*Lillian* Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det noen som vet om en neglelakk (merke) hvor man får kjøpt heeelt hvit neglelakk? En som blir hvit UTEN at du trenger 40 lag, og UTEN sånn masse glans eller noe? Jeg trenger merke og hvor man får kjøpt det.. (og gjerne ca. pris) Jeg har noen, men de blir ikke helt hvite sånn jeg vil ha dem, da må jeg isåfall ha ørti lag og det vil jeg ikke! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Har du prøvd på Standard? Det der høres ut som kan være å få tak i der de selger teatersminke...? De hadde noe sånn på H%&M for flere år siden - men hvis det ikke er rå-inn akkurat nå, har de det neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Husker å ha kjøpt noe slikt på nille for mange år tilbake. (Samlet på neglelakker som 11åring...Og kom opp i 50 forskjellige farger :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Husker å ha kjøpt noe slikt på nille for mange år tilbake. (Samlet på neglelakker som 11åring...Og kom opp i 50 forskjellige farger :o ) Som 11åring?? Jeg har nærmere 60 neglelakker nå, jeg, som 21åring.... :oops: Men neglelakkene på Nille, er de noe særlig bra, da? Tusenfryd, hva og hvor er Standard?? Aldri hørt om jeg.... :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Standard er en butikk i Oslo som fører kostymer, teatersminke, parykker og lignende. Det er ikke veldig proft, men ok.. Jeg fikk en fra H&M for noen år siden.. Ikke spesielt bra, men neglene ble hvite med en gang og glinset ikke. Den kom fra Clothe's serien. Lignet litt på tipex.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøpte helt hvit neglakk fra Maybellin. Den trengs det bare et lag av hvis du er flink til å legge pent =) Har og en fra H&M og den er helt ubrukelig. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøpte helt hvit neglakk fra Maybellin. Den trengs det bare et lag av hvis du er flink til å legge pent =) Har og en fra H&M og den er helt ubrukelig. -x Jøss, har ikke sett noen fra Maybelline som er hvite, jeg.... Skal sjekke over helgen. Jepp, jeg kan å legge pent, - det å legge neglelakk er jeg meget dreven i så det kan jeg!! Takk for tipset! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Chanel har hatt en hvit neglelakk. Vet ikke om de fører den ennå, men det er kanskje verdt å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. mars 2003 #9 Del Skrevet 11. mars 2003 Og forresten.. Neglakademiet har helt hvit lakk fra Creative. =) www.neglakademiet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 11. mars 2003 #10 Del Skrevet 11. mars 2003 Lumene har en negllakk som er helt hvit. Jeg synes den er for hvit, ser ut som korrekturlakk når man kommer ut i dagslys med den. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå