MarianneE Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært fraværende en treukers tid nå. Hadde noen giddi og oppdatert meg litt? Gjerne av typen "Hvem sa hva i den og den diskusjonen", hvem som har fått barn, blitt gravide, hvem har forlovet seg, hvem har giftet seg, gjort det slutt, hatt bursdag osv.... Anyone?
Suzy Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Sure: Først så hu atte han var skikkelig teit, og da sa han atte han hadde snakket men han andre, som kjenner hu venninna til hu første, vet du, og da sa hu at det var skikkelig teit da, for hu har jo vært sammen med han før, ikke sant, og da det ble slutt mellom dem da, så sa han atte han egentlig angra litt da, for han hadde tenkt at han ville helst ikke vært sammen med hu men hu andre da, men så hadde jo han sagt til han kompisen at han likte hu og da hadde han kompisen sagt til hu venninna til hu at han hadde sagt det til han og da ble hu skikkelig sur da ... (fritt fra en tenåringssamtale) Er det noe mer du lurer på?
Titti72 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Det er et par anonyme her inne som lurer på om de er gravide.... Gidder du å svare dem?! Tror de venter spent på svar nemlig.....
MarianneE Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Sure: Først så hu atte han var skikkelig teit, og da sa han atte han hadde snakket men han andre, som kjenner hu venninna til hu første, vet du, og da sa hu at det var skikkelig teit da, for hu har jo vært sammen med han før, ikke sant, og da det ble slutt mellom dem da, så sa han atte han egentlig angra litt da, for han hadde tenkt at han ville helst ikke vært sammen med hu men hu andre da, men så hadde jo han sagt til han kompisen at han likte hu og da hadde han kompisen sagt til hu venninna til hu at han hadde sagt det til han og da ble hu skikkelig sur da ... (fritt fra en tenåringssamtale) Er det noe mer du lurer på? Nææh.... Så spennende! De anonyme gravide skal nok få råd...
Gjest Screemy Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Sure: Først så hu atte han var skikkelig teit, og da sa han atte han hadde snakket men han andre, som kjenner hu venninna til hu første, vet du, og da sa hu at det var skikkelig teit da, for hu har jo vært sammen med han før, ikke sant, og da det ble slutt mellom dem da, så sa han atte han egentlig angra litt da, for han hadde tenkt at han ville helst ikke vært sammen med hu men hu andre da, men så hadde jo han sagt til han kompisen at han likte hu og da hadde han kompisen sagt til hu venninna til hu at han hadde sagt det til han og da ble hu skikkelig sur da ... (fritt fra en tenåringssamtale) Er det noe mer du lurer på? "og sånn går nå dagan"
Multi Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Noen har vært på ferie også, tror jeg. Og jeg har bakt noen kaker.
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Noen hadde til og med familien sin med på ferie Endret 10. juli 2008 av Loevinna
Gjest *Mim* Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er fremdeles gravid. Med samme mann. Ellers: litt damehat, kjønnshår-propaganda, noen skal gifte seg og menn er bare befruktningsmaskiner.
loffen Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har vært på ferie sammen med Noen og ungene.
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Noen er den som stadig har tvilsomme affærer med diverse dagbokeiere til Loffens store fortvilelse.
Suzy Skrevet 14. juli 2008 #16 Skrevet 14. juli 2008 Jeg liker Noen - og Noen liker jeg ikke - ganske komplisert dette her altså
MarianneE Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. juli 2008 Hærliga London, hva skulle jeg vel gjort uten dere? Kan legge til at Reka skrev i dagboka mi at jeg er kul. (Som om jeg ikke viste det liksom)
loffen Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 Men i dag har Noen vasket badet, og da får han jo stjerne i boka.
Suzy Skrevet 16. juli 2008 #19 Skrevet 16. juli 2008 Noen har latt være å ta ut av oppvaskmaskina mi.. fanken
Gina T Skrevet 16. juli 2008 #20 Skrevet 16. juli 2008 jeg har vært aktiv her i flere måneder, men ikke fått meg profil før nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå