Gjest larry Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 har inntrykk at de fleste jenter ikke liker å bli bånna hardt, har jeg rett i mine antagelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Yes,det har du helt rett i! Helt greit å bli "bånna",men ikke hvis du har en fart på 100 km i timen!! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva i huleste er "bånna"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er når de dunker alt de har med all fart de har, hardt inn på livmoren så du gulper eggstokker :o Og nei, det er ikke spesielt deilig... synes jeg i hvert fall...*au* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg liker det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Æææææsj.... er det noe poeng i dette da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 skikkelig vondt faktisk... aaau!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 det kommer an på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 I dag har jeg lært et nytt "begrep". Skal prøve det ut på kjæresten senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 Godt-vondt på en måte........hvis noen skjønner ...hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 Det spørs, av og til er det helt j**lig, mens andre ganger.... oh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musemor Skrevet 7. mars 2003 #12 Del Skrevet 7. mars 2003 Det kommer an på om du dunker bort i livmoren, noe som kan være nokså ubehagelig!! Så det er ikke selve stilen jeg misliker, bare at det kan være vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 7. mars 2003 #13 Del Skrevet 7. mars 2003 Heh, skjønte ikke helt hva "bånna" var først jeg heller, aldri hørt det før jeg! Men, hvis jeg skal svare... det kommer ann på, noen ganger ok, andre ganger ikke ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #14 Del Skrevet 7. mars 2003 siden jeg ikke finnes lettpåvirkelig og silkehanskesex ikke er helt min stil så bør det bånnes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #15 Del Skrevet 7. mars 2003 :o Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 7. mars 2003 #16 Del Skrevet 7. mars 2003 Det kan være utrolig deilig, men også vondt. Høres kanskje teit ut, men jeg tror det kommer litt an på hvor man er i syklusen. Sånn er det for meg iallfall. Men om syklusen er "rett" -så er det som sagt utrolig deilig. Synes det er deilig å bli "bånna" så hardt (men ikke overdrevent hardt) at man liksom blir dyttet inn mot en vegg eller noe. Godt-vondt på en måte. Men absolutt deilig. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Mmmmmmmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #18 Del Skrevet 7. mars 2003 Fine svar! Nelle: kommer det ikke også litt ann på størrelsen til typen da, ikke så godt hvis han er STOR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #19 Del Skrevet 7. mars 2003 spørs jo hvor diger han er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #20 Del Skrevet 7. mars 2003 spørs jo hvor diger han er... Cluet er vel i så fall lang fremfor tykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå