Gjest Milah Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Off!! Hvorfor skal gutter være så dumme.. Har krangla med kjæresten min i kveld. Er uenige om hva vi skal gløre i helga. Han han har bestemt seg for å dra på bursdag med sine venner, selv om vi lenge har planlagt å gå ut i helgen. Noe som vi gjør VELDIG sjelden. Har gleda meg leeeenge til denne helgen, så går alt rett i dass!!!! Er invitert til hans venner jeg også, men jeg trives ikke så godt med dem. De prater nesten ikke til meg og jeg føler meg skikkelig utafor.. Selv om jeg prøver å få i gang samtaler, gang poå gang! Vi skulle egentlig ut med mine venner, noe som han aldri har vært med på før. Jeg derimot har ofret mye for å være med hans venner. Vet vi kan gjøre ting hver for oss, det er bare det at jeg har gleda meg sånn!! Mulig jeg overreagerer, men er faktisk lei av at alt skal gå på hans premisser. Hva med mine behov?!?! Vi har vært sammen i snart 4 år, og han har aldri festet med mine venner.. Hadde satt pris på noen synspunkter.. Hilsen en såret og skuffet Bommpi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Åhh...jeg vet hvordan du har det! Jeg syns IKKE du overreagerer, men kjenner jeg det mannlige kjønn rett, syns han det... Har vært i samme situasjon selv mang en gang, og jeg har blitt både skuffa, forbanna og lei meg pga at "våre" planer har gått i vasken. Heldigvis går følelsen over etterhvert, helga passerer, og alt blir glemt. Skjønner også at du syns det er litt problematisk med hans venner, og når han da i tillegg ikke er sammen med dine venner, blir jo ikke situasjonen akkurat bedre...Vet han hvordan du føler deg sammen med hans venner? Prøv å sett ord på det, og spør om han kanskje kunne være litt flinkere til å inkludere deg i samtaler, diskusjoner o.l, hvis du føler at du blir litt "utenfor". Og det kunne kanskje vært en liten tankevekker for ham å måtte være sammen med dine venner, og føle på hvordan det er å være "utenfor"? Håper ikke helga di blir så aller verst likevel, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Vel.... en bursdag er en bursdag, så det er muligens ikke så rart om han prioriterer DET fremfor å gå ut med dine venner. Men.... denne helgen er jo tydeligvis bare en brøkdel av problemene deres virker det som. Gir han deg en grunn til at han ikke vil gå ut sammen med dine venner? Kanskje han føler seg like "lost" med dem, som du gjør med hans? Besøker dere ikke hverandres venner, eller får dem på besøk utenom fest? Hva sier han til dine vansker med å bli kjent med hans venner? Det er i alle fall viktig at dere snakker skikkelig ut med hverandre, og prøver å finne en løsning som dere BEGGE kan leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Enig med Cassandra.. Snakk sammen. Jeg må ærlig si at jeg syntes det er rart at dere har vært sammen i FIRE år og ALDRI hatt en fest med dine venner...... Hvorfor ikke invitere til fest med både dine og hans venner????????? Jeg hadde nok blitt skuffet jeg også, så jeg syntes ikke du overdriver å jeg forstår at du er lei deg. Men kommunikasjon er nøkkelordet her tror jeg. Forklar han hvor skuffet du er og be han ofre noe han også, for det høres ut som du ofrer mye mer enn hva han gjør.. I ett forhold så er det viktig å gi og ta.. Prøve å la dette bli en balanse som ikke heller så mye til den ene eller andre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Takker for svar. Var litt godt å høre at jeg ikke tok helt av over ingenting liksom. Dere har fullstendig rett når dere sier at vi må komunisere bedre. Grunnen til at jeg ikke kommer overens med hans venner er, at jeg føler meg veldig ekskludert. Hvorfor han ikke kommer overens med mine måtte da gudene vite. Kankskje han føler det samme. Selv om jeg føler at jeg prøver å dra ham med. Prata litt i dag, og jeg blir med på den bursdagen. Og vi avtalte at vi skal invitere både hans og mine venner på en liten sammenkomst snart. Så får vi se, om ting ordner seg. Det håper jeg virkelig det gjør. For jeg akter ikke å være den eneste som føyer meg på den fronten mer. :blunke: Vi må nok begynne å inngå noen kompromier. Takker igjen for svar. Hilsen en betydelig blidere bommpy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 You go girl....... Bra at det ordnet seg for dere..... Vi har stort sett alltid fest hos oss, da vi bor midt i byen, og vi samles alle mine venner og hans venner. Det morsomme er at der har oppstått en del romanser innad i gjengen, så vi er blitt enda tettere sammen.... Du prøver hvertfall og det er kjempe bra... :D Lykke til på festen, det kommer sikkert til å gå fint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå