Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så mange sjuklinger, altså... :( Ja, jeg har ligget i hele dag selv, og skal straks legge meg igjen. For jeg håper å være bra nok til å dra på jobb i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange sjuklinger, altså... :( Ja, jeg har ligget i hele dag selv, og skal straks legge meg igjen. For jeg håper å være bra nok til å dra på jobb i morra.

Får håpe vi blir bra snart hele gjengen. Hadde jeg hatt en kontorjobb istedet for den jobben jeg har så hadde jeg nok vurdert mer å dra på jobb i morgen. Men når jeg blir utslitt av å ta en dusj, så har jeg nok ikke noe på min jobb å gjøre.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utslitt av ingenting jeg også..

Men nå har jeg vært syk i en hel uke! Det må da gå over snart.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å småhangle sist søndag, men holdt ut på jobb frem til torsdag, men da ble jeg sendt hjem... :sjenert: Så håper også det går over snart. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Håper du blir frisk snart!

*sender over en pakke c-vitaminer, en flaske solhatt og kleenex;)*

Kjedelig å måtte sitte inne hele tiden, men regner med du har en god bok på lur som kan holde deg opptatt noen timer iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir frisk snart!

*sender over en pakke c-vitaminer, en flaske solhatt og kleenex;)*

Kjedelig å måtte sitte inne hele tiden, men regner med du har en god bok på lur som kan holde deg opptatt noen timer iallefall:)

Takk for omtanken! :) Har flere bøker å lese på ja, men ikke helt ro i meg til å lese noen av de... Blir til at jeg ser masse søppel på tv... :sjenert:

*Sniker meg stille ut igjen* - vil ikke bli smitta!

Men legger igjen en appelsin til hver av sjuklingene :)

Ja, pass deg for virus ;)

Appelsiner er så godt! :sikle: det har jeg masse av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsiner er så godt! :sikle: det har jeg masse av her.

Heheh, Minimoyen fikk tak i en appelsin i stad og beit til i skrellet. Han så ca sånn: :eeeh: ut.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamela! :klemmer:

Slapp nok ikke unna nei.. Håper bare den slipper taket snart..

Har blitt en del mer kg no de siste dagene ja.. Men det har blitt mest lesing, og lite skriving.. Dårlig med gode tvpgrogrammer i helgene gitt.

Tenkte meg egentlig på jobb igjen i morgen. Men nå har jeg hatt feber igjen i kveld, og er sliten etter en dusj.. Så tror jeg må revurdere den jobbingen i morgen ja.. :sukk:

God bedring til deg også Kamela! :klem:

I dag er jeg klart for litt oppdatering her inne, så nå går det fremover!

Får håpe vi blir bra snart hele gjengen. Hadde jeg hatt en kontorjobb istedet for den jobben jeg har så hadde jeg nok vurdert mer å dra på jobb i morgen. Men når jeg blir utslitt av å ta en dusj, så har jeg nok ikke noe på min jobb å gjøre.. :sukk:

Og selv med kontorjobb har jeg ikke noe der å gjøre i dag heller, hadde antakelig vært utslitt innen jeg hadde kledd på meg og kjørt på jobb!

Jeg har vært syk i 1 1/2 uke, og synes det holder nå!

Hvordan er formen i dag, Loevinna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, Minimoyen fikk tak i en appelsin i stad og beit til i skrellet. Han så ca sånn: :eeeh: ut.

:skratte:

:ler: var sikkert et artig syn! :)

I dag er jeg klart for litt oppdatering her inne, så nå går det fremover!Og selv med kontorjobb har jeg ikke noe der å gjøre i dag heller, hadde antakelig vært utslitt innen jeg hadde kledd på meg og kjørt på jobb!

Jeg har vært syk i 1 1/2 uke, og synes det holder nå!

Hvordan er formen i dag, Loevinna?

Fremover er bra! :tommelopp: Mye å oppdatere deg på eller?

Det jeg egentlig mente var at jeg tror formen min begynner å bli noe lunde bra, så hadde jeg hatt en kontorjobb så hadde jeg nok kunnet gått på jobb. Men siden det egentlig krever at jeg er litt mer aktiv i jobben min, det er jeg ikke i form til, så da har jeg ikke noe der å gjøre.

1,5 uke?! Uff.. ja da håper jeg du snart har hatt din del. Har du vært like dårlig hele tiden? Formen min er stigende. Får se hvordan dagen går, og skal ha meg en bitteliten tur på butikken i løpet av dagen (som er under50m unna), for å teste ut formen litt..

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikktur på 50 meter høres ut som en grei utfordring ;)

Jeg var vaska litt klær i dag og det betyr å gå opp og ned trappa noen ganger. Har ikke hatt samme skjelvene følelesen i dag som i går ihvertfall!

Fyrer i peisen og hører på Kristin Halvorsen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikktur på 50 meter høres ut som en grei utfordring ;)

Jeg var vaska litt klær i dag og det betyr å gå opp og ned trappa noen ganger. Har ikke hatt samme skjelvene følelesen i dag som i går ihvertfall!

Fyrer i peisen og hører på Kristin Halvorsen !

Vasker klær jeg også, men trenger heldigvis ikke å gå i trapper :)

Men jeg fyrer ikke, lufter istedet :) og kan fint gå glipp av Kristin Halvorsen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snek meg under tvil på jobb i dag, og kjenner at det nok ikke var veldig lurt. Småfeber og kjip - går greit så lenge jeg får sitte og pusle alene, men det er ikke dagen for telefoner med klagete kunder, kjenner jeg. Lunta er ca en mikrometer lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, sånn tid det tar før sykdommen slipper - godt at formen er stigende :klem: Formen her er mye bedre, nå orker jeg faktisk å sitte på kontorstolen min, så da får jeg gjort litt studier i alle fall :fnise: (Også er jeg på msn også om du føler for å skravle litt :sjenert: )

Håper formen tar seg opp enda mer utover dagen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...