Gå til innhold

Bryllupskake - forhold str./ant. personer???


Jasmine

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet den perfekte kake som jeg vil ha - meeeeeeeeeen den er ikke fin om den lages større. Den jeg har sett er til 50 personer, mens vi blir 70.......... Er det for dristig???

I de bryllupene jeg har vært i har det alltid vært lassevis med bryllupskake igjen. I tillegg til å fryse ned toppen, var det masse igjen. Er ikke interessert i å spise gammel kake til 1. bryllupsdag, så det er ikke saken.

Litt om kaken: 2 hjerter med hvit marsipan, dyp røde (ekte) roser strødd og en bro mellom hjertene+++ Falt pladask for den, og den passer så BRA med tema som er hjerter/røde roser :P

Hva syns dere????

Er deg noen som har erfaring???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det holder jeg, hvertfall hvis dere skal ha andre kaker i tillegg.

Blir nesten alltid bryllupskake igjen.

Vi blir også 70 stk og bestiller bryllupskake til 50, men så er det mange sære ganer i bryllupet vårt også da, liker ikke krem, marsipan osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gå for denne kaken jeg, for det blir alltid for mye. Vi hadde bryllupskake til 60 personer (vi var 50 til kaffe) og det ble igjen 2 hele etasjer + litt av den nederste. Derfor vil jeg råde alle til å bestille litt mindre kake enn det som bakeriene anbefaler. Nå er det ofte sånn at man har nok av andre kaker også, så gjestene spiser ikke så mye bryllupskake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 130 og ingen kake er så stor. Hva gjorde vi? Jo vi hadde hver vår - hver kake til 70 personer. Så bestill du to kaker til 30 pers? skriv hvert deres navn på, og ha forskjellig fyll i. Hos oss var det en hit i hvert fall.

Hvorfor ikke - da får du den kaken (de kakene) du vil ha -og det blir nok til alle.

Hvor mange har vært i et bryllup med to bryllupskaker?

Nei, tenkte meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...