VesleBråka Skrevet 14. mars 2003 #41 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg synes du tråkker litt over streken når du mener at det er ENKELT å anmelde noen for voldtekt, at det er enklere enn å si "ble litt full og ble med en fyr hjem, var kanskje litt dumt det" etterpå. For det er det ikke, du må forstå at for en dame å reise på politistasjonen og anmelde voldtekt tar ryggrad og pågangsmot! Det er alt for mange som ikke anmelder, fordi de selv føler seg skyldige. Jeg synes mange kvinner setter seg selv i en potensielt farlig situasjon hvis de blir med en fremmed hjem uten å ha sex i tankene, men nei er alltid nei. Uansett hvor langt fremskriden opphisselsen har kommet. Og kvinner med sønner må ta dem for seg og lære dem at nei er nei, og respektere at andre får bestemme over sin kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestine Skrevet 14. mars 2003 #42 Del Skrevet 14. mars 2003 Det å bli med en ukjent mann hjem, eller ta med en ukjent man hjem til deg selv etter en kveld på byen premieres med diplom i idioti fra min side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #43 Del Skrevet 16. mars 2003 det er faktisk veldig lett å anmelde folk for voldtekt, og for den del trakasering ol. politiet skal ta alle henvendelser alvorlig.... Nå jobber jeg med dette til vanlig, og d er svært trist å si d, men d er veldig, jeg gjentar, veldig vanlig med falske anklagelser ang. voldtekt. Det er som regel jenter som angrer på et ons, eller har vært utro ol. Et nei er et nei det er helt sikkert , men det er da lov å bruke hodet. Vi lever i en opplyst verden, og hvet hvor vanlig det er med overgrep, voldtekter, og menn som ikke tar nei for et nei... Det stemmer helt det bimbo skrev, vi "legger " opp til det selv, med klesstil og holdninger. Derfor bør en jo ta sine forhåndsregler... pass deg for hvem du evt blir med hjem! Det er jo ikke alltid du kan stole på de du kjenner en gang, så hvordan skal du da kunne stole på en vilt fremmed.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå