Gjest DyneTryne Skrevet 24. mai 2007 #21 Del Skrevet 24. mai 2007 Tror det var det han mente eller jeg tok det som det iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 #22 Del Skrevet 24. mai 2007 bilen er hans penisforlenger! Naturligvis - var jo det jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ønderkåver Skrevet 25. mai 2007 #23 Del Skrevet 25. mai 2007 Jepp! Dette har jeg tenkt flere ganger Og alltid: Hvorfor søren er det alltid mannen som kjører? Kona/samboeren/dama som sitter i forsetet har gjerne lappen selv, men likevel er det som regel mannen som kjører. Provoserer meg bittelitt...(akkurat som at 3 av 4 jenter tar mannens etternavn når de gifter seg...) *** Hos oss er det sånn at vi har hver vår bil. Bruker vi hans, så er det stort sett han som kjører. Bruker vi min, så kjører jeg...Og hvis vi noen gang gifter oss, så beholder jeg etternavnet mitt. Siden jeg er en av 8-9 i landet som har det navnet, men han har et "sen-navn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. mai 2007 #24 Del Skrevet 25. mai 2007 Eldre par i bilen, han kjører og hun sitter i passasjersetet: Hun har aldri tatt førerkort og har vært hjemmeværende mens mannen jobbet. Da hun var ung var det ikke så vanlig at kvinner tok førerkort. Nå angrer hun på at hun ikke lærte seg å kjøre bil, men det er for sent. I stedetfor sitter og hun og kjefter på mannens kjørestil og sier:" Nei Olav, ikke så fort i svingen. Pass på, der kommer det en bil!" Vil bare kommentere det der, det er ikke for sent før man er over 70 år. Min bestemor tok førerkortet for første gang år hun var 70, etter at min bestefar hadde mistet lappen pga. promillekjøring (!). Og nå (8-9 år senere) kjører de omtrent like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå