Gå til innhold

sex eller voldtekt?

Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

om du som kvinne blir med en mann hjem eter en tur på byen , dere er gode og fulle og er alene i huset hans.

dere flørter og koser dere hele greia ender med sex.

du våkner om morgenen og angrer , du har kansje vært utro og greier og mener fylla har sjylla.

da er det jo enkelt og annmelde noen får voldtekt?

det jeg mener er at om du blir med en alene hjem til han og dere er fulle , dere ligger i samme seng og småflørter , du har kansje ærtet han opp mye i løpe av kvelden og plutselig sier du nei , noe han da ikke hører på.

hvem har egentli skylla da?

hu som har lekt med hann og brukt luremusa si eller han som trudde tegna var klare men klarte ikke ta et nei for et nei etervært?

sier ikke at du skal voldtas om du blir med noen hjem , men at noen av disse coldtektenne er lit dårlig begrunnet..

xn påsto at hun var blit voldtatt en gang , men det sa hun først når jeg fant ut at hun hadde vært utro med en såkalt kammerat , da påsto hun at han hadde voldtatt hu,,så jeg sier greit da anmelder vi han.

viste seg da at han hadde voldtatt hu tre ganger på ca 1 mnd!

blei lite med anmeldelse , men han mista noen tenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært imot at kvinner skal definere hva som er overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg lurer på om det er waco som har reg. på nytt jeg....

Tror denne bør flyttes til Skråblikk hvor den hører hjemme.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du som kvinne blir med en mann hjem eter en tur på byen , dere er gode og fulle og er alene i huset hans.

dere flørter og koser dere hele greia ender med sex.

du våkner om morgenen og angrer , du har kansje vært utro og greier og mener fylla har sjylla.

Ikke voldtekt.

om du blir med en alene hjem til han og dere er fulle , dere ligger i samme seng og småflørter , du har kansje ærtet han opp mye i løpe av kvelden og plutselig sier du nei , noe han da ikke hører på.

Voldtekt.

blei lite med anmeldelse , men han mista noen tenner

Dårlig vurderingsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du blir med en alene hjem til han og dere er fulle , dere ligger i samme seng og småflørter , du har kansje ærtet han opp mye i løpe av kvelden og plutselig sier du nei , noe han da ikke hører på.

Kvinnetriks, legg deg heller ned og les donald, alle veit at det går ikke mer enn 45 sekunder før dama... .jammen jeg føler meg så raaar.... det er noe iiii meeeg... vet ikke helt hvaaa...

Og dermed må man kjøre anal på henne for at hu skal holde kjeft.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nei er nei, uannsett. men hvis hun bare angrer sa er det ikke et overgrep hvis hun ville da, men har hun trekkt seg for samleie blir tvunget igjenom så er det overgrep. men det gjelder andre veien også. hvis det er kvinnen som ikke hører på nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

si det på en annen måte.

om en mann har med seg ei dame hjem etter en fuktig kveld så er det vel de færeste damer som blir med for og se i fotoalbume hans , klart du må få ombestemme deg underveis men det jeg vil fremm til er om kvinner skal kunne gjøre som de vil også når mannen er i fyr og flammer bare le og gå?og da eterpå sitte hos poletiet og gråte mens de sier de ikke kan forstå hvorfor han gjorde det.

sier ikke at det er rett og hive seg over hu eller noe slikt , bare sier at det er råtent gjort og ærte opp slik bare for og ha det morro.

bare sier at noen av voldtektenne er selvforskylt.

at noen ber om det nesten.

nesten som ei lokal her jeg bor som blei med to gutter himat eter fest , strippa for de og greier , sto naken på stuebordet og koste seg.

blei med inn på soverommet og hade oralsex med de , men gutta ville mere og blei annmeldt eterpå.

er det da riktig og dømme de?

bareså det ikke er noen misforståelse her så er jeg i mot voldtekt og prøver ikke og unskylde det , men mener at noen ganger må også jenta ta lit av skylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnetriks, legg deg heller ned og les donald, alle veit at det går ikke mer enn 45 sekunder før dama... .jammen jeg føler meg så raaar.... det er noe iiii meeeg... vet ikke helt hvaaa...

Og dermed må man kjøre anal på henne for at hu skal holde kjeft.

W

Fy flate, så vulgær du er. Æsj!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skidrow,- ERTE opp ? NEI er NEI uansett! Selvforskyldte voldtekter finnes nok, men jeg tror ikke det er så mange av dem.

Menner er SVAKE dersom de tenker at "hun vil sikkert likevel" og kjører på til tross for NEI! Det er bare for å dekke over det de har gjort.

Hva med menn som erter opp damer og flørter med dem da ? Spanderer drinker og er pågående og varter opp. Kan bare damer kaste seg over menn da ? Er DET forsvarlig ? "Nei, du skjønner, han la opp til det. Jeg fikk liksom riktige signaler selv om han hylte NEI!"

Tenk litt på det du :blunke:

Kanskje det med å respektere hverandre og oppføre seg ordentlig gjelder begge kjønn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken det er ingen hemmelighet at kvinner ofte har motstridende signaleffekt når dem legger seg i seng med ukjente menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er ute på byen og blir med en gutt hjem eller tar ham med meg hjem til meg. Vi roter litt og legger oss sammen... Er jeg da "forpliktet" til å ha sex med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Et nei er NEI uansett når det kommer, om det så er midt under morroa.

Det skal uansett respekteres, uansett hvor kjedelig det er å bli "snytt" for et nummer når man tror man snart er i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

jeg har ikke sakt det bare er og voldta om du har lyst , heller at man skal ta nei for et nei.

har også sakt at noen , jeg gjentar , noen jenter er selvforkylte , og at noen kvinner bruker det som unskyldning når de angrer , letere og anmelde en for voldtekt en at typen stikker liksom..

98% av alle voldtekter er sikert groteske og uten at jenta har noen som helst skyld.

og siden enkelte her tydeligvis ikke forstår hva jeg mener så for jeg si det igjen ...

JEG UNSKYLDER IKKE VOLDTEKTER MEN MENER AT I NOEN TILFELLER MÅ JENTENE SE LIT PÅ HVA SOM GJORDE AT DE BLEI VOLDTATT...

og om det forsat tolkes som at jeg mener alle jenter som er med noen himat skal voldtas så har enten jeg et forklaringsproblem eller enkelte har et problem med og forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea, - det kommer an på om fyren vil ha sex med deg eller ikke. Noen ganger vil man bare sove og slappe av, men jenter tar ikke nei for et nei (må være noen feilkoblinger i hjernen) så de bare fortsetter og maser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skidrow.

Jeg er enig i poenget ditt.

Det finnes de jenter som angrer - om det nå var fordi de har vært utro, eller andre lignende ting - og som derfor anmelder fyren for voldtekt.

Det er forkastelig.

Men, så er det de som blir tvunget til sex, voldtatt - uten å ha skyld over hodet.

Det gjelder også de som ombestemmer seg når visse personer mener det er "for sent". Det er aldri for sent.

Selv om du påstår du ikke unnskylder voldtektsmenn på dette grunnlaget, så er det nettopp det du gjør.

Du mener ikke å ta fra dem all skyld, det skjønner jeg - men du gir også jentene deler av skylda. Det er feil.

Ja, jenter bør for sin egen del tenke seg nøye gjennom før de gjør noe som helst - men om de ikke gjør det, så er det ikke dermed deres egen skyld.

Om de derimot er med på "leken", og etterpå anmelder saken som en voldtekt, har de derimot selvsagt 100% skyld selv.

Det som er så synd med slike innlegg som du skriver her, er at du trekker ut et lite poeng - nemlig at jenter bør tenke seg nøye om før de blir med menn hjem en sen fredag - og trekker streker mellom dette og voldtekt/skyld.

Her er det ingen streker - men et kraftig skille.

Det heter forebyggende - og bakgrunn. To helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier nei r det nei, uansett. Hvis han likevel tar for seg, er dte voldtekt.

Hvis hun angrer dagen derpå på det hun var med på kvelden før, er det ikke voldtekt, men dama kan kanskje lære seg å tenke seg om en annen gang.

Man er ikke forpliktet til å ha sex med en mann selv om man er med ham hjem. Men man kan jo tenke over hvor smart det er. På samme måte som vi selv har ansvar for å ikke ta pirattaxi, gå elene hjem gjennom en mørk park etc. Ikke fordi det gir noen rett til å forsyne seg, men fordi det finnes mnage gærninger - og vi kan faktisk ta ansvar for oss selv, så langt det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiqa ni av ti voldektsanmeldelser ender med henleggelse, tydelig at politiet også vet at det er en del mørketall av "angrende" jenter.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni av ti innbruddanmeldelser blir også henlagt. tydelig at det er en del mennesker som finner igjen tingene sine - hadde forlagt tv-en eller parkert bilen i den andre garasjen eller noe sånt.

Waco - dette er nedrig - selv for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...