lillen Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 Er det i det hele tatt mulig? Jeg vil så gjerne ha fargelinser, men har skjeve hornhinner, så jeg vurderer å droppe skjevhets-korrigeringen...!? Er også nærsynt. Er det noen her som har fargelinser med styrke (enten skjevhet eller nærsynthet), hvor er de kjøpt, og hva er prisen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 Opikeren min sa engang at det fantes, men kun som halvårslinser. Det var ikke særlig bra utvalg av farger heller, kun aqua, evergreen og royal blue.Jeg tror ikke det er så lurt å kutte ut cylinderstyrken, med mindre denne er lav. Husker en gang jeg hadde synstest og optikeren glemte å legge på denne styrken, da så jeg veldig uklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Trodde ikke det fantes fargede linser for skjeve hornhinner. Da jeg kjøpte mine, var det ekstra styrke på den linsen som normalt ville vært tilpasset skjeve hornhinner. Dette er månedslinser. Linsene er kun til "festbruk", da jeg må bruke skikkelig tilpassede linser til daglig. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg tenkte også bare bruke til fest... Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå