Gå til innhold

å bli "bånna"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt-vondt på en måte........hvis noen skjønner ...hmmmm

Gondt, kaller jeg det. Men mest godt, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like it! :lol: Men så er jo jeg en av dem som tenner på smerte også, da... :oops: Er enig med de andre her i at det er vondt-godt, men nettopp det at det gjør vondt er det som gjør at det er så sinnsykt godt! (If you see what I mean!) :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Å Å ? Hmmm Har ikke opplevd å bli bånna jeg. Hva kan det komme av da? Vet at noen jenter er større innvendig en andre da. Noen som kan ta i mot mye og andre lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikke klarer å bånne et fingerbøl engang da.... Hva med oss?? HÆ??? HÆ???

*Min dypeste medfølelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Å ? Hmmm Har ikke opplevd å bli bånna jeg. Hva kan det komme av da? Vet at noen jenter er større innvendig en andre da. Noen som kan ta i mot mye og andre lite

Kan bekrefte at det er stor forskjell på dere jenter, akkurat som det er stor forskjell på oss gutter. Noen av dere er dype, andre er grunne, noen er trange, andre er vide...

Det som allikevel utgjør den største forskjellen på dere jenter er bruken av muskler. Vide jenter kan kompensere for dette ved å bruke muskler, mens små og tynne gutter kan gjøre lite for å bedre sin tilstand.

Det er allikevel merkelig at du ikke har opplevd å bli bånna. Du har forsøkt stillinger som gir dyp inntrengning? Kan også hende du er mindre følsom helt innerst? Vet ikke jeg...

Men bånna eller ikke.... hovedsaken er jo at det skal være godt.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg har jo opplevd at det har blitt litt følsomt helt innerst opp i dåsa .

I hvertfall en stilling. Men aldri vondt eller noe men ømt kansje. Men nå liker jeg å ikke ta i for hardt liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Pokker... er det på førstesiden av VG snart nå da... eller Se & Hør???

Det viktigste er jo at de kan å bruke fingrene og munnen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... tunge og fingre må da til uansett....

Lurer på hvor Tante Pose har den førstehåndsinformasjonen fra...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pent av deg å si det Madison.... du som er av de ypperste kjennere når det gjelder den saken, er vel en av de beste til å uttale deg... :wink:

Jeg er så stor at sist gang jeg var i en offentlig dusj var jeg desidert størst... :sjarmor:

Det at jeg dusjet samtidig med Tertitten Baby-svøm har da for pokker ingenting med saken å gjøre.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett'n på noen måneder nå, Madison.... :ler:

Har litt vanskeligheter med å svare.... :wink:

Men du vet vel det best selv, gjør du ikke....? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...