Gjest Vampyra Skrevet 19. mai 2007 #1 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg satt akkurat å så på intervjuet med maria bonnevie på tv2, og det så da vitterlig ut som om hun hadde en todagersbart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. mai 2007 #2 Del Skrevet 19. mai 2007 Bilde? Kanskje det var skygge? Om hun har tendens til bartevekst har hun sikkert folk som sørger for å holde barten i sjakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 19. mai 2007 #3 Del Skrevet 19. mai 2007 Har ikke noe bilde akkurat nå. Men sambo reagerte på det før meg faktisk, og det så ikke ut som noen skygge siden den var på samme sted selv om hun beveget seg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 19. mai 2007 #4 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.side2.no/film/article1054874.ece Hun har noe rart under nesa ser det ut som. Nydelige damer har også ting å skjule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. mai 2007 #5 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.side2.no/film/article1054874.ece Hun har noe rart under nesa ser det ut som. Kakaobart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 19. mai 2007 #6 Del Skrevet 19. mai 2007 Kakaobart? Ja kanskje det.. De fikk nok servert kako som velkomstdrink! Eller hun har brukt feil concealer, eller en pigmentflekk eller noe annet :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #7 Del Skrevet 19. mai 2007 tenkte akkurat det samme da jeg så intervjuet! Så ut som en bart. Men jeg satt og lurte på om hun kanskje røyket og derfor hadde litt rynke-munn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 19. mai 2007 #8 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei det var da mye større område enn at det kan være pga røyking,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. mai 2007 #9 Del Skrevet 19. mai 2007 Samme kommentar kom fra mennene her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Del Skrevet 19. mai 2007 Akkurat det samme tenkte jeg da jeg så intervjuet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 19. mai 2007 #11 Del Skrevet 19. mai 2007 Tror det er en bart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 20. mai 2007 #12 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg-tror-at-det-er-en-pigmentforandring. (Beklager-alle-bindestrekene,-men-jeg-har-sølt-kaffe-i-tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 20. mai 2007 #13 Del Skrevet 20. mai 2007 Hun var nydelig på premieren hvertfall. Hun har en tendens til å gjøre seg så anonym og det er så synd, for hun er etter min mening en av de beste norske skuespillerene vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte E. R. Skrevet 21. desember 2007 #14 Del Skrevet 21. desember 2007 Bart eller ei, hun er vakrere enn de aller fleste! Hun var nydelig på premieren hvertfall. Hun har en tendens til å gjøre seg så anonym og det er så synd, for hun er etter min mening en av de beste norske skuespillerene vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #15 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er to nyanser av skygge på nesa hennes og. Skyggene legger seg på forskjellige måter, det har skjedd her tror jeg. Synes ikke det ser ut som bart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå