Gå til innhold

Kremøyeskygger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har en lilla kremøyeskygge som er veldig glansfull og flott i fargen. Men når jeg smører den på øyelokket ser det dritstygt ut etter bare et par minutter siden nesten all skyggen legger seg i globallinjen! Det er fælt! Men er det slik med alle kremskygger? Tar jeg den på feil? Bruker jeg for mye? For det ser jo så flott ut når det er nylagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har gjort samme erfaring som deg når det gjelder kremøyenskygge! Kjempefin når den blir lagt på, men så blir den bare liggende som striper på øyelokket... :x

Har bare prøvd noen billige merker, riktignok, men tror ikke jeg gidder investere i noen dyre, hvis ingen har noen å anbefale her da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRemskygger er bare sånn. JEg har nettopp kjøpt et par av Lancômes nye skygger, og de var litt bedre enn mange andre jeg har prøvd. Fine farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Body Shop reklamerte for kremøyenskygger som ikke skulle gjøre nettopp det med å legge seg i globallinjen.. Funket kanskje i 30min elns.

De jeg har testet fungerer iallefall ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet mange kremøyenskygger som sitter bra, jeg. Maybelline sin - husker ikke hva den heter, men den kommer i en lliten tube. Nivea sine i små krukker, aqua et aller annet heter de. L'Oreal sine i stiftform. Alle disse sitter kjempebra på meg, i motsetning til de fleste pudderskygger jeg har prøvd. Ellers kan det være lurt å bruke lysere skygger, da synes det ikke så godt at de striper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk en kremøyeskygge på Nille ( :sjokk: ) som sitter overraskende bra. Merket heter Lizzie, eller noe sånt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette kommer faktisk litt an på hva slags øyne man har også har jeg lagt merke til. Om det er slik at det "henger" en del hud over øyelokkene er det jo ikke så rart at øyenskyggen ikke sitter så godt, mens for de med veldig "åpne" øyne oppleves kanskje ikke dette problemet. - Tror krem-øyenskyggen egner seg mer for disse - i og med at den generelt sitter dårligere enn vanlige øyenskygger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Christian Dior sin kremøyenskygge.

Ombre Plume, light and lasting eyeshadow.

Så sant denne legges på rent og tørt underlag (bruk pudder først), så sitter den kjempefint hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudder under? Har du ikke hørt regelen om krem på krem og pudder på pudder? Pudder med kremøyenskygge oppå blir fort ujevnt og kladdete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine

Kremøyenskyggen fra maybelline "cool effect" er bra. Den holder lenge, koster meget lite og har samtidig en kjølende effekt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...