Gå til innhold

Bio Drain


mor -igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hanna_*

det er vel slik at den vil fungere vektreduserende for du som har en tarm hvor det har samlet seg opp mye giftstoffer og annet grums. Mens de som har en tarm som er velfungerende ikke vil merke så mye forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kristine_*

lurer på om det renser ut nikotinet i kroppen også? snuser og har tenkt å slutte....hvis det renser ut nikotinet er det jo isåfall bra å ta når man skal slutte å røyke eller snuse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Hildur_*
Det er også min erfaring.

jeg har prøvd Biodrain, og er kjempefornøyd. Fikk et nytt liv etter denne kuren. anbefales på det sterkeste!

Like til mitt sex liv ble bedre,, min mann spurte hva som hadde skjedd med meg.

Lykke til alle!!

Hildur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Det er mye rart man skal høre før ørene faller av..

Biodrain og "filosofien" som ligger bak, mistenker jeg er ren svada. Du trenger faktisk ikke drikke bøttevis med vann, og innta spesielle urter mm for å "rense kroppen for giftstoffer". Den prosessen foregår hele tiden uansett ! Da er det bedre å trene, spise sunt og nok, og på den måten få hele kroppen inn på ett høyere gir. Da vil du automatisk øke utskillelsen av slaggstoffer.

Hvor helsebringende er det egentlig å gi seg selv mild diare, for å bli sunn ? Er det ikke en aldri så liten selvmotsigelse ute og går her.. ?

Teorien om at man skal drikke mye vann, og at det ikke er farlig å drikke for mye vann stiller jeg meg tvilende til, all den tid det ikke er vitenskapelig dokumentert at man faktisk trenger det.

Trenger kroppen din vann, blir du tørst. Enkelt og greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Det er litt morsomt å se disse trådene her, etter en viss tid kommer det alltid en eller annen gjest som har fått livet sitt revolusjonert av det diskuterte naturlegemiddelet. (spesielt i tråder om aloe vera, og herbalife) Det er et forum som er åpent for alle, sier bare forsiktig at man kanskje skal ta noe av det med en klype salt.

Når det gjelder Bio Drain har jeg lekt med tanken flere ganger, men det har blitt med tanken. Å ta avføringsmidler for å "rense ut" er ikke helt min greie, og jeg ser ikke helt effekten av akkurat det annet enn at det hindrer næringsopptaket i en periode. Og jeg tror også, som tidligere nevnt i tråden, at det like mye kan være en effekt av livsstilstipsene som følger med en sånn kur som selve kuren.

Av samme grunn kjøper jeg ikke de som går ned masse i vekt av stimulatorer, og det eneste de måtte gjøre ved siden av var å kutte ut usunn mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Mia_*

De fleste har behov for en utrensing i blant. Etter en utrensingskur blir huden fastere med

fornyet glød, samtidig får du mer energi, økt motstandskraft og bedre bevegelighet i ledd og muskler. I tillegg vil du normalt oppleve en viss vektreduksjon.

Mange terapeuter anbefaler en utrensingskur 2 ganger i året i minst 2 uker, men gjerne 4-6 uker for å rense kroppen for avfallsstoffer og overskudd av væske i kroppen. Med BioDrain utrensingstabletter kan du gjennomføre utrensingen uten faste.

En effektiv utrensing merkes på kroppen på følgende måte:

Uke 1:

Du begynner å merke de første tegnene på at avfallsstoffer blir renset ut. Noen kan merke en vanndrivende effekt og lett hodepine, og du svetter mer. Dette er helt normalt og er kun tegn på at du har behov for en utrensing og at BioDrain faktisk virker.

Uke 2:

En stor del av kroppens avfallsstoffer er utrenset og du begynner å føle deg friskere. Du kan fortsatt merke en vanndrivende effekt og enkelte kan oppleve å få utslett på huden, som forsvinner igjen etter noen få dager.

De etterfølgende uker:

Vanligvis er kroppen nå helt kvitt avfallsstoffene. Huden er begynt å bli strammere og eventuell appelsinhud er ikke så synlig lenger. Du føler deg mer energisk og kjenner at kroppen fungerer bedre. Siden overskuddsvæsken er borte, vil du nok også ha gått litt ned i vekt.

Virksomme urter

BioDrain er produsert i Danmark under farmasøytisk kontroll for renhet og innhold. Tablettene er basert på en urteresept, som naturlig støtter kroppens egne utrensings- og avgiftningsprosesser og inneholder: sikori (rik på oligofruktose), frukt- og grønnsaksfibre (rike på pektin), sitrus (rik på bioflavonoider), artisjokk, loppefrøskall, rødkløver, løvetann, gyllenris, timian, mariatistel og klorofyll.

Dosering og bruk

2 tabletter med et stor glass vann 3 ganger om dagen i minimum 2 uker. (Resultatet forbedres hvis du følger kuren i ytterligere 2-6 uker.) Husk på å drikke mye vann i løpet av hele dagen, minst 1,5 liter – gjerne opp til 3 liter. Noe av dette kan gjerne være urtete (for eksempel Forbrennings Te eller Kinesisk Balanse-te).

Spis mer grove kornprodukter og øk inntaket av fersk frukt og grønnsaker. Utrensingen fungerer også bedre dersom du reduserer forbruket av alkohol, kaffe, sukker, rødt kjøtt og fete matvarer. I tillegg vil det alltid være gunstig for kroppen hvis du beveger deg mer – blodsirkulasjonen og svetteproduksjonen stimuleres, og avfallsstoffene utskilles dermed lettere fra kroppen.

Dette er nok ikke en slankekur, hvis dere som brukere leser hva det er for, så står det at det er en viss vektreduksjon!! Det betyr ikke flere kilo, men det som skjer er jo at kroppen kvitter seg med en del ting som ikke trenger å være der og da blir man jo lettere for å si det sånn, men det får da være grenser.

Man må jo spise riktig og trene skal man ha resultater, det sier jo sitt, kan ikke sitte foran tv n og spise pasta og ta seks piller og sitte og vente på mirakler!!!

Les bruksanvisningen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BioDrain er ingen slankepille...det er en Dtox kur...den rensker kroppen for giftsoffer, det er derfor en tisser mye. Det er en fin måte å få ut vann av kroppen, men ikke forvent noe vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Det er litt morsomt å se disse trådene her, etter en viss tid kommer det alltid en eller annen gjest som har fått livet sitt revolusjonert av det diskuterte naturlegemiddelet. (spesielt i tråder om aloe vera, og herbalife) Det er et forum som er åpent for alle, sier bare forsiktig at man kanskje skal ta noe av det med en klype salt.

Når det gjelder Bio Drain har jeg lekt med tanken flere ganger, men det har blitt med tanken. Å ta avføringsmidler for å "rense ut" er ikke helt min greie, og jeg ser ikke helt effekten av akkurat det annet enn at det hindrer næringsopptaket i en periode. Og jeg tror også, som tidligere nevnt i tråden, at det like mye kan være en effekt av livsstilstipsene som følger med en sånn kur som selve kuren.

Av samme grunn kjøper jeg ikke de som går ned masse i vekt av stimulatorer, og det eneste de måtte gjøre ved siden av var å kutte ut usunn mat :)

Denne tråden ble bumpet etter to måneder i glemselen og plutselig kommer et innlegg som ser ut som en reklameannonse. Det er morsomt hvordan disse forumene gjennomsøkes etter sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bolledeig

Hjelpe meg, hvor mange ganger skal denne tråden bumpes?? Det står masse i tråden allerede, så salget av Bio Drain går tydeligvis dårlig for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stine_*

jeg har driver og tar bio drain jeg:)virker den!blir mye medre til sinns å kroppen føles veldig godt bare etter en uke!jeg har fått overskudd til å begynne og trene og har allerede gått ned 2 koli:)

spiser sunnere mat oxo.er ikke verre enn d:P...trenger ikke diskutere d en gang jeg er kjempe fornøyd!!lykke til viss flere tar kuren!anbefales men som sagt man kan ikke sette seg ned o se på tv å proppe i seg d 6 tablettene om dagen og håpe på d beste:P

gå en tur ell noe!kjempe godt!:)

klem meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har tatt biodrain en gang. Og med ok resultat. Gikk ikke ned noe nei, men merket det på avføring bla at det var en del som skulle ut. Men ikke diare.

Som hudterapeut har jeg derimot møtt et par skrekkslagne kunder som har fått skikkelige allergiske reaksjoner i huden. Litt utslett over et par dager er vel ok, men ikke at man mister pigment og ser ut som en kjøttkake.

Så vær obs på det om noen er plaget av allergier før dere tar denne kuren!

Ser forresten ikke noe "reklame" her inne nå, men det er kanskje tatt vekk?

Biodrain er hller ikke herbalife om jeg ikke tar helt feil....

Hva med kosmetiske produkter som diskuteres? Jeg har mange ganger "reklamert" for produkter jeg syns er suverene i tråder der. Burde det også slettes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Nei, selvfølgelig er det ikke som Herbalife, men jeg har ikke sett en tråd som er blitt bumpet så mye av innlegg som dette:

jeg har prøvd Biodrain, og er kjempefornøyd. Fikk et nytt liv etter denne kuren. anbefales på det sterkeste!

Like til mitt sex liv ble bedre,, min mann spurte hva som hadde skjedd med meg.

Lykke til alle!!

Hildur

Det kan selvfølgelig være at Hildur bare vil dele dette med hele verden, og at det bare er jeg som er en skeptisk gledesdreper som tror at når tråder bumpes etter mange måneder av slike innlegg så er det gjerne med vikarierende motiver ;)

Jeg vil også tro at enkelte vil få allergiske reaksjoner mot sånne ting, for det er veldig lett å tro at "naturlig" betyr "ufarlig" selv om en del av de sterkeste og hissigste giftene og irriterende stoffene nettopp er 100% naturlige. Men det er bra du poster advarsel, jeg hadde faktisk ikke tenkt på akkurat det før. Og ja, den verste posten ble slettet, det er derfor jeg har 2 innlegg på rad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Jeg vil også tro at enkelte vil få allergiske reaksjoner mot sånne ting, for det er veldig lett å tro at "naturlig" betyr "ufarlig" selv om en del av de sterkeste og hissigste giftene og irriterende stoffene nettopp er 100% naturlige. Men det er bra du poster advarsel, jeg hadde faktisk ikke tenkt på akkurat det før. Og ja, den verste posten ble slettet, det er derfor jeg har 2 innlegg på rad ;)

Naturmedisinske legemidler betyr som regel at preparatene ikke er gjennomtestet før de trøkkes ut på markedet. "Vanlige" legemidler testes skikkelig før de slippes løs på folk. Men folk vil naturligvis bedras..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heisann!

Jeg har sett mange er negative til denne urtekuren, men jeg lurte på om noen som har erfaring med dette kanskje kan hjelpe meg?

Jeg har tatt to uker med BioDrain nå, og har én dag igjen. Som forventet har jeg jo gått mer på lillerommet pga alt vannet jeg har drukket (har drukket 2-3 liter vann de dagene jeg ikke hadde noen grunn til å forlate huset + de 1-2 literne jeg alltid drikker utenom (yup - vet jeg drikker som en svamp....)).

Det jeg lurer på da, jeg har ikke fått mer uren hud, og ikke økt svettetendens, eller dårlig ånde/kroppslukt. Jeg har heller ikke hatt hodepine, bortsett fra dag 3, da jeg ikke drakk så mye fordi jeg hadde noen ærender. Derimot er jeg ikke like trøtt og slapp som ukene før kuren :o)

Uansett, kan dette bety at jeg faktisk ikke hadde så mange avfallsstoffer i systemet? Jeg har aldri gjennomført noen dtox-kur tidligere, og kostholdet før kuren har ikke vært det beste, selv om det har bedret seg betraktelig de siste månedene. Eller må jeg bare gå utifra at kuren ikke har fungert på meg? Og bare for å poengtere, jeg har ikke forestilt meg en solid vektnedgang, grunnen til spørsmålet er at jeg ikke egentlig har opplevd utskillelsen av avfallsstoffer gjennom huden.

Vil noen som har peiling kunne svare meg? Takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før i denne tråden, dette er da ingen vektreduksjonskur! Den fjerner avfall, thats it! Jeg tar kuren to ganger i året, og hadde mye reaksjoner i begynnelsen, de første årene, men nå merker jeg nesten ingen ting av "bivirkninger". Men, jeg merker at allergi, eksem og generell velvære blir bedre etterpå, så ja, jeg vil tro at de som ikke merker noe forskjell ikke har no "dritt" de skal ha ut. Og hva er vel bedre enn det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Som jeg har sagt før i denne tråden, dette er da ingen vektreduksjonskur! Den fjerner avfall, thats it! Jeg tar kuren to ganger i året, og hadde mye reaksjoner i begynnelsen, de første årene, men nå merker jeg nesten ingen ting av "bivirkninger". Men, jeg merker at allergi, eksem og generell velvære blir bedre etterpå, så ja, jeg vil tro at de som ikke merker noe forskjell ikke har no "dritt" de skal ha ut. Og hva er vel bedre enn det!!!

Tull og tøys med "rensekurer". garantert!!!!!! All dritten i kroppen finnes i FETT vevet og kommer ut i kroppen når en evt. går ned i vekt! En kan ikke rense det ut! Det er jo det leveren gjør dagen lang og den jobben tar den helt suverent! Det som ikke lar seg skille ut havner i fett -vevet, rense kur eller ikke ! Det samme gjelder overdreven vann drikking. Fører kun til mer toalett besøk -noe som jo ikke passer så godt for de fleste. Hadde vi trengt mer drikke enn når vi er tøste, hadde vi vært utryddet for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

ser dette er et gammelt innlegg men må bare legge til av grunn til at man må drikke mye vann er at når man flyr så mye på do mister man mye veske og derfor må det erstattes. (uttørking heter det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
:snurt: Jeg har gått på Bio Drain i to uker nå, og har drukket mye vann og kuttet ut søstaker samtidig. Tanken var og få en liten kickstart på å gå ned i vekt ved og rense ut endel gammel guffe i tarmene, og det ser ut til og ha funket, 3 kilo e borte og jeg skiter som aldri før, De første dagene kjentes det ut som om det var syre som kom ut, men nå har det stabilisert seg. Men jeg har fått elveblest, sannsynlig av kuren siden jeg ikke har soist noe annet nytt. Jeg har utslett over nesten hele kroppen og det brenner noe infernalsk. Så mye at jeg har kuttet ut kuren halvveis av den tiden jeg hadde tenkt. kjedelig og irriterende. Men den ser ut til og funke, helt til jeg fikk en allergisk reaksjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...