*M* Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg er en ganske guttete jente og det har jeg fått høre gjennom hele barndommen. Jeg har aldri hatt noen virkelig kjæreste (med det mener jeg forhold som har vart i mer enn 3-4 måneder) Alle de jeg møter som jeg virkelig liker vil bare være venner med meg. Nå begynner dette å bli plagsomt. Jeg ønsker også noen å krype inn i armene på å bare ligge der å nyte en god cd eller noe sånt. Er denne trangen til å være venn, fordi jeg ikke oppfører meg som jenter flest? Men jeg synes heller ikke jeg skal forandre hele meg for noen. :-? Så når jeg har fått dette sagt, er det vel bare å sette seg ned å vente.....! (eller gå ut å ta seg en øl med alle vennene mine) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 Nei du skal ikke forandre deg for noen. Hvis han ikke vil ha deg for den du er, vil ikke du ha ham for den han er! Det er vanskelig å lete etter drømmemannen. Han har en tendens til å bare dukke opp. Skjønner for øvrig at du blir lei av å vente:) Lykke til iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 8. mars 2003 #3 Del Skrevet 8. mars 2003 de fineste jentene er de som tørr og være seg selv. synes jenter som er lit guttete er helt konge jeg da men,, og det og bli kalt en venn hele livet forstår jeg er utrolig kjedeli , spess om du håper på noe mere... lykke til jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mars 2003 #4 Del Skrevet 8. mars 2003 Kanskje flere av dine venner ønsker seg noe mer, men er redd for å ødelegge vennskapet? kanskje de tror at du har lyst til å være "en av gutta"? Jeg tror det er bra å ha litt av begge egenskaper (snev av androgynitet mao). Selv om du er real, grei og litt guttete, så tar ikke det vekk dine kvinnelige egenskaper - det er heller et +, du er en person med mer å spille på, slik jeg ser det. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #5 Del Skrevet 8. mars 2003 Sender du ut feil signaler tro? Litt guttete, sånn litt kompis-signaler? Ja, ikke vet jeg, kjenner deg jo ikke. Mens jeg er en svært feminin kvinne, som alltid blir flørtet med, kan jeg forstå at du blir litt sprø av å bli misforstått hele tiden. For DET blir jeg også, men tvert i mot............... Hva om du sendte et par smektende blikk i retning den utvalgte. Still gjerne et par spørsmål om han, de aller fleste menn elsker å snakke om seg selv. Hvis du trenger hjelp til noe er du helt dronning. Menn liker visst å bidra med noe nyttig!!!!!!!!!!!!! Eller løse problemer, enten sine egne eller DINE!Da føler de seg kjempebra! Selv om du er litt guttete, husk å VISE at du faktisk ER kvinne, ved for eksempel være litt utringet en dag, eller iføre deg skjørt kanskje, et litt tøft som passer din stil.............. Hva med litt sminke, ny hårfasong, ny lengde på håret, ny farge...............Høye heler for en gangs skyld, ikke vet jeg..... Bare kommer med noen forslag her. :smilejenta: Tross alt og uansett så er det UTSEENDET de ser FØRST. Det er det som pirrer nysgjerrigheten! Hvordan du beveger deg, humor, sensuell utstråling................ Vær deg selv fortsatt, men man kan enten DEMPE seg, eller OVERDRIVE i perioder i livet i kraft av å oppnå noe man ønsker seg sterkt!!! Jeg er temmelig sikker på at du vet hva jeg mener. :blunke: Lykke til du! Fortell oss hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. mars 2003 #6 Del Skrevet 8. mars 2003 Som andre allerede har sagt- det kommer an på hvor "guttete" du er- kanskje du gir feks. intrykk av å være lesbisk. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 Tenkte jeg også på Milla.... jenter som f eks ikke shaver seg overalt og har kortklips KK sveis blir lett tatt for å være litt fuckings åmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Nei, er nok ikke lesbisk..eller sender ut slike signaler...Jeg liker ett å slett bare bedre å være med mine gutte venner enn jentevenner. Jeg liker all fnisingen, sminkepraten,baksnakkingen,det å gå på do to og to.... Og ja, jeg barberer leggene og andre deler av kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #9 Del Skrevet 8. mars 2003 M.... skjønner at du er lei jentefnis på den ene siden og uoppmerksomme gutter på den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. mars 2003 #10 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg er en ganske guttete jente og det har jeg fått høre gjennom hele barndommen. Jeg har aldri hatt noen virkelig kjæreste (med det mener jeg forhold som har vart i mer enn 3-4 måneder) Alle de jeg møter som jeg virkelig liker vil bare være venner med meg. Nå begynner dette å bli plagsomt. Jeg ønsker også noen å krype inn i armene på å bare ligge der å nyte en god cd eller noe sånt. Er denne trangen til å være venn, fordi jeg ikke oppfører meg som jenter flest? Men jeg synes heller ikke jeg skal forandre hele meg for noen. :-? Så når jeg har fått dette sagt, er det vel bare å sette seg ned å vente.....! (eller gå ut å ta seg en øl med alle vennene mine) :D Å oppføre seg om jente er ikke det samme som å være fnisete og fjollete. Du trenger ikke sminke deg i 4 timer, gå i høye sko, ha en splitt i skjørtet som går opp til "hatteforet" samt flørte og blunke ustanselig. Men kan det være at du sender ut noen signaler med din "kameratslige" væremåte, når du skriver ting som "å gå ut å ta en øl" ol. får jeg ett bilde av deg som den jenta som både er søt og hyggelig men som med sitt kroppsspråk, klesstil, væremåte, lynne og språk gir ut sterke venne-signaler. Du er jenta som liker øl og fotball, moter er tull, sminke er tull, frisør er tull... for det er bare for "jåler". Jeg tror det er mye du kan gjøre med dette selv. Milla PS: Vet ikke helt om du skjønner hvor jeg vil nå, men håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #11 Del Skrevet 8. mars 2003 Milla det er ikke alle som liker å spjåke seg opp hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 8. mars 2003 #12 Del Skrevet 8. mars 2003 Du skriver ikke hvor gammel du er, M, men jeg har en følelse av at du er litt på samme sted i livet ditt som jeg var for en del år siden.. Fra jeg var 18 til 25-26, var jeg jenta som gikk ut og tok en øl med gjengen, som sminket meg sånn passe, og som motvillig byttet ut treningsklærne med jeans og en topp når jeg skulle ut på byen.. Jeg hadde ingen langvarige forhold i den perioden, og det er først nå jeg skjønner hvorfor... For det første turte jeg ikke å snakke med veninnene mine om hvem jeg var forelska i, var livredd for at de skulle fortelle det videre til den til enhver tid utkårede, og for at jeg skulle miste kompisen min.. For det andre sa jeg heller ikke noe til ham det gjaldt, av frykt for å bli avvist og såret. Det var først når jeg han jeg virkelig var forelska i gikk videre (vi flørtet, ja, og det hendte at vi sov sammen, men vi snakket aldri om følelser), at jeg skjønte at jeg hadde tabbet meg ut skikkelig!! Han sier at han ikke turte satse på et forhold til meg, for han hadde ingen anelse om hva jeg følte for ham. klok av skade brukte jeg litt større ord når nestemann dukket opp i livet mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg kan gå med sminke og skjørt, men jeg forstår bare ikke poenget med å henge seg opp i hvilke merker som er best, hvilke bukser som får rumpa til å virke mindre. Jeg kjøper det jeg liker, ferdig med det. Jeg er ikke flau over å være jente, jeg er stolt av det! Tusen takk Ragnhils.. Jeg tror du forstod akkurat hva jeg mente! Neste gang jeg blir forelska skal jeg heller ta sjangsen å fortelle det til den personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #14 Del Skrevet 9. mars 2003 NEIVEL? :-? Da har du altså ikke noe problem likevel da med andre ord............... Vær deg selv! Verre er det ikke. Og det regner jeg med at du allerede er så........... :blunke: Men en annen ting; Det er vel ingen stor hemmelighet at menn flest foretrekker feminine kvinner. Som kvinne er det maskuline menn som får min oppmerksomhet. Er ikke dette naturlig da? Ikke så mye du får gjort med akkurat det, men jeg vet at den dagen du treffer en som vil bli bedre kjent med deg, fordi han liker deg som kvinne, da har ingenting av dette noe å si!!!!!!!!!!!! Utseendet teller heller ikke så mye, det er mere hva du signaliserer, og utstråler som er viktig! Det er heller ikke sminken som blir lagt merke til, men hva er galt med å forskjønne seg litt? Menn gjør jo også det! Stiller man USTELT vil man jo automatisk signalisere at man ikke tar vare på seg selv, ikke sant............ Og kvinner i voksen alder vil ofte se litt ustelte ut, om de er helt kjemisk frie for sminke!!!!!!!!!!!!!! Men jeg fikk av ditt forrige innlegg inntrykk av at det allikevel IKKE var noe problem, så jeg sier lykke til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #15 Del Skrevet 9. mars 2003 trur du er ei kjemmpesøt jente og at det er noe av det som skremmer gutta lit. du er en av de men sammtidig ei fin dame og de tørr kansje ikke vise hva de synes om deg i frykt for og ødelegge vennskapet. var dødsforelska en gang i ei jente jeg trudde var langt over min standar liksom , gikk i to år og titta på hu. vi blei sammen eter 2 år hvor det viste seg at hun også hadde godt i 2 år og smyg titta på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Det behøver ikke være noen motsetning mot å foretrekke en øl på puben og være glad i fotball og være feminin samtidig. Noen av oss får det til helt greit! Jeg sier som Ole Brum - ja takk, begge deler! (som dere sikkert forstår er jeg en av de som ikke kan fordra vin, men er veldig glad i øl, og jeg elsker fotball(laget mitt). Men det betyr ikke at jeg ikke kan sminke meg og gå på høye heler...det er bare det at jeg ikke liker kaffebarer og diskoteker , og jeg setter stor pris på gutter som venner, de er som regel litt greiere å forholde seg til enn jenter, selv om det selvsagt finnes unntak! Så mitt råd til deg som staret tråden - prøv å vær litt av begge deler, og dersom du treffer noen du liker, så si det! Øker sjangsene for suksess betraktelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå