Gå til innhold

Heeelt hvit neglelakk

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en neglelakk (merke) hvor man får kjøpt heeelt hvit neglelakk?

En som blir hvit UTEN at du trenger 40 lag, og UTEN sånn masse glans eller noe?

Jeg trenger merke og hvor man får kjøpt det.. (og gjerne ca. pris)

Jeg har noen, men de blir ikke helt hvite sånn jeg vil ha dem, da må jeg isåfall ha ørti lag og det vil jeg ikke!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd på Standard? Det der høres ut som kan være å få tak i der de selger teatersminke...? De hadde noe sånn på H%&M for flere år siden - men hvis det ikke er rå-inn akkurat nå, har de det neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha kjøpt noe slikt på nille for mange år tilbake. (Samlet på neglelakker som 11åring...Og kom opp i 50 forskjellige farger :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha kjøpt noe slikt på nille for mange år tilbake. (Samlet på neglelakker som 11åring...Og kom opp i 50 forskjellige farger :o )

:lol:

Som 11åring?? Jeg har nærmere 60 neglelakker nå, jeg, som 21åring.... :oops:

Men neglelakkene på Nille, er de noe særlig bra, da?

Tusenfryd, hva og hvor er Standard?? Aldri hørt om jeg.... :oops:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard er en butikk i Oslo som fører kostymer, teatersminke, parykker og lignende. Det er ikke veldig proft, men ok..

Jeg fikk en fra H&M for noen år siden.. Ikke spesielt bra, men neglene ble hvite med en gang og glinset ikke. Den kom fra Clothe's serien.

Lignet litt på tipex.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte helt hvit neglakk fra Maybellin. Den trengs det bare et lag av hvis du er flink til å legge pent =) Har og en fra H&M og den er helt ubrukelig.

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte helt hvit neglakk fra Maybellin. Den trengs det bare et lag av hvis du er flink til å legge pent =) Har og en fra H&M og den er helt ubrukelig.

-x

Jøss, har ikke sett noen fra Maybelline som er hvite, jeg.... Skal sjekke over helgen.

Jepp, jeg kan å legge pent, - det å legge neglelakk er jeg meget dreven i så det kan jeg!! :wink:

Takk for tipset!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel har hatt en hvit neglelakk. Vet ikke om de fører den ennå, men det er kanskje verdt å sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Lumene har en negllakk som er helt hvit. Jeg synes den er for hvit, ser ut som korrekturlakk når man kommer ut i dagslys med den.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...