Gjest Tweek Skrevet 21. mai 2007 #1 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg satt og tenkte her om dagen i bilen da vi var på vei til å hente et vennerpar. Gutt og jente i forsete - Kjærester som eier bilen Gutt og jente i baksetet - venner/vennepar av de foran. Alle snakker mer alle. Gutt og gutt i forsete - bestekompiser jente og jente i baksete - "tøsene" til de foran De bak og foran snakker hver for seg. Jente og jente foran - besteveninner eier av bilen, "sjefen og rånete". Gutt og gutt bak - er fordi de ikke har lappen, er yngre en jentene. Snakker litt med hverandre, men mest med sidemannen. Alle tenker jo automatisk dette når dem ser i en bil. Enig? Endret 21. mai 2007 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå datt jeg litt av lasset gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. mai 2007 #3 Del Skrevet 21. mai 2007 Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 21. mai 2007 #4 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja er det ikke ofte slik man tenker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Del Skrevet 21. mai 2007 Skjønner ikke helt hva du mener bare.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #6 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Mann i slutten av 40- åra bak rattet, ung pen jente i begynnelsen av 20- åra ved siden av han... Fy, gris! Endret 22. mai 2007 av trønderrock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 22. mai 2007 #7 Del Skrevet 22. mai 2007 Din innlegg viser bare hva DU tenker om sånt. Jeg tenker overhode ikke sånt som du beskrev det. Hadde jeg sett en kar i 40-årene kjøre bil med en jente i 20-årene i passasjersete så hadde jeg tenkt far og datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #8 Del Skrevet 22. mai 2007 Din innlegg viser bare hva DU tenker om sånt. Jeg tenker overhode ikke sånt som du beskrev det. Hadde jeg sett en kar i 40-årene kjøre bil med en jente i 20-årene i passasjersete så hadde jeg tenkt far og datter. Hva med litt humor i hverdagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #9 Del Skrevet 22. mai 2007 Hadde jeg sett en kar i 40-årene kjøre bil med en jente i 20-årene i passasjersete så hadde jeg tenkt far og datter. Det kommer vel ann på hvor pen 20-åringen er og hvor sprek bilen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #10 Del Skrevet 22. mai 2007 Det kommer vel ann på hvor pen 20-åringen er og hvor sprek bilen er Og hvor dyr bilen er. Og ikke minst hvor "glatt" mannen så ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 22. mai 2007 #11 Del Skrevet 22. mai 2007 Ung jente bak rattet og gammel mann i passasjersetet: øvelseskjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. mai 2007 #12 Del Skrevet 22. mai 2007 To gjevngamle personer, dame ved rattet, mannen i passasjersete: Mannen har mistet førerkortet/har den ikke eller skal til/har vært et sted hvor han skal/har inntatt alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 22. mai 2007 #13 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Ung jente bak rattet og gammel mann i passasjersetet: øvelseskjøring. Kjenner meg igjen. Jeg øvelseskjørte og pappa satt på. Endret 22. mai 2007 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mai 2007 #14 Del Skrevet 22. mai 2007 Eldre par i bilen, han kjører og hun sitter i passasjersetet: Hun har aldri tatt førerkort og har vært hjemmeværende mens mannen jobbet. Da hun var ung var det ikke så vanlig at kvinner tok førerkort. Nå angrer hun på at hun ikke lærte seg å kjøre bil, men det er for sent. I stedetfor sitter og hun og kjefter på mannens kjørestil og sier:" Nei Olav, ikke så fort i svingen. Pass på, der kommer det en bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #15 Del Skrevet 22. mai 2007 Ung kraftig dame med kort hår i førersetet + puslete mann med bøyd hode i passasjersetet = utklipp fra Kvinnefrontens brosjyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #16 Del Skrevet 22. mai 2007 Eldre par i bilen, han kjører og hun sitter i passasjersetet: Hun har aldri tatt førerkort og har vært hjemmeværende mens mannen jobbet. Da hun var ung var det ikke så vanlig at kvinner tok førerkort. Nå angrer hun på at hun ikke lærte seg å kjøre bil, men det er for sent. I stedetfor sitter og hun og kjefter på mannens kjørestil og sier:" Nei Olav, ikke så fort i svingen. Pass på, der kommer det en bil!" Minner meg om hun engelske dama... Misiss Bucket, som vist nok uttale Buquet eller noe sånt i hennes øyne.... Søren, hva heter den serien da?? HØY PÅ PÆRA!!!! Mind the cows.... 500 meter på jorde!!! For øvrig mange gode ideer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. mai 2007 #17 Del Skrevet 23. mai 2007 Eldre par i bilen, han kjører og hun sitter i passasjersetet: Hun har aldri tatt førerkort og har vært hjemmeværende mens mannen jobbet. Da hun var ung var det ikke så vanlig at kvinner tok førerkort. Nå angrer hun på at hun ikke lærte seg å kjøre bil, men det er for sent. I stedetfor sitter og hun og kjefter på mannens kjørestil og sier:" Nei Olav, ikke så fort i svingen. Pass på, der kommer det en bil!" Du har nettopp beskrevet mamma mi. Hun har alltid angret på at hun ikke tok lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 23. mai 2007 #18 Del Skrevet 23. mai 2007 Jepp! Dette har jeg tenkt flere ganger Og alltid: Hvorfor søren er det alltid mannen som kjører? Kona/samboeren/dama som sitter i forsetet har gjerne lappen selv, men likevel er det som regel mannen som kjører. Provoserer meg bittelitt...(akkurat som at 3 av 4 jenter tar mannens etternavn når de gifter seg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 #19 Del Skrevet 24. mai 2007 Mann (unge eller gammel) alene i veldig fancy bil: Dårlig selvfølelse, problemer med å tiltrekke seg kvinner, trenger penisforlenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 24. mai 2007 #20 Del Skrevet 24. mai 2007 Mann (unge eller gammel) alene i veldig fancy bil: Dårlig selvfølelse, problemer med å tiltrekke seg kvinner, trenger penisforlenger... bilen er hans penisforlenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå