Gå til innhold

Paris eller Praha


Lassie

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å ta en liten weekendtur til Paris eller Praha i sommer. Har ikke helt bestemt oss.

Men vi kikker litt på hoteller - ikke for avisdesliggende og heller ikke for dyrt.

Noen som har noen anefalinger til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosin

Jeg anbefaler gjerne dette hotellet. Rommene var små og ikke så veldig moderne. Det var godt renhold på hotellet. Betjeningen var hyggelig. I resepsjonen var det alltid friske blomster noe som gjorde at det var veldig innbydende. Vi syns vi fikk god valuta for pengene, og skal bo der igjen neste gang vi reiser til Paris.

Frokost er ikke inkludert, men koster 8 Euro. Jeg mener å huske at dette bare var kaffe og croissant. Vi prøvde derfor aldri denne, men kjøpte heller noe på et bakeri.

Hotellet ligger i gangavstand til flere sights, blant annet Eiffeltårnet. Rett i nærheten ligger en dagligvarebutikk, praktisk å kjøpe rimelig vann der om morgenen. Så slipper man å kjøpe det overprisede vannet på kafeer og attraksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoteller i Praha

Dette var litt fin side. Jeg husker ikke hva hotellet jeg har vært på het. Trodde det het Mercur eller noe og at det var to hoteller som het det. Men det var visst ikke det. For det lå i enden av sentrum, så det var rolig der om kveldene og lite trafikk, men det tok oss max 10 min å gå til selve sentrum og det var butikker hele veien til sentrum. Men bare vært forsiktig med å være alene ute på kvelden. Vet om en som ble rana rett utenfor hotellet bare fordi han ville ut å ta en røyk i stede for å sitte inne! Men det gjelder vel over alt egentlig kanskje når man reiser til andre steder (forsåvidt noen steder her hjemme og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...