Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #41 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg sitter i den mørke delen av lokalet og håper at noen skal se meg. Om ingen ser meg der, er det alltid en hyggelig om noe overstadig beruset fyr i taxikøen som velvillig sjekker meg opp. La meg gjette: du er ikke spesielt god på å markedsføre deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 14. juni 2007 #42 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg var singel fra jeg var 21-26 år. Jeg sjekket aktivt. Gikk på byn alene og satt meg alltid i baren. Så var det bare å finne en attraktiv mann:) Synes det var mye bedre å ta kontroll selv i stedet for å vente på en "prins" skulle dukke opp imellom alle de fylle fyrene som prøvde å sjekke opp jenter. 1. Veldig klar over makten. Derfor jeg satt meg i baren. var student og hadde lite penger. Spurte aldri om å bli påspandert noe,men min første "drink" var alltid vann! Når mannfolkene oppdaget det var det "se her skal du få deg noe å drikke." Må si jeg har svært lite til overs for jenter og kvinner som sitter og venter på at mannen skal spandere. det blir som tigging. Jeg ville ha skammet meg hvis jeg skulle late som om jeg drakk drink (men at det var vann) for at menn skulle spandere. Jeg synes slike jenter ødelegger for oss andre ordentlige som også er i baren - men som alltid kjøper drikke selv og aldri forventer at menn skal spandere! Jeg har opplevd det selv også, at menn vil spandere. Men jeg synes synd på dem og vil helst at de ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 16. juni 2007 #43 Del Skrevet 16. juni 2007 Må si jeg har svært lite til overs for jenter og kvinner som sitter og venter på at mannen skal spandere. det blir som tigging. Jeg ville ha skammet meg hvis jeg skulle late som om jeg drakk drink (men at det var vann) for at menn skulle spandere. Jeg synes slike jenter ødelegger for oss andre ordentlige som også er i baren - men som alltid kjøper drikke selv og aldri forventer at menn skal spandere! Jeg har opplevd det selv også, at menn vil spandere. Men jeg synes synd på dem og vil helst at de ikke skal gjøre det. Jeg skammer meg over at mange menn spanderer helt uten at det finnes grunnlag for å gjøre det. Det er latterlig. Hvorfor i alle dager skulle man ville spandere en drink å en vilt fremmed hvis man ikke var interessert i å få noe annet enn pinlig samtale utav det? Å prøve å kjøpe seg en dame i baren er tragikomisk. Kvinner som henger i baren for å bli påspandert leter nok i mange tilfeller etter bekreftelse fra andre, og det følelsesmessige kicket det gir. Ikke akkurat et signal om modenhet, men heller et signal om usikkerhet og ytre orientert selvbilde. Ikke særlig attraktivt. Spør du meg burde kvinner spandere på meg, det er jeg som er fangsten i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #44 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvordan defineres sjekking? Er formålet en ONS eller muligens et forhold etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 20. juni 2007 #45 Del Skrevet 20. juni 2007 Spør du meg burde kvinner spandere på meg, det er jeg som er fangsten i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 20. juni 2007 #46 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvordan defineres sjekking? Er formålet en ONS eller muligens et forhold etterhvert? Primært er sjekking for meg all interaksjon med kvinner. Jeg behandler stort sett alle likt, flørter og står i. Det handler ikke først og fremst om å få noen i senga eller om å utvikle noe langtidsforhold. Jeg har funnet ut at det er mye morsommere å kommunisere på denne måten. Alt med måte selvsagt, men jeg liker å ha en flørtete tone og spenning i samtalene. Dessuten holder det opsjonene åpne for å treffe ei jeg faktisk vil ha sex med eller ha et forhold til. Jeg har enda ikke truffet noen som ikke har satt pris på den lett flørtende tonen siden jeg startet med det. Det er selvsagt ikke "hey baby", med whiskeystemme jeg snakker om her. Et underliggende motiv er selvsagt at jeg ikke tolerer tomprat. "Hvordan går det? Hva gjør du på? Fint vær idag". Det er uakseptabelt å starte en samtale der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå