Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4601 Skrevet 10. juli 2008 Så kos å gå på shopping med moren din.. Det som ikke er fullt så kos er at hun som regel skal betale det meste for meg.. Kjekt av og til, men ikke hele tiden.. da får deg dårlig samvittighet.. Kos deg på shopping I will! Klær føler jeg at jeg har nok av. Men tenkte å se om jeg fant meg noen sko og billige bøker. Viss søsteren min kommer i helgen, og dersom hun vil på shopping, så skal hun få hjelpe meg å kjøpe bukser --- Da må jeg bare få hengt opp en maskin med håndklær jeg vasket i går, så forsvinner jeg for en del timer Og dermed har jeg meldt ifra om mitt fravær, godt klar over at jeg får nok en del sider å oppdatere meg på senere i kveld
Annie Skrevet 10. juli 2008 #4602 Skrevet 10. juli 2008 Det pleier å straffe seg å være borte noen timer ja..
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4603 Skrevet 10. juli 2008 Det pleier å straffe seg å være borte noen timer ja.. Noen timer?!?! Gid det bare hadde vært så vel. Nå har vi nettopp kommet hjem igjen, etter å ha vært på farten siden kl 11 :dåne: Jeg er super sliten i bena... ------ Men jeg har fått meg mye fint i dag da! :-D Resultatet ble: - kaffekanne (fikk av mamma ) - en singlett (fikk også av mamma ) - to bøker, Flaggermusmannen av Jo Nesbø og Der regnbuen ender av Cecelia Ahern + det ble litt annet småstæsj også, som jeg ikke orker ramse opp. Og så kom det en bok ifra Bokklubben som jeg har bestilt meg forje uke, nemlig Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Så nå har jeg masse lesestoff å kaste meg over :-D
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4604 Skrevet 10. juli 2008 Ja, og så fikk jeg meg også 6 små eggeglass av mammaen min For det manglet jeg faktisk.
Skravla Skrevet 10. juli 2008 #4605 Skrevet 10. juli 2008 Hvor var dere? Er lite senter nær deg (årets underdrivelse) er jo kjempebra. Har gått noen timer der.
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4606 Skrevet 10. juli 2008 Hvor var dere? Er lite senter nær deg (årets underdrivelse) er jo kjempebra. Har gått noen timer der. Ja, vi var på det "lille" senteret her
@nea Skrevet 10. juli 2008 #4609 Skrevet 10. juli 2008 Åååh, du er heldig som ikke har lest alle bøkene til Stieg Larsson enda! Skulle ønske jeg kunne skru tida tilbake og lese dem for første gang igjen. Blir ikke det samme å lese dem igjen nå
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4610 Skrevet 10. juli 2008 Åååh, du er heldig som ikke har lest alle bøkene til Stieg Larsson enda! Skulle ønske jeg kunne skru tida tilbake og lese dem for første gang igjen. Blir ikke det samme å lese dem igjen nå Jeg akter å nyte de
Annie Skrevet 10. juli 2008 #4613 Skrevet 10. juli 2008 Det lille senteret, var lite da jeg bodde der...
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4614 Skrevet 10. juli 2008 Det lille senteret, var lite da jeg bodde der... Mye vil ha mer vet du...
loffen Skrevet 10. juli 2008 #4616 Skrevet 10. juli 2008 Tråd fra personlige meldinger Hjertesukk i bloggen min... *iler*
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4617 Skrevet 11. juli 2008 Har vært innom bloggen, uten at jeg klarte å gi noe fornuftig svar. God morgen forresten.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4618 Skrevet 11. juli 2008 Har vært innom bloggen og lest, men skal skrive mer der når jeg våkner litt mer. Jeg har nemlig nettopp stått opp... Skjønner ikke hvorfor jeg plutslig har begynt å sove så himla lenge utover dagen... Men nå har mamma laget kaffe iallefall :kaffe:
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #4619 Skrevet 11. juli 2008 At du sover lenge, er vel bare et tegn på at kroppen din er iferd med å slippe all den spenningen den har hatt de siste månedene.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4620 Skrevet 11. juli 2008 At du sover lenge, er vel bare et tegn på at kroppen din er iferd med å slippe all den spenningen den har hatt de siste månedene. ja, det kan jo godt være.. men en mellomting hadde nå vært fint. lurer på hvordan det blir når jeg plutselig blir alene i leiligheten igjen, om jeg kommer til å sove like lenge da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå