Bridget Skrevet 7. mars 2003 #21 Del Skrevet 7. mars 2003 Syns det kan være kjempesexy med skjeggstubber, men det kan bli litt vondt ved nærkontakt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #22 Del Skrevet 7. mars 2003 en tredagers skjeggstubb er bare deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. mars 2003 #23 Del Skrevet 7. mars 2003 Jepp jepp!!! Skjeggstubber er sexy!!!! Men da snakker vi ikke om fjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #24 Del Skrevet 7. mars 2003 Sambo barberer seg ikke hver dag, og det er greit. Synes han er fin med litt skjeggstubber bare det ikke går FOR mange dagene før han barberer seg. Men når han barberer seg så blir han jo så fin og good da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 8. mars 2003 #25 Del Skrevet 8. mars 2003 Sexy, manndig og rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #26 Del Skrevet 8. mars 2003 Sexy med litt skjeggstubber ja :D ..men ikke så mykt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 8. mars 2003 #27 Del Skrevet 8. mars 2003 har sansen for skjeggstubber ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mars 2003 #28 Del Skrevet 10. mars 2003 Litt skjegg er bare digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mars 2003 #29 Del Skrevet 12. mars 2003 Menn SKAL ha litt hår i trynet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 12. mars 2003 #30 Del Skrevet 12. mars 2003 Sexy med to-tredagers skjeggvekst ja. (Spesielt hvis det er mørke hår..) Er ikke så veldig fint med lyse stubber synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. mars 2003 #31 Del Skrevet 13. mars 2003 snygt med litt skjeggstubber ja! men det stikker.... sambo barberer seg 1 gang i uka. veldig deilig og glatt første dagen. Stikker som et helvete andre og tredje dagen. Etter det er det såpass langt, blir mykere, så da er det ikke så ille. Og så kjekk han er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 22. mars 2003 #32 Del Skrevet 22. mars 2003 De aller fleste (som har svart her) synes ikke å ha noe imot litt skjeggstubber.. Takk jenter, greit å vite :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. mars 2003 #33 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har sett en del menn som har lite skjeggvekst, bare noen stubber sporadisk her og der. Da ser det dumt ut og ikke barbere seg. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2003 #34 Del Skrevet 22. mars 2003 Skjønner hva du mener. Mener ihvertfall selv at jeg har tett nok skjegg til at det ikke ser teit ut, men jeg kan jo ta feil :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 22. mars 2003 #35 Del Skrevet 22. mars 2003 Sexy med to-tredagers skjeggvekst ja. (Spesielt hvis det er mørke hår..) Er ikke så veldig fint med lyse stubber synes jeg. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå