Gå til innhold

Har norske kvinner stygge neser?


Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg synes norske kvinner har pene neser, dette er faktisk noe jeg har tenkt over. Ta en titt over til England f.eks., der er ikke alle like heldige.

Forøvrig synes jeg Jolie hadde en nydelig nese før hun tok nosejob'en, den ble altfor tynn i etterkant.

Bra vi alle har ulik smak da, slik at det er noen neser for enhver smak :-)

Jeg synes Angelina J. Var penere etter neseoperasjonen! Nesen ble mer elegant. Før operasjonen så den litt klumpet ut. Men hun har ikke buer og dump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*

Jeg synes damer med store neser virker mandige. Norske kvinner er mandige nok fra før av, så jeg foretrekker små søte snuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Vel, er norske menns neser prakteksemplarer eller er det bare kvinner som har "feil" form på nesa?

Forøvrig er nesen min akkurat passe til ansiktet mitt, meget fin med andre ord! :jepp:

Jeg forstår de som har "stygge" neser som opererer seg, dersom dem gjør det fordi dem selv føler seg ubekvem med den nesen de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vel, er norske menns neser prakteksemplarer eller er det bare kvinner som har "feil" form på nesa?

Forøvrig er nesen min akkurat passe til ansiktet mitt, meget fin med andre ord! :jepp:

Jeg forstår de som har "stygge" neser som opererer seg, dersom dem gjør det fordi dem selv føler seg ubekvem med den nesen de har.

Hvis folk har klumpeneser eller digre hekseneser forstår også jeg godt at de vil operere nesene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og hvis nesa di er lang, kan du bruke`n som fiskestang,

kan du kaste hvor langt du vil, hele snøret og enda litt til,

kan du hale opp torsk og laks, og ei flyndre hvis du har flaks.

Heisann !

Og hvis rumpa di er stor, kan du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Og hvis nesa di er lang, kan du bruke`n som fiskestang,

kan du kaste hvor langt du vil, hele snøret og enda litt til,

kan du hale opp torsk og laks, og ei flyndre hvis du har flaks.

Heisann !

Og hvis rumpa di er stor, kan du..

Kan du bruke den som spisebord :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kan du bruke den som spisebord :-D

kan du dekke på kopper og fat, og servere den fineste mat,

kan du be med deg mor og far på hummer og russisk kaviar.

Ja hvis rumpa di er stor...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er på tide å gjøre noe med det, trådstarter?

Hihi, merkelig spørsmål i og med at neser ofte går i arv. Det hjelper jo ikke for "den norske nese" dersom enkelte fikser litt på den.

Jeg for min del hadde komplekser for min litt aristokratiske nese da jeg var yngre, men det snudde i grunn da bestevenninna fra barndommen (med verdens søteste oppstopper) fortalte at hun alltid hadde vært misunnelig på nesa mi.

Det må da dessuten være mye hyggeligere å vite at man ligner på andre i familien, enn at alle skal ha operert seg og ender opp med en haug anonyme neser i ulike utførelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Vi skulle vært som kyr. De opererer ikke noe som helst på seg selv, for det finnes viktigere ting. Som å stå på jordet hele livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Vi skulle vært som kyr. De opererer ikke noe som helst på seg selv, for det finnes viktigere ting. Som å stå på jordet hele livet sitt.

:ler: Fantastisk kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Er i grunnen ikke enig. Den er for hengete og spiss...

:ler: Hengete og spiss? Æh, er bare et dårlig bilde da... Den er faktisk litt rund der nede, ikke spiss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i grunnen ikke en spesiell oppfatning av min egen nese. Den er ikke for stor og ikke for liten og den har en ørliten kul.

Men Ashlee Simpson syntes jeg var mye mer sjarmerende med sin gamle nese.

Jeg skjønner de som opererer bort haukenebbneser da. Min søster misliker sin nese fordi den er så stor. Særlig siden hun er liten og spebygd ellers. Hun arvet vår fars nese og den var ganske så prominent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min nese er fin:) Den er passe stor og helt rett. Rett som en linjal, uten en eneste bulk. Fått masse komplimenter for den og den gir meg en klassisk "look".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...