Lourdes Skrevet 9. juni 2007 #21 Skrevet 9. juni 2007 Jeg la på meg 5-6 kg i løpet av ca 6 mnd og da fikk jeg jo større pupper også (naturlig nok). Fikk mindre kviser etter ca 2 mnd. Jeg fikk humørsvingninger uten like. Panikkangst mm. Har aldri opplevd det igjen etter jeg sluttet med Yasmin. Jeg ble seriøst helt gal. Ikke opplevd denne virkningen med andre hormonprevasjoner. Har flere venninner som også gikk på denne pillen og de sier akkurat det samme. Skummelt. Man merker ikke at det er pga Yasmin før man slutter med den. Jeg gikk ned de kiloene jeg la på meg etter ca 3 mnd slutt med Yasmin. Jeg ble også meg selv igjen. En helt fantastisk følelse. Og jeg som egentlig var fornøyd med Yasminen. Kvisene kom tilbake igjen da.. Tok vel bare en drøy måned før de var der igjen. Nå tar jeg p-plaster og det hjelper også mot kvisene faktisk. Ikke har jeg humørsvingningene heller.
Cottoncandy Skrevet 9. juni 2007 #22 Skrevet 9. juni 2007 Jeg la på meg 4-5 kilo og gikk opp fra b til c-cup etter jeg begynte på yasmin. Senere tok jeg av meg kiloene igjen og var tilbake på b-cup. Men når det gjelder huden så merker jeg at den har blitt enda bedre, selv om jeg ikke var særlig plaget av kviser i utgangspunktet.
Gjest nomate Skrevet 28. oktober 2010 #23 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har gått på pillene i 3 år, har ikke merket noen bivirkninger bortsett fra litt oftere vondt i hodet.. Lurer faktistk på om jeg skal bytte merke, har vært så mye i media i det siste fordi noen forskere har funnet ut av at yasmin gir større farre for blodpropp en andre p-piller.. blir litt nervøs av det:S Man får ikke blodpropp med mindre man ligger i en rissikogruppe får d. Jeg dro til legen og testet meg får dette, svaret viste negativt å legen sendte meg resept på jasmin:)
Gjest Lisa Skrevet 28. mai 2012 #24 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har godt på Yasmin en stund nå og er forsatt i A cup så jeg lurer på noen, spiste dere noe spesielt for å gå opp i cup eller ? plizz hjelp meg , vil har større pupper til sommeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå