Sofia Skrevet 10. mars 2003 #21 Skrevet 10. mars 2003 Jeg har vært kjæreste med Rene Dif fra Aqua. Det er lenge siden, vi var unge og han var ikke blitt kjendis enda. Vi bodde sammen i nesten 1 år. Ellers så har jeg hatt "nærkontakt" med en annen "kjendis". Ehem, groupie-Sofia..hehehe.... Dette er da også "hundre" år siden...
Ruby Skrevet 10. mars 2003 #23 Skrevet 10. mars 2003 Morsomt med en slik tråd. Skal vi se, det jeg husker aller best er når jeg krasjet med Marilyn Manson og dama hans Rose, i døra på Rainbow(En kjent "rockeklubb" i LA. Jeg ble helt paff. Og det ble en del kjendistreff mens jeg var der for på listen min står også ALICE COOPER LEMMY fra Motorhead STEVEN TYLER fra Aerosmith MELANIE GRIFFITH JAMES WOODS SARAH JESSICA PARKER STEPHEN BALDWIN MARLON WAYANS ROSEANN WHOPPI GOLDBERG LEONARDO DI CAPRIO MORA TIL NANNY LUCY LIU SEBASTIAN BACH EN AV DEM I BOYZ 2 MEN BONNIE TYLER JIM CARREY COURTNEY LOVE Det er de jeg husker i alle fall, og det er morsomt å ha møtt dem, og selv om de ikke husker meg, så husker i alle fall jeg dem...... Av norske kjendiser Åse Kleveland Jahn Teigen Ole Evenrud (en venn av mannen min) Vazelina Bilopphøggers Hanne Krogh Åge Aleksandersen Men som sagt, største minnet var Marilyn Manson!!!
Gjest Hilde Skrevet 10. mars 2003 #24 Skrevet 10. mars 2003 På gaten her i Stavanger har jeg støtt på Wenche Foss og Arnardo ( lenge siden) - så var jeg i Oslo på studietur og da stod jeg i kø ved siden av Jon Skolmen. En kveld jeg var på pub med noen venninner så havnet vi på bord med Jahn Teigen - hyggelig mann. Ellers har jeg gått i klasse med Morten Abel ...
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #25 Skrevet 11. mars 2003 på 18 års dagen min var jeg og søsteren min på konsert med vårt daværende favorittband på rockefeller. Etterpå sto vi ved bussen og fikk klemmer av alle ("one more hug, please" snøvle snøvle). (konserten ble sendt på tv, jeg var dritings og satt på sperregjerdet og var i kamerafokus konstant. så jeg er en slags kjendis selv Kjørte tog "sammen med" ottar "big Hand" Johansen til Trondheim da jeg var ca 10 år.. yeah Jobber litt på et gigantisk interiørsenter. Der kommer det kjendiser hele tiden. (å, litt blasert , dah, *gjeeesp, aah* )
Sisilie Skrevet 11. mars 2003 #26 Skrevet 11. mars 2003 Har fått klem og suss av Donald Sutherland!!!!
chimp Skrevet 11. mars 2003 #27 Skrevet 11. mars 2003 Har møtt og snakket i telefon m mange kjendiser, for mange til å regne opp her, i forbindelse m jobben min. Ganske artig erfaring m h t hvem som er ålreite og hvem som ABSOLUTT ikke er d..... :blunke:
chimp Skrevet 11. mars 2003 #28 Skrevet 11. mars 2003 Ja, og så har jeg også, Milo, en tremenning som er kjendis.....nordfra!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. mars 2003 #29 Skrevet 11. mars 2003 Tremenninger ja.. kjendis og kjendis, har i alle fall sett tremenningen min i Se og hør et par ganger. Han er i nær kongelig omgangskrets.. Og så har jeg spilt konsert sammen med Ole Edvard Antonsen, og vært med under OL på Lillehammer og møtt mange kjendiser der. Og da jeg jobbet på Hotel Continental i Oslo traff jeg en del.
koldbruna Skrevet 12. mars 2003 #30 Skrevet 12. mars 2003 Disse kjendisene har jeg møtt -Åge Alexsandersen (kjent fra jeg var bitte lita,da han er i slekt på farsida..langt ut) -Jørn Hoel traff jeg på Color Line og vi snakket lenge sammen - Toppen Bech (ikke akkurat så fryktelig spennende men ei kjempe topp dame) - Bjarne Brøndbo I DDE - Terje Tysland -Silje Negaard (søskenbarnet mitt intervjuet henne og jeg fikk bli med) -Sissel kyrkjebø traff henne på Fornebu og snakket litt om vær i BERGEN -Rune Rudberg -MINI Det er sikkert flere,men husker ikke i farta.Har ikke møtt noen utenlandske enda,men drømmen er å få møte OZZY Osbourne. Koldbruna
ragnalina Skrevet 13. mars 2003 #31 Skrevet 13. mars 2003 Odd Nerdrum har jeg pratet med på flyet mellom Reykjavík og Oslo et par ganger. Erik Röe, sangeren i Baba Nation (tenk sent 90-tall), fikk sitte på i minibussen da gospellinja på folkehögskolen hadde vært på tur til London. Vi begynte selvfölgelig å synge (kor som vi var) og han hev seg med. Riktig trivelig. Jörgen Nordeng i Tungtvann er fra samme sted som meg så han har jeg truffet ofte (og faren hans underviste meg i engelsk og tysk på gymnaset). Jeg har vasket hos Lars Roar Langslet (jeg visste ikke hvem han var, men foreldrene mine fortalte at han var kjent). Var på nationalteateren med kongeparet (ok vi dro kanskje ikke sammen men de var på raden foran). Christian i A1 var innom KFUK i London da jeg arbeidet der, men jeg visste ikke hvem det var för noen fortalte meg det.. Dit kom også en av skuespillerne i filmen East is East, som er halvt norsk (men jeg husker ikke hva han heter). God film er det ihvertfall!
Ana Skrevet 11. august 2003 #32 Skrevet 11. august 2003 Her er min liste (de jeg kan huske iallefall): - Kurt fra Idol (før han ble kjent da, han bodde i nabolaget mitt) - Nathalie Nordnes (har gått på skole med henne) - Sondre Lerche - Gutta fra Røyksopp (ser dem ofte her i byen) - Per Ståle Lønning - Helge Jordal - Fritjof Wilborn - Trommisen fra Savoy/Popium - Maria fra BB - En fra Baren (husker ikke hva hun heter) - Torhild Sivertsen - Ylvis-gutta - Jahn Teigen - Jan Eggum - Simone fra D'Sound
*M* Skrevet 11. august 2003 #34 Skrevet 11. august 2003 Britney Spears (og livvakten hennes) i en butikk i London!
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #35 Skrevet 11. august 2003 Har scrolla nedover her, og oppdager at de fleste som har svart har møtt en kjendis eller to, men ikke kjenner noen... Kjendiser er ikke så spennende lenger når du kjenner noen av dem... Jeg kjenner en del mennesker som passer inn i kategorien kjendis på forskjellig vis. For meg er de bare familie/venner/bekjente/mennesker jeg har møtt i jobben. Jeg må virkelig vri hodet for å huske når jeg sist tenkte noe slikt som "wow en kjendis"... Det er lenge siden det. I hvert fall et par jobber...
*Lavendel* Skrevet 11. august 2003 #36 Skrevet 11. august 2003 Kjørte på Carl I. Hagen en gang med barnevogn, rett bak stortinget....det kan man kalle å "treffe" en kjendis.....
bippbipp Skrevet 11. august 2003 #37 Skrevet 11. august 2003 Faktisk har jeg møtt ganske mange kjendiser, men tar med de som har "festet" seg: Venninnen min og jeg skulle til Ibiza for mange år siden. Flyet var 11 timer forsinket, så der ble vi en stund og satt sammen med Jahn Teigen, og The Monroes. Hadde d veldig koselig sammen. Tilfeldigvis satt vi rett bak dem på flyet oxo. Gry Jannicke Jarlum har jeg møtt massevis av ganger. Vi vanket sammen i begynnelsen av 80-tallet i et par års tid. Møtte oxo andre kjendiser da, bl. Tore Hansen fra Unit Five, hehe...han var jeg dypt forelsket i kjempelenge. For 5 år siden møtte jeg en fra De syv søstre(fillern, har glemt navnet).Det var han som kvalte Trygve i koma. Vi møtte ham og familien hans på en tyrkisk aften i Marmaris. Vi festet sammen med dem hele kvelden/natta og hadde det kjempegøy. I begynnelsen av 80-tallet møtte jeg Sossen Krogh på Club 7, og ble sittende og snakke med henne i baren. Hun spanderte en halvliter på meg, hehe...Jeg var ikke gammel nok so fikk derfor ikke kjøpt selv.Sossen er en herlig dame. På samme tid var jeg på besøk hjemme hos både Arve Juritzen og senere Finn Kalvik. I 87 var jeg på Humla(heter noe annet i dag), og der satt jeg sammen med Lill-Babs og resten av staben hennes.Hun spanderte champagne på alle. Var der i forbindelse med at typen min jobbet med sceneshowet over en periode. På samme sted litt senere møtte jeg Eartha Kitt, og det var stort. Jeg håndhilste på henne, fikk klem og singel+signert bilde.Hun var min absolutte favoritt på den tiden, og er det fremdeles.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. august 2003 #38 Skrevet 11. august 2003 Thorild Sivertsen var dommer i en talentkonkurranse jeg var med i. Jan teigen Mari Maurstad møtte jeg på flyplassen, hyggelig dame Helge Jordal møtte jeg på et bakeri en gang Fritjof Wilborn møtte jeg i butikken der jeg bruker å handle Leif juster i butikken der min søster bodde i OSlo
VesleBråka Skrevet 12. august 2003 #40 Skrevet 12. august 2003 Da jeg var skikkelig full en gang fikk jeg øye på jan eggum litt lenger borte, og noen hanket tak i meg før jeg gikk og slengte en øll på ham som hevn for all den stygge musikken han har påtvunget meg.. Jeg eier 1 autograf, den fikk jeg av Tore Skogman da jeg var 4. JO, også gikk jeg på do på Headlines i Oslo, akkurat da jeg smatt inn døra sto mette iversen over skåla og dro ned undikken. *snu seg bort høflig-smiley*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå