DDuck Skrevet 18. april 2008 #441 Skrevet 18. april 2008 (endret) Så godt å få gjort masse da Bryllupsreisen deres høres knallfin ut God helg Endret 18. april 2008 av dinedama
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #442 Skrevet 18. april 2008 Så godt å få gjort masse da Bryllupsreisen deres høres knallfin ut God helg Jepp veldig godt egentlig!! God helg til deg også!
Shabana Skrevet 18. april 2008 #443 Skrevet 18. april 2008 Hei vennen Det er så deilig når ting går i orden. Høres ut som en deilig bryllupsreise dere skal på *missunnelig* Men du får ha en god helg og kose dere masse!
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #444 Skrevet 18. april 2008 Hei vennen Det er så deilig når ting går i orden. Høres ut som en deilig bryllupsreise dere skal på *missunnelig* Men du får ha en god helg og kose dere masse! Blir sikkert super deres tur også vøttø! God helg til dere også!!
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #446 Skrevet 18. april 2008 Stjal denne fra min venninne Shabana jeg...hihi... Koder: Tjukke bokstaver=klart og ferdig... Tynne bokstaver-Skal ordne innen kort tid Kursiv-har ikke tenkt på noe særlig og ordner det sikkert når det nærmer seg. Div. kirke -Bryllupsdato: 2.august. Kl.14.00 -Vielsesform: Kirkelig -Vielsesomgivelser: Skøye kirke -Prest: Øystein -Brudepike: Lille kusine (som ikke er så liten, hele 14 år) -Samtale med presten: Hatt...skal møte han igjen kl. 12 1.august til generalprøve. -Forlovere: A.M og G.O -Pynting av kirken: Ehhh... -Musikk: Skal ringe organist snart, og sjekke ut mulighet for solist. -Transport til og fra kirken: Pappa ordner veteranbil... Type bryllup -Mottagelse: Jentekolonien -Pynting av lokale: Familie,nermeste venner og oss to. -Mottagere: Foreldre tenker jeg og tante (toastmaster) -Gaveåpnere: Ene kusine og en tante, kjære skal lage excel skjema som de skal plotte inn i etterhvert på en av våre PCer -Gjesteliste: Er i boks på første runde...etter svarfrist får vi se hva det blir.. -Budsjett: Ja,vi har et budsjett, men ser ikke ofte på det. -Bryllupsmarsj: Marsj,kor? Opp kirka? Vel den...den....kursiv... -Bryllupsfarger: Hemmelig, men i boks... -Mat/kokk: Sjøholt Catering -Drikke: Kjøpe inn selv -Kaker: Familiedugnad Brud-Kjole -Undertøy: Korsett er klart, ikke truse.. -Underskjørt: Yess.. -Strømper: skal ordne... -Strømpebånd: Trenger da vel ikke det? -Diadem: I boks... -Smykker: Må ordne snart...kanskje låne et halssmyke av svigermor...får se om det passer kjolen først... -Kjoletilpassing: Den har krympa...grøss....slanking i gang... -Frisør: I boks! -Make-up: I boks.. bestilt... -Negler: Skal bestille time til dagene før bryllup...bestiller vel i juni... Brudgom -Tøy: Han sier han skal ordne snart.. -Sko Liker de skoene han har fra før jeg...hihi.. Annet -Prøvelsespapirer: Skal sende inn innen få uker -Navneendring: Skal sende inn innen få uker -Blomster: hemmelig..i boks.. -Invitasjoner: Ferdigsendt. -Oversikt over hvem som kommer og ikke: Den blir oppdatert hele tia på vår bryllupshjemmeside. -Ønskeliste. Den blir også oppdatert litt etter litt på hjemmesiden. -Bordkort: vi lager det... -Fotograf: Bestilt.. -Videofilming: En fetter... -Bordplassering: Fikser det nærmere dagen... -Morgengave: MEG! hihihhihihi... Dagen før -Ta en siste sjekk av lokaler: Jada -Gå over klær og tilbehør:Jada -Overnatting for bruden: Jeg skal vel bo hos mamma og pappa -Overnatting for brudgom: Han skal muligens bo hos broder`n
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. april 2008 #448 Skrevet 23. april 2008 Ser ut som at du er i rute gitt:)
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #449 Skrevet 24. april 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 100 dager igjen!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Sympatia Skrevet 24. april 2008 Forfatter #450 Skrevet 24. april 2008 (endret) JA, JEG VET!!! OH MY GOD!!!!! 100 DAGER!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Endret 24. april 2008 av Sympatia
Shabana Skrevet 24. april 2008 #451 Skrevet 24. april 2008 OH MY GOD!!! JEIJ!!!!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:
sandra82 Skrevet 25. april 2008 #453 Skrevet 25. april 2008 så ut som en bra liste med god oversikt!!!!!
Sympatia Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #455 Skrevet 2. mai 2008 3 måneder igjen!! Å...herre...dette begynner å gå altfor fort for meg!!! Begynner å bli mega stressa...
DDuck Skrevet 2. mai 2008 #456 Skrevet 2. mai 2008 :kaklehone: :kaklehone: 3 mnd igjen!!!! :kaklehone: :kaklehone:
Sympatia Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #457 Skrevet 4. mai 2008 Er helt i hundre idag!!! Klokken 16.23 ble jeg for aller første gang tante til ei lita , på 3200 g og 50 cm, 10 fingre og ti tær... Linnea skal hun hete!! Måtte bare få det ut her... jeg reiser oppover til sunnmøre for å se skatten vår neste helg, gleder meg masse. :) Kommer til å bli skikkelig bortskjemt, første barnet i min familie på 14 år, og første oldebarn og barnebarn på begge sider. Så til uka skal jeg ut å handle rosa ting..hehe...
hello kittyen Skrevet 4. mai 2008 #458 Skrevet 4. mai 2008 Så herligt Å bli tante e heilt fantastisk Gratulera så masse me ditt fysta tante-gull
Sympatia Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #459 Skrevet 4. mai 2008 Så herligt Å bli tante e heilt fantastisk Gratulera så masse me ditt fysta tante-gull Tusen takk... Snakket nettopp med min bror og han er veldig stolt, og sliten...svigerinne var så sliten at hun orket ikke å si annet enn takk til meg...hehe...tøffe dama... Svigerinne har samme yndlingsfarge som meg som er lilla, så blir vel endel ting til babyen i den fargen...
Gjest Siripiri Skrevet 4. mai 2008 #460 Skrevet 4. mai 2008 Kjempe skøy med familieforøkelser Skulle ønske jeg også fikk det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå