Gjest Kristin_ Skrevet 17. juni 2007 #21 Del Skrevet 17. juni 2007 HER har jeg ment litt om gjestepostingen som foregår på KG. Jeg vil gjerne ha flere meninger om emnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 18. juni 2007 #22 Del Skrevet 18. juni 2007 Meh, her hadde jeg kjøpt meg trådløsting til xboxen også viser det seg at den trådløse ruteren ikke var kompatibel Planen om å daffe og spille de siste dagene før jobbkjøret setter inn er med andre ord gått i dass *sutre* Jaja, da blir det lesing av bøker i stedet I guess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 28. juni 2007 #23 Del Skrevet 28. juni 2007 Hadde aldri trodd jeg hadde blitt _så_ engasjert i en debatt på KG, men det skjedde, gitt. Nå kommer jeg sikkert til å trekke meg stille tilbake til Kosthold og Trening, der det er trygt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 28. juni 2007 #24 Del Skrevet 28. juni 2007 Utrolig deilig å komme hjem fra sommerjobben om kveldene, den eneste grunnen til at jeg liker at jobben er så kjedelig, er vel fordi jeg tenker at jo verre denne jobben er, jo mer vil jeg verdsette studenttilværelsen i høst Men jeg driver med en del kroppsarbeid da, så jeg får i det minste beveget meg. Håper jeg kan begynne å jobbe ute snart så jeg kan få litt farge på kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 29. juni 2007 #25 Del Skrevet 29. juni 2007 Ah, memo til meg selv. Ikke prøve å riste yoghurt før jeg vet at lokket er godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 3. juli 2007 #26 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei ! Leste gjennom dagboka di og jeg må si: Imponert! Superflink du har vært med slanking gitt. Jeg er vel sånn ca på samme sted som du var da du startet, og det var god inspirasjon å se at det faktisk går ann å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 3. juli 2007 #27 Del Skrevet 3. juli 2007 Jepp. Muligheten er der så lenge man gidder å jobbe litt. Og tro det eller ei; det var ingen enorm innsats som skulle til, mer litt små justeringer underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 9. juli 2007 #28 Del Skrevet 9. juli 2007 *Hilser på* Pent bilde av ryggen og håret ditt i første innlegg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 9. juli 2007 #29 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann! Tusen takk for det Sitter og sorterer sokker nå, og det gir stygge minner tilbake til titreringsforsøk på VGS, de er enten rosa, rosagule, gulgrønne, grønnblå, blå eller blågrå (og bare EN av hver) jeg holder på å bli gal :-D Fra nå av blir det BARE hvite eller svarte sokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 25. september 2007 #30 Del Skrevet 25. september 2007 God fremgang, selv om du fremdeles har et godt stykke å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 25. september 2007 #31 Del Skrevet 25. september 2007 Fullt klar over det, det er work in progress som det så fint heter. Kommer nok aldri til å bli fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 25. september 2007 #32 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) vekk Endret 9. november 2007 av Kristin_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå