sandra82 Skrevet 17. mars 2008 #421 Del Skrevet 17. mars 2008 roser, middag og badekar.. ja ja, er jo fint at noen er litt romantiske!! ikke no sånt her i gården... 3 år går fort vet du.. og snart er det 20!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 18. mars 2008 roser, middag og badekar.. ja ja, er jo fint at noen er litt romantiske!! ikke no sånt her i gården... 3 år går fort vet du.. og snart er det 20!! Og det er ikke jeg som er romantisk... Alt er han sitt verk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. mars 2008 #423 Del Skrevet 18. mars 2008 Og det er ikke jeg som er romantisk... Alt er han sitt verk... var jo missunelig fra før av, trenger ikke å gni det inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mars 2008 #424 Del Skrevet 18. mars 2008 Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 18. mars 2008 var jo missunelig fra før av, trenger ikke å gni det inn... Huff da, jeg ville bare si at det er jeg som er håpløs...hehe.... Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! God påske til deg også. Reiser selv til Trysil på fredag! Da venter bakkene...og after ski... Kjære skal ha litt slalåm undervisning med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 2. april 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) OH MY GOD!! 4 MÅNEDER IGJEN!!! Endret 2. april 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. april 2008 #427 Del Skrevet 4. april 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. april 2008 #428 Del Skrevet 6. april 2008 4 måneder går kjempefort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 6. april 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) 4 måneder går kjempefort!!! Ja, jøss har merket det at månedene flyr forbi for tiden. No er det store målet å komme seg inn i kjolen som har krympet litt...hihi... Så få catering i boks innen to uker... Og frisør, sminkør... Endret 7. april 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 7. april 2008 #430 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) No er det store målet å komme seg inn i kjolen igjenom som har krympet litt...hihi...Hvem har krympet? Du eller kjolen? Skjønte ikke helt setningen.... Eller altså kjolen kan vel ikke krympe, så da er det vel deg. Du er vel så flink til å trene om dagen, men det er jo bare hyggelig når det går den veien Tiden går fort da...snart er det august! Endret 7. april 2008 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. april 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 7. april 2008 Hvem har krympet? Du eller kjolen? Skjønte ikke helt setningen.... Eller altså kjolen kan vel ikke krympe, så da er det vel deg. Du er vel så flink til å trene om dagen, men det er jo bare hyggelig når det går den veien Tiden går fort da...snart er det august! Fikset innlegget mitt... nei, huff...er kjolen som har krympet der den henger i kjellerstua til mamma og pappa, eller er det jeg som ennå ikke har sluttet å vokse?? Ehh...i bredden.... Kjøpte jo kjolen i jula, og da passet den akkurat, prøvde den på nytt i vinterferien...og da..... Vel, er flink igjen når det gjelder trening og spise sunt, siste skikkelige usunne jeg spiste var den fantastiske Oreo kaka du laget i forrige uke. På lørdag var jeg på en spinning time som varte i 90 min. Etter det var jeg hos ei venninne i Oslo, så film og da spiste vi bare frukt...som faktisk ble altfor søtt egentlig. Idag skal jeg på spinning igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. april 2008 #432 Del Skrevet 8. april 2008 Å sånn å forstå, ja det er kanskje ikke like kuult, men i den forstanden er jo 4 mnd lenge da. Mange uker og mange mulige kg som kan renne av med litt insats. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 9. april 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 9. april 2008 Vært på spinning idag og holder meg unna det usunne, så det ordner seg sikkert...eller det MÅ det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. april 2008 #434 Del Skrevet 9. april 2008 Vært på spinning idag og holder meg unna det usunne, så det ordner seg sikkert...eller det MÅ det.... Det ordner seg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 10. april 2008 Forfatter #435 Del Skrevet 10. april 2008 Det ordner seg! :-D Ja...tenk positivt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 11. april 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hihi...fikk lurt ut av en venninne at utdrikningslaget mitt er planlagt og at det ikke vil bli de to første ukene i juni... Er så innmari nysgjerrig jeg... Den samme venninna mi mener at til bryllupet vårt må vi finne på noe morsomt. Men greia er at ikke min familie og jeg tror ikke min kjære sin familie er slike som er såå selskapsleker fan, ikke er jeg det heller. Men det må da finnes noe andre idèer for morsom greie man kan gjøre i bryllupet... noen? Har endel tullete venner som kan brukes til noe lurt..hehe... Endret 11. april 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. april 2008 #437 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Siden jeg er endel av "din kjæres familie som ikke like selskapsleker" sier jeg DON*T! Syns ikke det hører hjemme i bryllup - men det er min mening..og det virker jo som den er lik din Jeg har servert i ganske mange bryllup nå og INGEN av dem har hatt selskapsleker. Masse morsomme taler, sanger, bildefremvisninger osv osv..men leker...nope Men det er deres bryllup - så jeg skal ikke blande meg. Dere må gjøre det dere vil, slik at dere får det bryllupet dere ønsker. Men hvis hverken du, min bror eller deres nære fmilie (på noen av sidene) syns dette er noe ville jeg ikke hørt på "smarte ideer" som kommer Endret 14. april 2008 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. april 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 15. april 2008 Siden jeg er endel av "din kjæres familie som ikke like selskapsleker" sier jeg DON*T! Syns ikke det hører hjemme i bryllup - men det er min mening..og det virker jo som den er lik din Jeg har servert i ganske mange bryllup nå og INGEN av dem har hatt selskapsleker. Masse morsomme taler, sanger, bildefremvisninger osv osv..men leker...nope Men det er deres bryllup - så jeg skal ikke blande meg. Dere må gjøre det dere vil, slik at dere får det bryllupet dere ønsker. Men hvis hverken du, min bror eller deres nære fmilie (på noen av sidene) syns dette er noe ville jeg ikke hørt på "smarte ideer" som kommer Nei,noen leker blir det nok ikke... men noe gøy må man vel finne på... det blir mye bra musikk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. april 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 15. april 2008 DA HAR VI BOOKA BRYLLUPSREISE!! Det blir en kombinasjonsreise i Portugal. Skal ha bil i tre dager, samtidig som vi skal bo i Lisboa. For så å reise til Albufeira og kose oss på stranden i fire dager. Her er informasjon om denne kombinasjonsreisen fra Star Tour. I Lisboa skal vi bo på Vila Galè Opèra hotel og i Albufeira skal vi bo på Hotel Baia Grande . Gler oss masse!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #440 Del Skrevet 18. april 2008 Mye som skjer her... No har jeg bestilt mat hos Sjøholt catering og brudeoppsett hos Cancam frisører på Moa utenfor Ålesund. Er deilig å være ferdig med dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå