:-) anna Skrevet 13. august 2003 #41 Skrevet 13. august 2003 Jeg har en jobb som gjør at jeg treffer mange "kjendiser" De aller fleste er jo helt vanlige hyggelige folk. Men privat: en gang møtte jeg Thor Heyerdal på Kon Tiki Museet. Er veldig glad for at jeg turte å gå bort og snakke litt med han. Møtt flere også da... men ikke noen det har vært mye stas med. Ikke kongen eller no. Forresten til Ana: Se så like vi er... nesten samme nick og nesten samme avatar Trudde nesten jeg hadde svart på denne tråden før
lillesol20 Skrevet 14. august 2003 #42 Skrevet 14. august 2003 Har sett/støtt på mange kjendiser (Ari Behn, Kjell Inge & Celina, Nadia Hasnaoui, Knut Borge osv), og kjenner èn. (Ingen av de overnevnte)
Sandman Skrevet 14. august 2003 #43 Skrevet 14. august 2003 Jeg kjenner Trøffelhelten....og Steinar Bastesen... ...sistnevnte har til og med spandert en pils på meg....det har ikke Trøffelhelten gjort...
Livets datter Skrevet 14. august 2003 #44 Skrevet 14. august 2003 Jeg satt på samme restaurant som Dan Børge Akerø en sommer i Danmark. Teller det?
Ingeborg Skrevet 14. august 2003 #45 Skrevet 14. august 2003 Jörgen Nordeng i Tungtvann er fra samme sted som meg så han har jeg truffet ofte (og faren hans underviste meg i engelsk og tysk på gymnaset). Da jobber jeg sammen med den gamle læreren din... i hvert fall sånn av og til. Jeg har en jobb der jeg treffer ganske mange kjendiser. For å nevne noen - Tre Små Kinesere, Mari Maurstad, "Albert" fra Hotell Cæsar (nå snakker vi C-kjendiser, dere!), Kjetil Bjørnstad, Kristin Clemet, Jens Stoltenberg, Inge Lønning, Jon Lilletun og en rekke andre. Masse sånne "lokale størrelser" også. Mer privat har jeg håndhilst på hele kongefamilien, inkludert gamlekongen. Da var jeg 18 måneder gammel...
Klips Skrevet 14. august 2003 #46 Skrevet 14. august 2003 Gikk på skole med Veronica Orderud, men det var før hun ble "kjendis". Gikk mange andre på skolen min som også er blitt kjendiser, men jeg kjenner dem ikke.
Loolaa Skrevet 14. august 2003 #47 Skrevet 14. august 2003 Jeg har sittet på fanget til Vidar Lønn Arnesen og sunget! :oops: ... føler jeg må føye til at det ikke var på en fyllefest, men derimot på Momarkedet. Til mitt forsvar vil jeg også ta med at jeg bare var 4 år. Tror ikke at jeg ville ha gjort det i dag - men man vet jo aldri Ellers møter jeg/prater jeg med kjendiser i blant gjennom jobben, som feks Sossen Krogh, Lene Bergum, Tore på sporet, et eller annet band fra england som visstnok var kjent men som jeg ikke husker hva heter, Ingrid Lorentzen (danser). Kjenner også trommisen i et kjent norsk band (blir for personlig å si hvilket) gjennom jobben. Men privat... skal vi se.... har sunget i kor og hatt Jan Eggum og Kari Bremnes bla som gueststars. Lisbeth Skei handlet hos meg en gang når jeg jobbet i butikk. Og så er jeg gift med en g-kjendis, må det vel bli. Så lenge man ikke har vært på tv er man ikke så kjent ! loolaa
Gjest prestekrage Skrevet 14. august 2003 #48 Skrevet 14. august 2003 Vennegjengen sang karaoke med Bjarne Brønnbo, ble noen ord om våre enorme (ehhh...) sangstemmer!!!
Gjest Tristessa Skrevet 14. august 2003 #49 Skrevet 14. august 2003 Faren min møtte faktisk Britney da hun var i Oslo, på Grand Hotell. Det hele var faktisk veldig komisk, for det var en masse oppstyr da pappa kom inni lobbyen. Nysgjerrig som han var spurte han første og beste blondine om hva som foregikk, og hvorfor det var så masse folk der. Da kom det kontant fra Britney: "I don't know, but maybe it's because of me?". Tror han har fortalt den historien tusen ganger, og hver gang Britney er på tv - ja, vi begynner å bli drittleie av å høre om hvor bimbo hun er i RL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå