Gå til innhold

Bio Drain


mor -igjen

Anbefalte innlegg

Heisann,

dette er mitt første innlegg i dette forumet. Jeg har vært på andre forum og trives godt med å diskutere på nett.

Vel, nok om det.

Jeg prøvde en bukse fra sist sommer her en dag.. :grine: Jeg forstår bare ikke hvorfor den ikke passer. Jeg lever ganske sunt, trener, men sikkert ikke nok. Jobber mye, har mann og barn. Føler meg stinn og oppblåst, dvask og ulekker. Har til vanlig ikke stor tro på piller for alt som er ille, men har latt meg "lure" til å prøve en Bio Drain-kur. Er man desperat tror man på hva som helst, eller :forvirret: ?

Jeg googlet "bio drain" og havnet her inne. Ser ut til å være et bra sted.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd det og hva syns dere?

Jeg er sånn at når jeg har mye på timeplanen - og det har jeg hele tiden nå - så kommer jeg meg ikke på do. (beklager denne opplysningen :sjenert: ) Men jeg håper denne kuren kan hjelpe meg litt der.

Noen som kan dele erfaringer? :velkommen:

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd det... ikke et gram ned, men mye do springing.. men det tror jeg kom av alt det vannet du må drikke når du tar biodrain.. så for meg var det penger ut av vinduet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det... ikke et gram ned, men mye do springing.. men det tror jeg kom av alt det vannet du må drikke når du tar biodrain.. så for meg var det penger ut av vinduet.. :sjenert:

Det er også min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det... ikke et gram ned, men mye do springing.. men det tror jeg kom av alt det vannet du må drikke når du tar biodrain.. så for meg var det penger ut av vinduet.. :sjenert:

Åhh...:klø:

Vel, jeg får gi de 400 kronene en sjangse, jeg forventer en del do-springing pga vannet jeg må drikke. Jeg håper på litt do-gåing for "bomelom" også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Biodrain to ganger i året, ihar ikke merka noe med kiloene, men jeg merker at "noe" renskes ut av koppen, og jepp, det blir mye doflying de første dagene. Jeg merker det pga jeg har eksem og allergi, og de plagene er mye bedre etterå. MEN, de to-tre første gangene jeg prøvde det, ble jeg sikkelig satt ut, flydde på do hele tia, smerter i magen, eksemen blomstret, hodepine, veldig tydelige signal på at gammel dritt i kroppen rører på seg.

Nå er det sikkert .....3 året jeg bruker dette, og nå merkes lite, men det er lurt å tenke på at man ikke skal gjøre dette hvis man skal noe spes de første dagene.

Jeg merker nok at oppsamlet vann i kroppen forsvinner, derfor litt vektnedgang, men inget slankemiddel dette nei......synes no jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there done that
Heisann,

dette er mitt første innlegg i dette forumet. Jeg har vært på andre forum og trives godt med å diskutere på nett.

Vel, nok om det.

Jeg prøvde en bukse fra sist sommer her en dag.. :grine: Jeg forstår bare ikke hvorfor den ikke passer. Jeg lever ganske sunt, trener, men sikkert ikke nok. Jobber mye, har mann og barn. Føler meg stinn og oppblåst, dvask og ulekker. Har til vanlig ikke stor tro på piller for alt som er ille, men har latt meg "lure" til å prøve en Bio Drain-kur. Er man desperat tror man på hva som helst, eller :forvirret: ?

Jeg googlet "bio drain" og havnet her inne. Ser ut til å være et bra sted.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd det og hva syns dere?

Jeg er sånn at når jeg har mye på timeplanen - og det har jeg hele tiden nå - så kommer jeg meg ikke på do. (beklager denne opplysningen :sjenert: ) Men jeg håper denne kuren kan hjelpe meg litt der.

Noen som kan dele erfaringer? :velkommen:

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingunn

Hei hei, ser du har fått heller dårlige tilbakemeldinger her, vel, da er jeg den andre personen så vidt jeg kan se, som har positive tilbakemeldinger til deg.

Jeg har brukt BioDrain tre ganger før (har akkurat begynt på ny kur nå) det har kjempe god virkning. Første gangen merka jeg det mest, med intens hodepine og fire kilo borte. Følte meg skikkelig opplagt og merket at huden min var mye finere og glattere, fikk kommentarer om at jeg såg så frisk og opplagt ut.

Andre gangen jeg forsøkte var et halvt åt etter og da merket jeg at jeg ikke hadde så masse giftstoff å kvitte meg med, men fortsatt så kjente jeg den gode virkningen av å bli mere opplagt.

Jeg bruker Bio Drain 2 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd, og merket ingenting. Men klarte ikke få i meg alt vannet som anbefales så noe kan være min egen feil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok formulert meg utydelig for enkelte, det var kommentarer på at trådstarter bare har fått negative tilbakemeldinger. Som jeg skrev, så bruker jeg Biodrain 2 ganger i året, holdt på i 3 år. Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort det hvis jeg ikke var fornøyd med produktet.

Hvis måler er vekttap har ikke det funka for meg, men det markedføres vel heller ikke som det? Men, hvis målet er å kvitte seg med slaggstoffer for økt velvære, da er det bare å "løp og kjøp!"

Jeg sakser fra nettet:

"BioDrain er i følge produsenten i utgangspunktet ikke et slankeprodukt, men et utrensningsprodukt. De aller fleste vil merke et vekttap som følge av utrensningen av organene. Man blir kvitt overflødig væske og vil merke at huden blir fastere og få en bedre glød. Kroppen kvitter seg med avfallsstoffer og vil etter utrensningen klare å fungere mer optimalt og man har dermed lagt et perfekt grunnlag hvis man ønsker å gå ned i vekt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig litt skummelt ut siden man merker virkningen såpass mye. :overrasket: Hva er det det inneholder som gjør at det er så "bra"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tablettene er basert på en urteresept, som naturlig støtter kroppens egne utrensings- og avgiftningsprosesser og inneholder: sikori (rik på oligofruktose), frukt- og grønnsaksfibre (rike på pektin), sitrus (rik på bioflavonoider), artisjokk, loppefrøskall, rødkløver, løvetann, gyllenris, timian, mariatistel og klorofyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke rart at man må mye på do når man bruker dette produktet, loppefrøskall er avførende og løvetann vanndrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg tenkte på å prøvde dette for en stund siden. Men burde man ikke prøvde det i ferier o.l så man slipper altfor hyppige do besøk på jobb osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg starter som regel på torsdag morgen, et tar et par dager før det løsner, så pågår det et par dager, så er det normalt til mandag. Men, det er no meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Det er jo ikke så bra. Det står jo i pakkningsvedlegget at man skal kutte ut usunn mat, kaffe og drikke masse vann. Sier det ikke seg selv at noen kg vann renner av kroppen og at det blir mye dospringing da?

Ikke kjøp pillene, men gjør heller det som står i pakkningsvedlegget. Fungerer liiike bra.

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest frk gjest

caricol er papayakonsentrat og skal visst funke med storm på fordøyelsessystemet.

google caricol og les.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LindaMarie75

Jeg har brukt det. Fullstendig bortkasta penger. Bare tull.

Vekttapet og hyppige dobesøk kan sannsynligvis skyldes at man bør ikke spise sukker samt at man bør drikke mya vann når man bruker det. Tror nok kaloritapet kommer fra det og ikke selve produktet.

Bruk pengene til noe annet og besøk treningssenteret oftere i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caricol er papayakonsentrat og skal visst funke med storm på fordøyelsessystemet.

google caricol og les.

Jeg kjenner flere, både gamle og unge, som har prøvd dette med NULL effekt. Jeg tror folk noen ganger får den effekten de vil ha av sånne naturprodukter, fordi de tilpasser livsstilen sin på en annen måte når de tar dem, og blir generelt sunnere, uten at de kanskje er klare over det engang. Også er det jo noe med det å se det man vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Problemer med Candida kanskje?

Det kan gi utrolig mange symptomer, selv sliter jeg med mageproblemer. Men jeg føler meg mye bedre nå etter noen dager uten sukker og gjær. Og i tillegg har jeg gått ned i vekt. :Nikke:

Ikke at jeg trenger det så jeg prøver å spise mer for å unngå å gå ned mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å forstå at folk ikke har noe effekt av Biodrain. Det betyr bare at de har en velfungerende tarm, og hva er vel bedre enn det? Jeg merker heller ikke så veldig stor forskjell nå som tidligere, og det betyr vel bare at fordøyelsen har blitt bedre, og da er effekten oppnådd for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...