Gå til innhold

Nettopp dumpa...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal si her, men. Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år, og vi har bodd sammen 3. Vi var veldig unge da vi ble sammen (jeg 17, hun 16)og har aldri hatt andre. Jeg har aldri hatt behov for det heller. Vi er studenter, og for ca. 2mnd siden dro hun på studietur en mnd. Vi ble da enig om å tenke igjennom forholdet vårt, som har hatt et lite jojopreg den siste tiden. Jeg brukte tiden godt, og fant ut dette var det verdt å satse på. Men en liten uke før hun kom hjem, døde det noen som sto meg svært nær. Dette var utrolig tungt å svelge, så jeg så fram til å få henne hjem til meg til begravelsen. Merket med en gang at ting ikke helt stemte, merket det allerede på flyplassen. Men jeg skjøv tankene bort, hadde allerede mer enn nok å tenke på. Når vi omsider kom oss inn til byen igjen etter begravelsen, var jeg klar for å ta tak i forholdet vårt. Men etter mange forsøk fra min sin side, fortalte hun meg at hun hadde tenkt på forholdet vårt, og at hun følte hun trengte en pause. Der og da var det bare som om noe ble revet istykker inni meg. Jeg syntes virkelig at jeg ikke hadde fortjent å få så mye på en gang. Men etter å ha snakket med henne, fikk jeg overtalt henne til heller å starte forholdet på nytt, og å bo hver for oss et år som kjærester. Vi ble enige om at det skulle bli dritbra! Noen dager senere sa hun at det kanskje ikke var så lurt å dele seng nå som vi hadde en pause. Det hadde hun ikke fortalt meg, at vi faktisk hadde tatt en pause. Enda noen dager senere fortalte hun bestevenninnen sin, som også er søskenbarnet mitt, at vi hadde gjort det slutt. Det endte opp med at mamma fikk høre at vi hadde gjort det slutt før meg... Jeg og eksen har snakket mye om dette, og at vi er veldig opptatt av å ha hverandre som venner, og at vi kan ende opp sammen igjen etter en pause. Vi synes begge at vi passer godt sammen, og at vi burde prøve senere.

Har tenkt utrolig mye på hvorfor det har blitt slutt, og hva jeg har gjort og sagt. Så for å for å få noen svar eller se om det var noen her inne i samme båt, så gikk jeg inn her for å se. Var ikke sikker på om jeg torde, ettersom eksen bruker forumet aktivt. Og jepp, hun hadde skrevet inn om dette bruddet. Og der får jeg inntrykk av at hun ikke i det hele tatt har følelser for meg lenger og at det ikke kommer til å skje heller. Enda en gang føles det som om hun lyger meg rett opp i trynet.

Hva skal jeg gjøre? Har veldig lyst til å ha henne som venn hvis det ikke slår nye gnister mellom oss, men det blir vanskelig å stole på at det hun sier virkelig er sant.

Den siste tiden har virkelig kjørt meg helt på felgen, og jeg klarer ikke å konsentere meg om noenting, og eksamen i sykepleie som kommer om en måned står virkelig i fare for å gå i dass. Klarer ike å spise engang. Dette er en super slankekur, og jeg vurderer seriøst å ringe Fedon og tipse han :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei du.

Hun er tydeligvis ikke glad i deg lenger!

Vet du; Du har ikke noe valg her, du MÅ bare komme deg videre!

Glem henne, og konsentrér deg om eksamen din, den er mye mere verdt enn henne.......for DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blunke:

Enten har hun truffet en ny, eller så har hun ingen følelser for deg mer, dette må du bare akseptere.

Bruk ikke mere energi på noe som aldri vil skje. Du vil bare oppnå å slite deg helt ut. Og nå trenger du kreftene dine til studiene!!!!!!!!!!!

Og det er kjempeviktig å få en god eksamen, ikke sant............ :briller:

Ikke la henne ødelegge dette for deg! Stram deg opp!

Det venter nye utfordringer rundt neste hjørne. Vent å se.

Gi blaffen i henne, hun har ikke mere å tilføre deg. Hun fortjente deg nok ikke. Husk å spare energien din til noe som er VIKTIG!

Oslo-kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Lettere sagt enn gjort å bare glemme noen som man har hatt ett forhold til i fem år da....

Jeg forstår du er lei deg og at du føler det ble mye å svelge på en gang.

Men , kan det være at denne jenta hadde litt problemer med å være helt ærlig med det NETTOPP fordi du har vært gjennom så mye?

At hun ikke sa til deg at det var SLUTT og gikk med på en pause/ bo fra hverandre for å skåne deg litt?

Det er jo ikke rettferdig for noen av dere, for om hun vil at det skal være slutt, noe som det virker som om hun vil så er det ikke så lett for henne når hun vet du har vært gjennom så mye heller....

Ikke at jeg forsvarer noen her men...

Jeg tror ikke jeg ville ha ventet så mye lenger og håpet på at hun skulle komme tilbake, iallefall ikke med det første.

Så prøv å konsentrere deg om eksamen din, de er tøffe de, og komme til en forsoning med at det er slutt....

Det er utrolig hardt når ett forhold går i oppløsning, men tenk på det at du kommer deg styrket ut av dette. Du har en erfaring mer..

Sikkert ingen trøst akkruat nå da men

Sender deg en trøste-klem jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...