Gå til innhold

Vin til forretten


Gjest Lund

Anbefalte innlegg

Sjekket Systembolagets hjemmesider for moro skyld og i Sverige koster 3 liter av dette, i mine øyne, udrikkelige skvipet, SEK 175, altså NOK 160. Det er altså snakk om til sammen litt over 300 kroner... Er det snakk om at vinen er kjøpt i Danmark eller Tyskland snakker vi en god del mindre enn det igjen...

Forhør deg på Vinmonopolet og få anbefalt en vin som passer til det som skal serveres. De kommer gjerne med alternativer i forskjellige prisklasser og det er ingen som hindrer deg i å kjøpe dem utenlands. Det finnes helt sikkert gode og rimelige alternativer!

Jeg kjøpe vin i sverige,det kostet 600kr.Men jeg kan jo se en gang til.Jeg skal ditt i neste uke.Nå er 3 mnd igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpe vin i sverige,det kostet 600kr.Men jeg kan jo se en gang til.Jeg skal ditt i neste uke.
Du kan se her<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>. Du har garantert ikke betalt 600 kroner for to treliters kartonger Tower i Sverige! I Norge koster dette djevelens verk kr. 274,70 pr. treliter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se her;). Du har garantert ikke betalt 600 kroner for to treliters kartonger Tower i Sverige! I Norge koster dette djevelens verk pr. treliter.

Jøss da har jeg blitt lurt :flau::vetikke: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da har jeg blitt lurt
Jeg har ikke hørt om at Systembolaget bedriver denne formen for lureri, så da har du kanskje ikke kjøpt vinen der? ;)

Du bør imidlertid kunne finne en brukbar vin på Systembolaget til 200 - 300 kroner pr. kartong og da koster det tross alt ikke særlig mye å by gjesten på noe som er godt og samtidig passer til maten som skal serveres. Dagbladets vinekspert, Bjørn Lyng, beskriver for øvrig kartonvarianten av Black Tower på følgende måte:

Søtlig duft av banan og pære. Klissete smak, slapp og kort.
Jeg trenger vel ikke si at terninkastet han samtidig gav var 2...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om at Systembolaget bedriver denne formen for lureri, så da har du kanskje ikke kjøpt vinen der? ;)

Du bør imidlertid kunne finne en brukbar vin på Systembolaget til 200 - 300 kroner pr. kartong og da koster det tross alt ikke særlig mye å by gjesten på noe som er godt og samtidig passer til maten som skal serveres. Dagbladets vinekspert, Bjørn Lyng, beskriver for øvrig kartonvarianten av Black Tower på følgende måte: Jeg trenger vel ikke si at terninkastet han samtidig gav var 2...

Klart jeg har kjøpt vinen dær :sur: Hvordan vet du om det ikke er den :frustrert: form av lureri.

Det er ikke altid terninkastet stemmer :frustrert:

Jeg syns du har gått litt langt nå,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Endret av Lund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg har kjøpt vinen dær :sur: Hvordan vet du om det ikke er den :frustrert: form av lureri.

Det er ikke altid terninkastet stemmer :frustrert:

Jeg syns du har gått litt langt nå,,,,,,,,,,,,,,,,,,

At Systembolaget bedriver svindel i stor skala er jo en kjent sak... I rest my case...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...