Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg lurer på om en veldig tidlig graviditet er synlig ved vaginal ultralyd? Noen som vet? Hun så på eggstokkene og livmoren min. Tok dette hos gynekolog nylig og lurer da på om hun kunne sett om jeg var gravid om jeg er det..? Har ikke fått mensen på en stund , så jeg lurer. Skal selvsagt ta en test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mai 2007 #2 Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, graviditet er synlig på vaginal ultralyd! Bildene er svært klare og detaljerte og man kan se eggene i eggstokkene klart og tydelig selv om de ikke en gang er ferdig utviklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. mai 2007 #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Okei, takk for svar. Da er jeg nok ikke gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mai 2007 #4 Del Skrevet 20. mai 2007 Høyst sannsynlig ikke, men du kan jo likevel ta en test hvis du selv ikke føler deg 100% sikker. Leger har jo tatt feil før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæsar Skrevet 20. mai 2007 #5 Del Skrevet 20. mai 2007 En venninne av meg fikk ihvertfall beskjeden "oi, her var det jo noen" da hun var på slik gynekologisk undersøkelse! De prøvde å bli gravide, men hun hadde ingen anelse selv om at det var noe på gang allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #6 Del Skrevet 21. mai 2007 Med vaginal ultralyd så ser man det godt fra uke 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 22. mai 2010 #7 Del Skrevet 22. mai 2010 Med vaginal ultralyd så ser man det godt fra uke 4. Vil det si 4 uker etter samleie/befruktning, eller regnet fra første dag i siste mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå