Gå til innhold

Neglelakk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvilken neglelakk ville DERE anbefalt meg ?

Jeg har moderat lange, egne negler. (har ganske lys hud og rødblondt / blondt hår i striper, hvis det betyr noe)

Jeg tror jeg trenger noen nye neglelakker snart og jeg aner ikke hvilke jeg skal kjøpe. Nå tenker jeg i første omgang på merker, men forslag til farger blir jeg og glad for.

Ønsker gjerne en som ikke bruker en halvtime på å tørke.

Har fra før av brukt Dior, Maybelline, Nivea Beautè, L`Oreal, osv... Kunne gjerne tenke meg å prøve noen andre for en gangs skyld.

Hører også gjerne deres anbefalinger om evt kalsiumlakk og olje til neglene. Neglene mine har lett for å brekke :(

Tips mottas med stor takk :D

Diva :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke sååå mye erfaring med neglelakk, da jeg har påstøpte negler som jeg syntes er finest uten neglelakk..

Jeg er fornøyd med Clarins sine..... De forsterker neglene og er veldig fine syntes jeg... tørker relativt fort gjør de også. :)

Ellers så har Chanel noen gode negleforsterkere...

Olje inn neglene gjør jeg hver eneste kveld, og den beste oljen er den jeg får kjøpt hos de som støper neglene mine.. Jeg har lett for å knekke neglene mine da jeg er ekstremt vimsete....

Hååper det gav deg noooen tips..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper Chanel - egentlig ikke så fornøyd med kosten, men veldig fin på - om du først får lagt den pent.

Farger kommer jo helt an på smaken...

Selv har jeg alt fra svart til knallrød (til spesielle anledninger 8)).

Gøy å forandre stil etter humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha! Da fikk jeg noen forslag! Er så lei av de jeg har brukt til nå,.... :o så greit med noen nye impulser :)

En hyggelig natt til dere :D

Diva :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Leste en profesjonell test i KK.

De hadde testet med kjemikalier

og det var ikke bare hva redaktørene likte.

Chanel kom best ut, men Nivea beautè fikk bare

ett poeng mindre. Rimmel var verst !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg i hvertfall et merke med lite formaldehyd/formalin. Dette er jo som kjent et konserveringsmiddel og det tørker ut og skader neglene. Billige merker inneholder ofte (ikke alltid) mer av dette stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Min favoritt er neglelakkene fra Revlon, sitter godt, godt kost samt lette å legge pent og jevnt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha jenter!

Da har jeg litt å gå på : - )

Starie : Skal sjekke mengden av formalin / formaldehyd før jeg kjøper neglelakk igjen :)

Klem, Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på jakt etter en god negleolje kan jeg anbefale Solar oil. Den får du på neglesalonger, og den er utrolig drøy og god for negler og neglebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ja du skal bruke olje på kunstige negler også. Nede ved neglebåndet og mellom finger og negl, altså oppe.(bare litt dårlig sagt fra min side :oops: )

Dette sa i alle fall min negledame, og når jeg husket å gjøre det, ble det mye bedre resultat enn når jeg ikke gjorde det! Det finnes to typer olje fra Solar-oil, en for kunstige og en for naturlige.(ja sikkert flere også men dere skjønner hva jeg mener...) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa dora har en veldig fin farge (Jazzy red) Det er den fineste rødfargen jeg har, og den er lett å legge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips : )

Til fredag skal jeg ut og shoppe, shoppe, shoppe :D

Neida, det blir ikke så ille. Men noe nytt trenger jeg da.

Tenker det blir et par neglelakker ja! OG Solar oil selvfølgelig :) Den må prøves :-)

Klemmer fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...