Gå til innhold

Kristins dagbok


Gjest Kristin_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Meh, her hadde jeg kjøpt meg trådløsting til xboxen også viser det seg at den trådløse ruteren ikke var kompatibel :( Planen om å daffe og spille de siste dagene før jobbkjøret setter inn er med andre ord gått i dass *sutre*

Jaja, da blir det lesing av bøker i stedet I guess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kristin_

Hadde aldri trodd jeg hadde blitt _så_ engasjert i en debatt på KG, men det skjedde, gitt. Nå kommer jeg sikkert til å trekke meg stille tilbake til Kosthold og Trening, der det er trygt og godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Utrolig deilig å komme hjem fra sommerjobben om kveldene, den eneste grunnen til at jeg liker at jobben er så kjedelig, er vel fordi jeg tenker at jo verre denne jobben er, jo mer vil jeg verdsette studenttilværelsen i høst ;) Men jeg driver med en del kroppsarbeid da, så jeg får i det minste beveget meg. Håper jeg kan begynne å jobbe ute snart så jeg kan få litt farge på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Leste gjennom dagboka di og jeg må si: Imponert! Superflink du har vært med slanking gitt. Jeg er vel sånn ca på samme sted som du var da du startet, og det var god inspirasjon å se at det faktisk går ann å få det til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Jepp. Muligheten er der så lenge man gidder å jobbe litt. :) Og tro det eller ei; det var ingen enorm innsats som skulle til, mer litt små justeringer underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Heisann! :hallo:

Tusen takk for det :)

Sitter og sorterer sokker nå, og det gir stygge minner tilbake til titreringsforsøk på VGS, de er enten rosa, rosagule, gulgrønne, grønnblå, blå eller blågrå (og bare EN av hver) jeg holder på å bli gal :-D

Fra nå av blir det BARE hvite eller svarte sokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...