Gå til innhold

Jeg traff en kjendis!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde vært artig og hørt om deres treff med kjendiser, både norske og utenlandske!

Jeg kan starte selv.

For 8-10 år siden pratet jeg med Bjørn Afzelius i Oslo, han var der i forbindelse med en konsert på Rockefeller.

:lol:

Han var dødssjarmerende!

:briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte Sean Connery på flyplassen i Phoenix........... :)

Skrevet

Jeg har stått bak Jan Eggum i en kø. Jeg har enda ikke kjøpt hans musikk, av den grunn.

Jeg har videre håndhilst på den ene av tvillingene i Proclaimers (letter from america)

Forøvrig er en tremenning av meg en ung og fremadstormende kjendis, som driver og synger.

Milo

Skrevet

Jeg har snakket med Jahn Teigen. :lol: Og møtt han der Bastessen, kanskje ikke noe å skryte av. ;)

Gjest Cruella
Skrevet

Har snakket med Eli Hagen.

Hun var koselig.

Lisa-Beth

Skrevet

Hmmm...Har truffet mange... :P Men blir nok å huske best da jeg sang duett med Benedikte Adrian! :briller:

Gjest Cruella
Skrevet

Jøss, Eowyn!

Du har ikke en gang medvirket i en duo kalt Dollie de Luxe?

:lol:

Lisa-Beth

Skrevet

Er nok litt for ung til det :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har møtt mange... Har faktisk vært med kongeparet på statsbesøk :D

Skrevet

Jeg har spilt golf OL gullvinnerne i curling.

Skrevet
Hmmm...Har truffet mange... :P Men blir nok å huske best da jeg sang duett med Benedikte Adrian! :briller:

Benedikte Adrian er søsteren til musikklæreren min! :)

Skrevet

Benedikte Adrian er søsteren til musikklæreren min! :)

Så gøy da. Flink?

Skrevet

Har møtt sånne vanlige norske kjendiser (A, B og C-kjendiser).

Eh.. tenke...

Jarl Gorli, Mini Jacobsen, Margit Sandemo, Kjersti Sparboe, flere fra Hotel Cæsar, noen fra reality-serier (Big Brother, Baren og Muldvarpen).

Er egentlig ikke så veldig "kjendis-fiksert", så det er nok flere jeg ikke kommer på.

Mitt problem er at jeg nesten hilser på kjendiser jeg møter på gata... tror at jeg kjenner dem liksom. Hehe... ser for mye på TV...

Skrevet

Jeg har gått forbi Arne Hjeltnes en gang, wow for en opplevelse :ler: Må nok innrømme at jeg ikke helt skjønner det der med kjendiser... Jeg kan respektere/beundre mange for at de er flinke til det de gjør, men selve kjendisstatusen finner jeg lite imponerende. Hadde ikke løfta noe mer på øyelokket om jeg traff på Britney Spears på gata enn om det bare var en ukjent men tiltrekkende fyr. Belive me or not

Skrevet

Hm, har møtt endel kjendiser oppigjennom årene, men det er ikke slike ting som fester seg :blunke:

Skrevet

Ok, her er min lille liste:

Har sett, og møtt en god del "kjendiser", dvs, noen er virkelig kjente, mens andre er mer sånne b, og c- kjendiser fra diverse realityshow, og slikt... f.eks en av vinnerene fra Villa Medusa er herfra, så han ser jeg jo stadig vekk... woooow! :P Men, han er grei han altså! :wink:

Jobber jo på hotell, og der kommer det jo mer eller mindre kjente folk innom i ny og ne...

Hmmm... har møtt, og pratet med John Stamos (han kjekkassen fra komiserien "Fullt hus" ), i Paris. Han var om mulig enda kjekkere i RL, skikkelig sjarmør det ja! :P

Er i familie med en skikkelig kjendis (kjent fra TV), men sier ikke navnet så klart... 8)

Har også hatt en liten romanse med sønnen til en veldig kjent skuespiller, for noen år siden... han var ikke helt min type, men moro lell! :P

Skrevet
Så gøy da. Flink?

Ja, han er kjempeflink! :) Kan _veldig_ mye.

Skrevet

Skalvise...

Jeg har nektet return og stagedolls i å komme inn på sitt eget show.. *kremt* De hadde faktisk ølbokser i hånda.. hehe.. (Var vakt på konsertlokalet)

Carl I Hagen møtte jeg nyttårsaften 2k..

Han hang over meg på bussen fra holmenkollen... Stinket alkohol og dårlig parfyme.. Så samtidlig Eli Hagen :P

I forige uke møtte jeg Tommy Ste(i)ne på mcdonnalds furuset.. Hehe..

Ellers har jeg vel.. tja.. Sikkert møtt flere.. Men husker ikke på i farta. (Var med i kor før og opptredde gjerne sammen med kjente artister.. F.eks. OGC og Hanne Krogh..)

Skrevet

Har møtt mange kjendiser, men det beste var vel da jeg møtte Michael Jackson tilfeldig på gata i Warszawa... Jeg er kjempefan, så det var stort!

Skrevet

Tja, det hender jo man ser kjendiser på gaten i ny og ne, men disse er iallefall de jeg kommer på i farten:

Jeg og min familie traff Dan Børge Akerø på en uterestaurant en gang vi var på ferie i Danmark.

Møtte Frode Alnæs fra "Dance with a stranger" på Oslo Plaza en gang...

Møtte Stephen Ackles på en nattklubb for noen uker siden, og ble sittende og diskutere litt (er ikke akkurat kjempefan...)

Fikk VIP-billetter til en Rune Rudberg-konsert en gang, og slo av en prat.

Har håndhilst på Margit Sandemo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...