, som en liten minipizza:) eller hakk opp masse grønnsaker, ris/potetrester, osv og stek sammen i en panne og server med brød. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. mars 2003 #8 Del Skrevet 11. mars 2003 Skinke og makaroni i hvit saus krydret med masse chili og med ost på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2003 #9 Del Skrevet 11. mars 2003 Is med en liten skvett varm kaffe på, litt sjokolade (hvis du ikke har det, kan du bruke sjokoladepulver) og kjeks... Ost og kjeks... Frukt... Grønnsaker og dip... Stekte poteter... Nudler.... Rips og vaniljesaus.... Jinx’s Omelett..... ( Bland/pisk alt dette sammen : egg, krydder, skvett melk og olje, et eller to knuste knekkebrød og litt paprika (og andre grønnsaker?) ..) Salat.... Bakt potet... Vafler... Rosiner/Mandler/Nøtter/Svisker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå