Gå til innhold

Anbefale overnatting sentralt i Paris?


Gjest Camelia

Anbefalte innlegg

Gjest Camelia

Vi er seks fruer som skal på helgetur til Paris i september.

Kan noen anbefale et hotell/pensjonat, sentralt (men ikke midt i bråk og ståk), rimelig, rent og hyggelig?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hva er budsjettet? Jeg var på tur til Paris ifjor med kona og du kan lese reisebrevet mitt på http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm og der står det litt om hotellet vi benyttet. Jeg bodde også på Hilton Paris for litt siden og jeg har forstått at noen har fått det for ca 120$ via Hotwire og da blir det en OK deal :-) Se ellers mitt Google kart http://gardkarlsen.com/paris_france_map.htm som viser hvor hotellene ligger og hvor attraksjonene ligger. Klikk på markørene for mer informasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ofte å anbefale Citea La Villette. Det er leilighetshotell som ligger litt nordøst i Paris, men 50 meter fra metrostasjonen La Villette. Prisene ligger på 700 kr for 4 personer pr natt, del opp selv og det blir ikke mye pr person... De har dobbeltrom også. Der er det rent og pent, og de snakker engelsk i resepsjonen (for de som ikke snakker fransk). Søk på Hotell.no og skriv inn navnet så dukker hotellet opp. Der kan man søke på flere alternativer også. Dette har jeg brukt enkelte ganger pga beliggenhet og når vi er mange er det billig å bruke. NB: Prisen inkluderer ikke frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hôtel Eldorado er veldig trivelig, og ligger i en hyggelig gate ikke så langt fra Place Clichy hvor det er gode metro- og bussforbindelser. Det er gangavstand til Montmartre og til de store varehusene (bl.a Galeries Lafayette og Printemps). Hotellet har dessuten en liten hage hvor man kan spise frokost. Det har imidlertid vanvittig irriterende websider. :ler:

Hôtel Langlois er også veldig bra til prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...