Gå til innhold

Titt Titt


Tittelitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror øya mine er fulle av sand, jeg :sprettoy: ... Burde kanskje legge hue på puta og lukke dem igjen...?!

Nu vel. Skal bare litt til, tenker jeg. Er blitt fryktelig navlebeskuende de siste dagene og går om mulig enda lenger inn i min boble-verden. Som om det skulle være mulig :sjenert: . Har plutselig oppdaget hvor få dager jeg har igjen med den lille leieboeren vår. Jeg kjenner at kroppen blir mer og mer klar til fødsel og det er egentlig litt sørgelig på en måte :tristbla: . Samtidig gleder jeg meg utrolig mye til å bli kjent, og ikke minst å se Mannen bli kjent med magetrollet :rødme: .

Sukk...tror jeg tar kvelden med deilige krible-tanker i hodet ;)

Titt titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Åh dette er så spennende! :hoppe: Hadde besøk av den andre gravide i går, og gleder meg så til å møte disse to som bor inni magene deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et deilig vær! :sol: !

Sola skinner og igrunnen er det en smule for varmt, men himmel så deilig og, da!!! Så lenge jeg kan surre rundt i min egen boble her hjemme, er det bare deilig. Litt værre ble det på ettermiddagen med sommeravslutning i barnehagen i steikende ettermiddagssol... Var ikke så mye i tvil om at jeg er høygravid for tida, nei. Fikk mange oppmuntrende blikk og kommentarer da, ja :ler: . Men pyttsann. Etter en liten halv time i skyggen med beina høyt da jeg kom hjem, var formen forbausende fin igjen. Lurer egentlig på hvor jeg har overskuddet fra...?! Burde egentlig være grinete, sur og sliten i disse dager, men nei da ;)

Men for all del. Nå begynner jeg for alvor å glede meg til vi kan hilse på den lille krabaten, alle sammen :rødme: .

Og så skal det igrunnen bli deilig å kunne ligge på ryggen uten at magen driver og dytter på lungene og gir meg pustebesvær. DET skal bli deilig det. Hm...får fundere litt over tingenes tilstand og kose meg litt i ett kveldsstille hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Varmt ja, og det skal bli varmere til uken sies det... Spørs om ikke man må bade litt snart da :ler:

Får et lite støkk når du er her inne så seint om kvelden, er vant til at du sover nå, så jeg tror jo det er noe på gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må stort sett sove et par timer på dagen, for tida. Knerten driver og trener mot en stor karriere innen mange idretter, for tida, føles det ut som. Så da gjør jeg stort sett litt sånne tusteting på denne tida av døgnet... Håper foressten det skjer noe her i løpet av denne eller neste uke... Skal nok sende deg en sms når :overrasket: ooops, noe er på gang, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Jeg innbiller meg at det blir til uka, men jeg må si jeg tror jeg hadde fått en særdeles stolt mann her hjemme hvis knerten bestemte seg for å vente til sist i denne måneden ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skal det jammen ikke snakkes om slutten av mnd i hvertfall!!! Kan godt filosofere litt over magen et par dager til, men så ;) . Ja, ja. Tror det er på tide med en matbit eller no.

Titt titt. Borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Plutselig innom i en ledig stund.

Verden min har blitt større. Nå inneholder den også en liten prins :rødme: . Han er den fineste lille mannen i hele verden, tror jeg. Og jeg er utrolig stolt av hva vi har klart å få til, mannen og jeg. Kroppen min er nesten som før igjen allerede, og hvilken jobb den har gjort!! I mange lange måneder har den gitt ly til et lite menneske og til slutt født det ut i denne verden. Det fascinerer meg og jeg er utrolig heldig som har fått være med på starten av et helt liv. Akk ja.

Men nå vil jeg være sammen med guttene mine litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ja her skjer det jammen mye for tida...nei :sjenert:

Tida går liksom så veldig fort for tida. Lillebror er allerede blitt 1 mnd og har allerede forandret seg stort! Jeg har visst god og næringsrik melk, for det er ingenting å si på veksten :overrasket: .

Ellers er det jo ferietid i dette bedrøvelige været og alle dager føles som lørdager... En ukes ferietur på Vestlandet passet derfor veldig greit, og det var nesten litt trist å komme hjem til gråværet. Turen over fjellet med en fireåring og en liten på to uker, gikk igrunnen veldig greit. Og hadde det ikke vært for en del omkjøringer på grunn av veiarbeid, hadde vi ikke brukt stort lenger tid enn vanlig. De store ferieutskeielsene ble det ikke dett gangen. Til det var det litt vel nærme fødselen. Men det var godt å bare få seg en tur. Og så ble det mest avslapping sammen med familie som vi ikke ser mer enn en eller to ganger i året. Fikk forressten vært med på et par fisketurer og en liten skogstur, så lillebror er allerede introdusert for vår families friluftsinteresser :ler:

:rødme: Nå har de jammen sovna begge guttene mine, i dobbelsenga her ved siden av meg :rødme:

Tror jeg skal benytte sjansen til å ta meg en dusj i ro og fred. Storesøster har kusinebesøk i dag, så da blir det noen minutter innimellom til meg selv ;)

Borte, borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Skal du være hjemme i dag eller skal du levere kusine?

Tror jeg kommer til å kjede meg utover dagen... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg blir med for å sette bensintank i båten. Så får jeg en tur ut samtidig som vi kjører lille kusine hjem...

Men NÅ skal jeg dusje ;)

Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...