kospia Skrevet 22. juni 2008 #301 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, så godt å høre at alt går bra med dere Håper vesla har blitt frisk, hun er nok ikke i slag når hun har 39 i feber. Stakkar lita Ønsker deg en riktig fin ferie og håper det blir hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 23. juni 2008 #302 Del Skrevet 23. juni 2008 Vil bare legge igjen et lite spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #303 Del Skrevet 24. juni 2008 Titter ut på gradstokken nå; 10 grader!!!! Halloo, er det noen sommer der??? I tillegg har det vært sur vind her i dag, så jeg er ikke heeelt fornøyd. MEN - jeg var på kafè i dag med ei venninne jeg ikke har sett på lang tid. Veldig koselig! Tok oss tid til en liten shoppingrunde også, men det ble ikke noe nytt på meg. Kjøpte sengeklær til barna på salg! I morgen har jeg ingenting spesielt på programmet. Var nemlig kjempeflink da jeg kom hjem i dag; skiftet på alle sengene og vasket golvene i 1.etasje! Programmet for morgendagen tror jeg da blir å pløye gjennom en del ukeblader jeg har liggende å ikke fått lest samt stryke litt klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 25. juni 2008 Dette har til nå vært en rimelig lat dag! Men det er kjempedeilig med en slik dag eller to innimellom. Nå skal jeg faktisk prøve å stryke litt klær i dag - det er noe av det verste jeg gjør, så jeg utsetter og utsetter det... Siden i dag skal jeg pakke kofferten. Jeg setter meg på til Oslo i morgen. Shopping!!! Er evig optimist og håper jeg skal finne meg noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 25. juni 2008 #305 Del Skrevet 25. juni 2008 *krysser fingrene for at Ottine finner seg noe fint* Stryking er ikke kjempestas nei, men tenk for en god samvittighet du kan ha når du er ferdig! Så skal det også sies i at min familie sendes all stryking til mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. juni 2008 #306 Del Skrevet 25. juni 2008 God tur til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. juni 2008 #307 Del Skrevet 27. juni 2008 Shopping i Oslo er stas, ganske mye større utvalg enn her omkring...ha en fin helg, Ottine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei og hopp til dere som har vært innom! Nå er jeg tilbake etter fine dager i Tigerstaden! Det ble masse butikkbesøk, men utbyttet ble ikke så veeldig stort; en tunika og to bukser...Men jeg er til gjengjeld kjempefornøyd!! Jeg har vel blitt lit mer kresen med åra..Ikke det at jeg har et så utsvevende shoppingliv, men jeg er ganske bevisst på hva jeg vil ha om dagen, og da hender det seg at man må lete litt før man finner det. Bukser er et evig problem- men jeg fant faktisk to på salg!! Dèt er også sjelden kost for meg, så jeg er fornøyd ja. Også så herlig bare sette seg ned med et glass vin og ikke gjøre noe som helst! La helt bevisst opp til minst mulig program. Det er nok av det ellers i hverdagen. Men du snakker om å komme tilbake til hverdagen: eldstemann lå syk da jeg kom hjem..så i natt var jeg en del våken med ham, og dagen i dag har vært ganske rolig..Mannen og jeg skal vel titte litt på finale i EM, men vi har også lånt oss film. Skal kose oss med litt vin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 29. juni 2008 #309 Del Skrevet 29. juni 2008 Velkommen hjem fra Tigerstaden. Jeg har nok som deg blitt litt kresen i klesveien med årene, vet hva jeg vil ha ja Da jentungen og jeg var i Trondheim for å shoppe, ble det mest klær på jentungen...og jeg som skulle hatt meg kjole til to bryllup i sommer, fant ingen Spørs om det ikke blir EM her i huset også, jeg heier på Spania jeg da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 29. juni 2008 Da jentungen og jeg var i Trondheim for å shoppe, ble det mest klær på jentungen...og jeg som skulle hatt meg kjole til to bryllup i sommer, fant ingen Spørs om det ikke blir EM her i huset også, jeg heier på Spania jeg da Ha en fin kveld Takk for det!! Jeg heiet også på Spania!! Og det med klesskjøp; slik er det her i huset heretter også - det drypper som regel jevnere på unga enn på meg... Ha en fin kveld du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 30. juni 2008 #311 Del Skrevet 30. juni 2008 Så fint å høre at du hadde det bra i Oslo! Det er alltid deilig å komme seg bort litt, selv om man ikke finner alt man hadde håpet på. Merkelig det der, når jeg har råd til å handle eller trenger noe nytt, så finner jeg aldri noe. Men når jeg ikke har råd og strengt talt ikke trenger noe, da raser det på med masse fine ting som jeg bare MÅ ha. Noen som kjenner seg igjen? Håper du nyter ferien din, Ottine, jeg har fire dager ferie før jeg begynner på fire uker med jobb. I dag må det ryddes litt igjen, megler kommer i morgen og skal komme med verdivurdering. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 30. juni 2008 Så fint å høre at du hadde det bra i Oslo! Det er alltid deilig å komme seg bort litt, selv om man ikke finner alt man hadde håpet på. Merkelig det der, når jeg har råd til å handle eller trenger noe nytt, så finner jeg aldri noe. Men når jeg ikke har råd og strengt talt ikke trenger noe, da raser det på med masse fine ting som jeg bare MÅ ha. Noen som kjenner seg igjen? Håper du nyter ferien din, Ottine, jeg har fire dager ferie før jeg begynner på fire uker med jobb. I dag må det ryddes litt igjen, megler kommer i morgen og skal komme med verdivurdering. Ha en fin dag! Hei hei!! Kjenner meg VELDIG igjen ang klær og økonomi!! Det VRIMLER jo av fine klær når man ikke har råd... Sukk!! 4 dager igjen av ferien, ja...Du får nyte resten av uka - tror finværet kommer snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 30. juni 2008 I dag har vært en rolig hjemme-ferie dag... Måtte handle inn litt forskjellig til ferieturen og har vasket en del klær. Mannen klipte plenen, og jeg har fått ryddet og støvsugd. Jeg er litt slik at jeg må ha orden i heimen selv om jeg drar på ferie... Jeg klarer ikke dra fra et rotete hus og masse uorden...Ordnung muss sein! Ellers var eldstemann i bursdag i ettermiddag - jeg var med, for det er et stykke å kjøre. Satt ute i finværet med kaffe og kake... :-D Skal snart i seng kjenner jeg! Trøtt som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. juni 2008 #314 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, hei Jeg er også en av dem som må ha huset i orden før jeg drar på ferie. Liker ikke å komme hjem til skitt og rot. Her er det eldste stesønn som har ansvaret for klipping av plen i sommer, han fikk ikke noe sommerjobb så han er gartner her hjemme Veldig greit, så slipper vi å gjør det etter en lang dag på jobb Ha en riktig god natt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 1. juli 2008 #315 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mener å ha lest at vi bor i samme område, men bor vi i samme by? Byen hvor Svanen har base i et trekantet glasshus når snøen har falt og isen lagt seg? Eller bor du der mursteinskirken ligger på andre siden av vegen for den videregående skolen? Eller kanskje i nærheten av ruinene på en odde? Er du med på hvilke byer jeg sikter til? Har fått så dilla på geografigåter inne hos Mummi, så da må jeg nesten prøve meg her og. Kan hende jeg har blingset helt da, og at du bor laaangt unna der jeg tror. Men det er da lov å prøve!? Ha en fin dag! (PS: Fint at du slukket litt brann inne hos meg, det hjalp. Kommet over det verste sinnet nå, håper og tror at det går vår vei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #316 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mener å ha lest at vi bor i samme område, men bor vi i samme by? Byen hvor Svanen har base i et trekantet glasshus når snøen har falt og isen lagt seg? Eller bor du der mursteinskirken ligger på andre siden av vegen for den videregående skolen? Eller kanskje i nærheten av ruinene på en odde? Er du med på hvilke byer jeg sikter til? Har fått så dilla på geografigåter inne hos Mummi, så da må jeg nesten prøve meg her og. Kan hende jeg har blingset helt da, og at du bor laaangt unna der jeg tror. Men det er da lov å prøve!? Ha en fin dag! (PS: Fint at du slukket litt brann inne hos meg, det hjalp. Kommet over det verste sinnet nå, håper og tror at det går vår vei) Vi bor ikke i samme by....og jeg skal IKKE si at jeg bor på den riktige sida... Geografigåter, altså?? Var jo egentlig litt morsomt- og du har jo peilet deg en smule inn, da... Fint i byen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 1. juli 2008 I dag har vært den o store pakkedagen... Utrolig hvor mye jeg synes jeg må ha med meg..Eller rettere sagt hva VI må¨ha med OSS - pakker jo for 2 små også, så det blir jo litt. Skal på camping, så i morgen tidlig må vi pakke ned dyner og puter og stappe etter inni bilen..Men det er jo stas, da - unga gleder seg skikkelig! Så nå blir jeg borte noen dager!! Håper alle dere andre får masse og at dere får ei fin uke!! Tuddelluu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 1. juli 2008 #318 Del Skrevet 1. juli 2008 Goood tur! Moro at jeg er i nærheten da... Og godt at du har skjønt at det er JEG som bor på den riktige siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 1. juli 2008 #319 Del Skrevet 1. juli 2008 God tur Ottine, håper du får masse og avslappende dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 2. juli 2008 #320 Del Skrevet 2. juli 2008 Vi bor vel rundt samme vakre innsjø, har jeg skjønt... synes du skal være fornøyd med shoppingen, bedre å komme hjem med noe man virkelig vil ha enn masse man er halvfornøyd med og kanskje ikke kommer til å bruke. Jeg prøver å investere mer i litt dyrere plagg, men dyre kvalitetsplagg har lett for å bli litt kjerringaktige...utvalget i Oslo er nok bedre der. Så gøy med camping! Ha en riktig fin tur, ser jo ut til at været skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå