Gå til innhold

P-pillen yasmin

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest1_*
Skrevet

Dere som går/har gått på p-pillen yasmin og fikk større pupper og/eller færre kviser, hvor lang tid tok det før dette skjedde?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet

Noen måneder, om jeg ikke husker helt feil.

Nå er det ikke bevist at det er en sammenheng med at brystene vokser pga. p-piller, men jeg gikk ihvertfall fra B til C-cup mens jeg gikk på Yasmin, og tilbake til B da jeg sluttet. :)

Skrevet

Jepp..Jeg gikk også opp 1 cup da jeg begynte på yasmin.

Kviser har jeg aldri hatt så det vet jeg ikke noe om.

Gjest Gjest_trådstarteren_*
Skrevet

^ Men hvor lang tid tok det før det skjedde da?

Vil gjerne ha flere svar fra andre og.. :) :)

Skrevet

Med meg skjedde det minimalt.

Har hørt at det går 3 mnd før du merker sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

To brett med yasmin så hadde jeg gått fra liten a cup til b, kvisene var fortsatt under kontroll (hoppet rett fra Diane), men jag hadde fått masse pigmentflekker....

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
To brett med yasmin så hadde jeg gått fra liten a cup til b, kvisene var fortsatt under kontroll (hoppet rett fra Diane), men jag hadde fått masse pigmentflekker....

Åå, håper det skjer med meg og. :) (bortsett fra det med pigmentflekkene) Men hadde du liten a-cup da du gikk på diane pillen, og så ble den til b-cup etter 2 brett yasmin??

vil fortsatt ha flere svar hvis det er noen der ute

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å ta håpet fra deg.., men jeg har ikke merket noe forskjell etter at jeg begynte med Yasmine. Har tatt pillene i ca 5 måneder. Bruker dessverre fortsatt a-cup...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk også opp en cup størrelse på Yasmin. I tillegg fikk jeg skyhøyt blodtrykk, så det ble med 3 mnd på de pillene ja.

Skrevet

jeg fikk større pupper ja, men la også på meg på resten av kroppen...så hvor bra det er vet jeg ikke :sur:

har fått litt flere kviser også...tok vel ca to brett før jeg merka noe da.

Skrevet

Jeg har gått på de i flere år, har ikke fått noe merbart større pupper eller mindre kviser..

Gjest Mirina
Skrevet

Merket ingenting på puppene, men jeg fikk merkbart mindre kviser av Yasmin.

Gjest Gjest
Skrevet

Puppene bryr seg katta om jeg tar Yasmin eller ikke, kviser hadde jeg verken før eller etter jeg begynte å ta dem, dvs. for ca. 5 år siden. Men så var jeg over tredve også, da.

Gjest Gjest_Annette_*
Skrevet

Det gikk noen måneder før jeg merket noe på kroppen etter jeg begynte på pillen. Jeg gikk opp 5-6kg og gikk fra en a-cup til en full b-cup. Jeg er knallfornøyd:) Ble kjempeglad da jeg gikk opp i vekt, siden det er noe jeg har slitt med lenge. Men vil jeg gå ned i vekt/bh-størrelse hvis jeg slutter på pillene? Noen som vet?

Gjest Gjest_Shanka_*
Skrevet
Det gikk noen måneder før jeg merket noe på kroppen etter jeg begynte på pillen. Jeg gikk opp 5-6kg og gikk fra en a-cup til en full b-cup. Jeg er knallfornøyd:) Ble kjempeglad da jeg gikk opp i vekt, siden det er noe jeg har slitt med lenge. Men vil jeg gå ned i vekt/bh-størrelse hvis jeg slutter på pillene? Noen som vet?

Jeg har gått på pillene i 3 år, har ikke merket noen bivirkninger bortsett fra litt oftere vondt i hodet.. Lurer faktistk på om jeg skal bytte merke, har vært så mye i media i det siste fordi noen forskere har funnet ut av at yasmin gir større farre for blodpropp en andre p-piller.. blir litt nervøs av det:S

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk ikke opp i vekt av Yasmin, men jeg fikk noen humørsvingninger i forbindelse med PMS uten like!

P-pillen kostet meg forholdet mitt og jeg vil aldri mer i mitt liv ta noe som helst slags hormon-prevensjon igjen. Ever.

Skrevet

Jeg gikk opp i hele kroppen! noe veldig. Også gikk jeg opp fra en c til en d-cup. Jeg har gått på Yasmin i to omganger. Sist bytta jeg over til Yasnmin etter å ha gått på Diane, da hadde jeg perfekt hud!

Nå har jeg gått på de i 4 mnd, og har fortsatt stygg hud, håper det bedrer seg da :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt Yasmin i noen år, men har ikke lagt på meg noe, og ikke fått større pupper.

Jeg har gått på pillene i 3 år, har ikke merket noen bivirkninger bortsett fra litt oftere vondt i hodet.. Lurer faktistk på om jeg skal bytte merke, har vært så mye i media i det siste fordi noen forskere har funnet ut av at yasmin gir større farre for blodpropp en andre p-piller.. blir litt nervøs av det:S

Jeg har også begynt å få litt oftere vondt i hodet av dem, skal bytte p -piller nå i sommer for å se om et annet merke er bedre. Har spurt lege om det disse forskerne sa, og h*n var av den oppfatning at Yasmin ikke er farligere enn andre p-piller.

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Jeg har brukt Yasmin i noen år, men har ikke lagt på meg noe, og ikke fått større pupper.

Jeg har også begynt å få litt oftere vondt i hodet av dem, skal bytte p -piller nå i sommer for å se om et annet merke er bedre. Har spurt lege om det disse forskerne sa, og h*n var av den oppfatning at Yasmin ikke er farligere enn andre p-piller.

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

;) Hej!

Jag har gått på Yasmin i en månad , och jag tycker brösten har blivit fylligare, det kom på en gång nästan.... Och finnar ( kviser) har helt försvunnit:) jag är helnöjd! Men, som jag såg såg någon mer hade skrivit , att de varnar ju för högre risk för stroke o blodpropp:/....Det är ju inge spännande, men jag har provat så många andra piller, vilka jag har fått depressioner av och blödningsstörningar... Men detta är perfekt! så jag struntar i de riskerna ( för närvarande iallafall)....

Jag tror kvällspressen förstorar upp det mest , alla piller är ju en fara för blodpropp.

Nöjd Yasmin-ätare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...