Gå til innhold

Skal du se Big Brother?

Gjest Lea

Skal du se Big Brother  

1. 1. Skal du se Big Brother

• Nei
      4
    • Ja, hver dag
      9
    • Ja, men bare hvis jeg ikke har annet å gjøre
      11
    • Kanskje...
      8
    • Nei, bare åpningen og søndagssendingene
      6

Anbefalte innlegg

Nei, det skal jeg ikke. Og ikke kan jeg se den norske utgaven, heller. Men jeg har hørt rykter om at den danske versonen (med kjente danske personer) foregår i Norge... De har jo revet det gamle BigBrother huset her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor var det blitt av "NEI" - alternativet i spørreundersøkelsen???

Jeg er så drittlei av Big Brother......

Pumpkin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har aldri sett en eneste epsiode (dog tvunget til å "overvære" en, da noen nødvendigvis MÅTTE se dette da jeg tilbtakte påska for et par år siden sammen med svært mange folk jeg ikke kjente (eksens slekt). Og jeg har definitvt ikke tenkt å se på dette nå heller nei. Synes det er svært dumt at det begynner igjen, for da kommer det bare masse tråder om det på KG (som jeg da slevsagt bare unngår å lese) og masevis med diskusjoner om det på irc, som jeg ikke kan unnlate å lese, og så må jeg kaste ut alle som ikke innser at der er grenser for "diskusjoner" også på irc, og så blir det bare masse styr og rot og bråk. Og så får jeg høre mase dritt om meg selv fordi jeg ikke ser det, og får vite at jeg ikke kan uttale meg om det fordi jeg aldri har sett det, og så blir nettavisene fulle av spkulasjoner om det (det er de jo allerede) og så overfølmmes vi av stoff vi rett og slett ikke vil ha....

Ja, dette er nok den eneste BB tråden jeg kommer til å lese, og det gjør jeg bare fordi jeg så helt klart hadde lyst til å komme med min mening, en gang dette året også...

NEI! Jeg skal ikke se påden dritten.

Sånn, da går jeg over i "blid og glad"-modus igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor var det blitt av "NEI" - alternativet i spørreundersøkelsen???

Jeg er så drittlei av Big Brother......

Pumpkin :wink:

Jeg fikk ikke med alternativet, til tross for at jeg skrev det.

Får heller ikke endret alternativene. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adrenalin

Jeg skal se BB dersom jeg ikke har noe annet å se på!

Jeg springer ikke fra alt bare for å se BB, nei. (Vel, det kommer jo an på om det blir "spennende" også da - kan jo bli hetet, vet dere) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg skal se det - men nå spørst det om det går !!! for Tv Norge virker ikke !!! :o Håper at det er i orden til sendingen begynner .... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Hva skjer da Thea ????? Bare snø på min TV ..... :( Håper det kommer i reprise i morgen ..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke stort anna enn det som er normalt. Folk ble fulle, førshjene (jentene) ble trøtte og hoppa til sengs, 3 timer etterpå kommer et par karer surrende, fulle som dupper og skal få seg mus, med dårlig lykke.

Ikke var noen av personene spesielt fengende heller. Men en hjerteknuser må jo selvfølgelig til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo enkelte personligheter da.. på godt og vondt.

Gleder meg til å se hvordan hun som sitter i styret for Frp og dama fra Bergen som sier at Frp-tilhengere er hjernedøde kommer overens...

Vel.. jeg gir dem en sjanse jeg...

(og de blir sikkert lei seg om jeg slutter å se på :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da må jeg svelge dagens første kamel. :oops: Jeg og min samboer svitset over til BB, da søndagsfilmen på tv2 viste seg å være helt håpløs. Uff, sier nå jeg......ser ut til at en viss totning driter seg ut, men det er jo igrunnen det som er gør :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fy pokker, det var dårlige greier.

Skal mye til før jeg begynner å følge med på d der :roll:

(så runde 1 og delvis 2 så er ikke noen motstander..var bare lite fengende folk. Det er førsteinntrykket ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke big brother er særlig gøy, det eneste som skjer er jo at alle er dritings og driter seg ut....... Synes det er mye morsomere med reality tv alla Mulvarpen og 71 grader Nord, hvor faktisk folka GJØR noe.

Men jeg må innrømme at jeg allerede har sett første program, hvor alle ble dritings, og i allefall en dreit seg ut. Kan ikke for at det, er jo litt artig også, men jeg kommer nok ikke til å se hver dag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...