Gå til innhold

Jeg ELSKER

Mortman

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre i flere år, men nå virker det som om diverse problemer fra hennes fortid (før vår tid) har kulminert til et punkt hvor hun ikke vil kommunisere med meg lenger. Jeg vet hun fortsatt har følelser, selv om hun sier hun har gitt oss opp.

Så nå svarer hun ikke på telefoner eller sms. Det jeg først og fremst ønsker er å snakke med henne, prøve å nå inn med at vi ønsker begge det samme. Noen som har erfaringer eller kan bidra med hjelp, slik at jeg får Drømmekvinnen igjen?

Jeg elsker henne, og ønsker å tilbringe livet med henne. Jeg vil gi henne alt (eller i det minste gjøre mitt beste). Jeg tror jeg fortsatt har mye å bidra med til henne, og ønsker høyere av alt at hun har det best mulig. Selv om det betyr uten meg...

mvh

Mortman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Alwa~

Send et brev eller en mail der du forklarer situasjonen slik den er og hvordan du føler det. Etter det synes jeg du bør la henne være i fred, slik at hun får tid til å ta til seg det du føler og reflektere over det. Og ikke minst gi henne tid til å finne ut av hva hun føler og ønsker å gjøre selv, og la det være opp til henne hva som skal skje videre.

Å mase og styre med dusinvis av meldinger og telefoner vil bare dytte henne enda lengre bort og vil virke mot sin hensikt, fordi hun rett og slett blir lei.

Lykke til :blomst:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*

Hvis en mann, 9 år eldre eller ikke, hadde sagt han ELSKER meg før vi var i et forhold, så ville jeg blitt skremt...

Mitt beste tips er å ikke mase/overøse henne med kjærlighet. Hvis hun er usikker på følelsene sine, så gjør du vondt verre med å ringe/sms'e henne hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm Bør kanskje understreke at vi har vært i et forhold mer eller mindre i 5 år. Det er ikke en vilt fremmed dame jeg har lagt min elsk på....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*
Hm Bør kanskje understreke at vi har vært i et forhold mer eller mindre i 5 år. Det er ikke en vilt fremmed dame jeg har lagt min elsk på....;)

Hehe, ja...da er det jo noe annet.

Men uheldigvis så er rådet mitt omtrent det samme. Ikke press henne, dette må hun finne ut av på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Send henne blomster, konfekt, fint undertøy og en billett for dere to til Venezia?

Der kan du overøse henne med komplimenter i gondolen på vei til middag og rødvin på en romantisk uteresturant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...