Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Nok en strålende dag! :jepp:

Håper virkelig været holder seg ei stund. Orker ikke tanken på at resten av juni skal regne bort.

Nok en mandag på jobb unnagjort også! Vi merker det på elevene at det er varmt og snart skolefri!Ferien er dem vel unt :)

Ellers skal jeg på klubb hos ei venninne i dag. Gleder meg til det- selv om jeg sikkert kommer til å sitte der og smågjespe..Vesla var en del våken i natt, stakkar, så det ble litt ymse med søvn. Det får jeg igjen nå på ettermiddagen kjenner jeg. :søvn:

Og i morgen skal jeg til tannlegen..usj, det kom jeg på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O HERRLIGE SOMMER!! :juhu:

Skulle gjerne ha hatt ferie nå..Men jeg har hatt fri idag, da!! Sønnen min var på førskoledag. Stor stas, og litt spennende. Var så fine de håperfulle der de kom ut igjen med skolesekkene sine! :hjerter_rundt:

Det blir en ny epoke i livet, og jeg håper inderlig at alt skal gå bra-på alle måter og områder..Det blir veldig spennende å følge med på dette. Han gjorde sin første lekse i ettermiddag. Stolt som bare det!

Ellers skal jeg ut en tur i kveld sammen med noen kolleger. Det er utefest og øltelt med allsang så det tror jeg blir bra nå i kveld. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg ute - deilig med litt avkopling av og til.

Spennende med en liten skolegutt! De er så søte og forventningsfulle når de begynner på skolen! Og så føler de seg jo så store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden sist!

Mine barn pleide å fortelle butikkpersonale langt utover høsten..."Jeg går på skolen i første klasse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt! Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og jeg synes du og mannen din har vært tøffe og flinke gjennom vanskelige perioder, men håper at alt går rette veien for dere nå :) Ønsker deg en fremdeles fin lørdagskveld!

Hilsen Karense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig en deilig, avslappet søndag!

Jeg sto opp rundt halv åtte med ungene. Veldig koselig når vi har fri- tusler rundt med kaffekoppen , ordner litt klær - mens unga koser seg med Barne-Tv og frokost. Mannen fikk sove lenge i dag.. :engel: Føler meg snill, ja!!

Kjempebra og godt at til og med lillemor slår til med å sove til rundt halv åtte. Det er STOR forskjell på dèt og stå opp halv seks..

Vi har et kaffebesøk på programmet i dag - og så blir det nok bading i Mjøsa i ettermiddag. Jeg synes det er iiiiskaldt - men førskolegutten min har blitt utrolig tøff og koser seg. Vesla og jeg tar det litt mer med ro ved vannkanten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg ute - deilig med litt avkopling av og til.

Spennende med en liten skolegutt! De er så søte og forventningsfulle når de begynner på skolen! Og så føler de seg jo så store!

Allsang var veldig trivelig!!

Min håperfulle var veldig kry etter "skoledagen". Vi måtte gjøre lekser samme ettermiddag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden sist!

Mine barn pleide å fortelle butikkpersonale langt utover høsten..."Jeg går på skolen i første klasse"

Heeei!! Så koselig at du stikker innom!! Ja, den skolestarten er spesiell. Jeg har inntrykk av at det er mest stas, men jeg tror han synes det blir rart at han ikke skal gå i barnehagen mer...Rart med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt! Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og jeg synes du og mannen din har vært tøffe og flinke gjennom vanskelige perioder, men håper at alt går rette veien for dere nå :) Ønsker deg en fremdeles fin lørdagskveld!

Hilsen Karense

Hei på deg!! Hyggelig med nye folk her inne også!!

Takk for støtten! Det har vært veldig tøft, men jeg synes virkelig vi har fått lønn for strevet. Neste helg skal vi på PREP kurs i regi av Modum bad. Det blir spennende å se hvordan det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med badinga? Vi er så heldige å ha en tante med oppvarma basseng - veldig greit å slippe iskaldt vann av og til i alle fall. Kan jo ikke springe ned dørene hos henne heller, selv om ungene nok synes det hadde vært helt greit!

Håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bading allerede? Ja de ungene er tøffe når sola varmer ja. Hadde nok gjort som deg og Vesla jeg og bare holdt meg til vannkanten :fnise:

Så godt at det går bedre hjemme hos dere - har selv vært på et mini Prep kurs i regi av Modum bad, som et tilbud gjennom jobben til kjæresten, med fokus på hans arbeid og det vi må forholde oss til der.

Men veldig bra er det da, selv om vi ikke fikk med oss hele kurset, kjæresten ble nemlig veldig syk og ble sengeliggende akkurat da:)

Nå nærmer sommeren seg og jeg satser på at dere søringer ordner med finværet igjen, slik at vi kan nyte det, som skal på ferie sørover om ikke lenge ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi badet også i helga...dvs, vi over 7 år lå og solte oss, mens vannet var fullt av unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KAYLI, LARA CROFT og CASKR!! :klem:

Vannet var jo bare helt.... :sjokk: så jeg badet IKKE... Nå er jo Mjøsa flomstor så det er en smule brevann uti der...brrrrr....

Basseng hørtes greit ut! :fnise:

Ellers er det jo snart unnagjort ei uke igjen.

Vi skal ha barnefri i helga i og med at vi skal på PREP kurs, og det glemmer jeg nesten...Hmmmm...uvante saker. Skal bli veldig hyggelig! Men jeg regner med at vi skal jobbe litt, må jo by på seg sjøl en del, så alt i alt blir det hele spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: nå har jeg skumlest alle sidene i dagboken din.

Godt å høre at dere har kommet dere gjennom en tøff tid, har selv gått i terapi med eksen. Vi klarte desverre ikke å redde forholdet, men synes allikavel at det var greit og får snakket med en tredjeperson.

Snart skolefri nå, og da er det vel mange unger som gleder seg til skoleslutt hos deg. Sikkert ikke enkelt og få de til og konsentrere seg i varmen.

Gleder med til ferie selv jeg, da skal vi slappe av og kose oss på hytta.

I august drar vi til Kreta, gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med sola? Grått og stusselig rundt Mjøsa nå, ja...

Håper du har en solskinnsdag for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Så stas med første førskole dag! Det er alvorlige saker ;) Bading derimot klarer jeg å holde meg for god for foreløpig. Men nå er det nå blitt kaldere på denne kanten av landet også. Hagla i går! Helt utrolig.

Håper du har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig ferie! Noen planer?

Jeg blir borte et par uker nå, så vil bare ønske deg ei fin tid framover. Måtte sola snart se innom igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har lest igjennom dagboken din nå. Syns dette var en koselig plass. *abonnere på nye innlegg*

Takk for hilsen i min dagbok, og ha en fortsatt god lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERIE!!!!

Jeg var veldig klar for ferie nå!! Det tar vel litt tid før det helt går opp for meg at jeg virkelig har ferie - men slik har kanskje de fleste det?

Nå venter jeg bare på sol, sol, sol og varme..

Håper nordavinden forsvinner snart, iallfall...brrrr...

Vi skulle egentlig ut på en liten utflukt i dag alle 4, men vesla har 39 i feber i dag. :tristbla: Nå ligger hun og skal prøve å få sove litt, mens mannen og eldstemann forsvant ut døra. Jeg har funnet meg kaffe og tenkte jeg skulle slappe av litt her inne på KG.. :kaffe: Koselig det!

Hei til alle dere som har vært her inne også da!! :klemmer: Utrolig koselig med besøk. Jeg har vært på KG i mange år, før jeg fikk eget nick også, men man blir jo litt bedre "kjent" når man skaffer seg dagbok. Veldig trivelig at noen er innom, altså.

Karense, du lurte på PREP-kurset: Vi hadde det veldig fint!

:) Deilig å komme seg litt vekk, spise god mat, drikke vin... OG måtte ta for seg litt dypere temaer ang forholdet. Det er ganske intensivt, så det er ikke akkuratt noen "kose-helg" i den forstand, men vi ser virkelig på det som en investering i ekteskapet. Kurslederne var veldig flinke; og heldigvis hørte en god porsjon humor med - og alle mennene følte seg også "hjemme" tror jeg - det er jo gjerne vi damer som synes slike kurs er bra. derfor er det så viktig at menn blir med!!

Flere av venninnene mine kunne nok tenke seg et slikt kurs, men de får ikke med seg sin bedre halvdel. Så jeg er egentlig litt stolt av mannen min! :rødme:

Ellers har vi ikke så mange konkrete ferieplaner.

Vi skal til Sverige i juli, og vi kommer også til å dra på hytta.

Blir det helt elendig vær kunne jeg rett og slett tenkt meg en tur til sørligere strøk, men det kommer selvsagt helt an på pris og plasser..Vi får håpe på sol her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...